• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    FRIZER: ja by som dodal, že to je aj pre ľudí, čo filmy Guardians of the Galaxy vyslovene neznášajú, ako som ja. Hru som si prekvapivo veľmi užil.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Guardians of the Galaxy/15 hodin/#dohrano

    Za mě velká paráda a skvělá jednohubka. Spíše Guardians of the Galaxy 1.5 interaktivní movie, ale to nevadí. Příběh super, produkce také, jednotlivé planety, design a výprava, hlavně dabing jsou top. Skrze hru otvíráte nové a nové schopnosti, takže souboje v poslední části jsou super mayhem. Celý OST je takový jako byste čekali a kydlit šmejd z vesmíru za tonů Blondie nebo Frankie goes to Hollywood je něco...) Scénáristé si museli docela ulítnout, protože hra je napěchovaná hláškami od začátku do konce. Celý ansámbl je supr, ale hlavně Drax nakládá nehorázně. Pokud jste fanoušky téhle bandy nebo vám minimálně nevadí, tak rozhodně doporučuji. Ale určitě to není pro každého ať už hratelností nebo humorem.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom/30 hodin/#dohrano

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Jako jo, teoreticky to dává smysl, bohužel reálně to je bloudění mezi pár obrazovkama, kde se nic zvláštního neděje. Často nepoznáš ani kam máš jít - spousta neviditelných zdí. A pátráš po jednom pixelu někde na jedný obrazovce, kde je nějaká zásadní interakce. Po nějaký době to přestane bavit, nějaká hororová atmosféra je v háji a i když se párkrát podívám na videa, jak dál. Nejsem si teda jistej, zda tohle přesně mě štvalo zrovna v Blair Witch nebo jiná mechanika, ale odhaduju, že jo. Něco podobnýho bylo i v Medium, jen ve snesitelnější formě. Tam jsem teda párkrát pomocnýho videa taky využil, když už mě nebavilo běhat z místnosti do místnosti a hledat jak dál.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    PSY_CHAOTIC: Jo, to bloudeni k tomu patri, carodejnice si zahrava s tvym vnimanim lesa, nebo mozna celym lesem. Ono to bylo i v tom puvodnim filmu, takze jakkoli ta mechanika muze byt otravna, je to proste neco co k Blair Witch patri. Za me to melo atmosferu presne jakou jsem cekal, plus neco navic
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Blair Witch byl ze začátku dobrej, ale pak jsem se seknul, myslim, právě u nějaký otravný mechaniky a myslim, že jsem tam i docela bloudil nebo tak nějak? No pak jsem to vzdal a odinstaloval. Ale mám to zase na disku, tak to možná zase zkusim někdy rozjet.

    Jinak co se týče Bioshock, tak celá série hodně dobrá, ale za mě nejlepší ten poslední díl Infinite ;). První dva díly mě vždycky hodně bavily tak do poloviny a pak to nějak spadlo, tady to pro mě mělo ten drive až do konce.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Bioshock / 15h / xbox / #dohrano
    Konečně jsem dohrál tuhle moderní klasiku. Ve své době asi špička v oboru příběhové střílečky. A pořád stojí za to, i když i v remastered podobě pro Xbox One generaci vypadá trochu zastarale. Grafiku zachraňuje to, že hra je výtvarně stylizovaná do stylu Art Deco, a vyzařuje nadčasovou krásu.
    Příběh je nepokrytě inspirovaný dílem kontroverzní židovsko-rusko-americké filozofky Ayn Rand a je opravdu silný. Ať si o objektivizmu hráč myslí cokoli, příběh užije tím víc, čím víc o něm ví.
    Hraní samotné mě trochu zklamalo, zpočátku jsem po pár smrtích obtížnost snížil, ale pak jsem se díky plazmidům a novým zbraním stal nepřemožitelným, protože obtížnost nepřátel už moc nestoupne. Zkoušel jsem taky ten výzkum splicerů foťákem, ale přehazovat pořád foťák a zbraň bylo otravný. To šlo vyřešit jinak.
    Na druhou stranu zábavná kombinace zbraní a plazmidů, hezké lokace. Pokud nejedete na ajchy, dá se foťák vlastně ignorovat.
    Ještě mám v backlogu další dva díly, prý jsou stejně dobré.
    PSY_CHAOTIC: Já mám Bloopers Team hry rád, i ten Blair Witch mě bavil. Ale jo, Medium bylo lepší.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Medium/9h/#dohrano
    Když tato hra vyšla, mrknul jsem na nějaký recenze a dostávala docela bídu. Navíc často bvlo všude zmiňováno, že Bloober Team má za sebou zatím spíš podprůměrný nebo ne moc povedený hry. S čímž nemůžu moc souhlasit, už jsem od nich něco hrál a jasně, jsou tam hry, co mě moc nezaujaly či byly problematický (Blair Witch) anebo to byl takovej spíš průměr (Layers of Fear), ale třeba Observer se mi docela líbil. Tam to sráželo jen to technický zpracování a samotná kostrbatá hratelnost. Takže ani tyto recenze mě neodradily a po čase jsem se do toho pustil. Chvíli po dohrání to vidím podobně jako u Observer. Co se týče atmosféry, příběhu, hudby, tak za mě patří mezi ty top horory v poslední době, ale zase drhne celkový zpracování. Nejvíc mě štvala asi kamera, doufal jsem, že něco takovýho už nepotkám, že to skončilo v dávný minulosti, bohužel :/ Taky hru trochu sráží sem tam hluchý nudný úseky nebo části, kdy člověk neví, co tam má zrovna dělat, ale to je asi klasika u podobných hororových her. Venku je remake Silent Hill 2 a prý se docela povedl, tak to časem asi taky zkusím :)


    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: jj. vypada to hezky! koukam, ze zacnou delat dalsi verzi i s analogama. mno uvidime co na to treba jezisek :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: To udělátko potřebuješ. Když jsem ho u Tapa tuhle v létě viděl, tak jsem z toho měl radost jako malej. Kdyby se mi ještě někam časově vměstnalo, okamžitě ho beru.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: to sem prehlid! uz to checkuju! diky! :)
    TAP
    TAP --- ---
    BOBESH: Kolega Jungler už na něm tady v klubu pár majstrštyků dohrál (a ty ostatní určitě dohrává pod lavicí)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: me zaujala ta platforma! peknej "gejmboj"! :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TAP: má to oproti iným metroidvaniám veľa veľa výborných QoL vychytávok, ktoré sa ale odomykajú pekne postupne alebo pre ne musíš niečo urobiť. Ale je to veľmi málo frustrujúca žánrovka, aj keď to neznamená, že nepredstavuje výzvu. Niektoré optional sekvencie sú vyslovene psychopatické (trebárs toto), ale všetky tie fakt hardcore veci sú striktne side content a niektoré z nich nakoniec nie sú také drsné, ako vyzerajú, hlavne ku koncu hry, keď už máš všetky možné upgrady a ability a triky.
    TAP
    TAP --- ---
    CLAVEN: Ubisoft Montpellier, co maj na triku Raymana? To vrhá na zlý zlý Ubisoft v titulcích trochu jiné světlo. Koukám po tom už nějakou dobu, demo bylo fajne. Ty screenshoty na mapě dost řeší mé níže zmíněné trauma z metroidvanií.
    TAP
    TAP --- ---
    Caslevania: Dawn of Sorrow / Miyoo Mini+ / 8h #dohrano

    Moje první Caslevanie. Po posledním Metroid Dreadovi a nedohraném Hollow Knightovi, po kterých jsem si vytvořil lehkou formu PTSD k žánru, jsem dal -vániím další šanci. Nevím jestli to mají/měly Caslevanie vždycky, nikdy jsem o tom neslyšel, ale v téhle se vyskytuje regulérní grind mechanika, kdy za nepřízně RNG farmíte duše monster, které pak využíváte ve svůj prospěch (summony, útočné ocasy, sub-zbraně…) anebo je u kovářky sváříte do silnějších mečů a sekyr. To jsem od rutinní hopsačky nečekal, je mi to povědomé až od Dark Souls dál, tak jsem rád, že jsem našel další z inspirací pro Myiazakiho partu šílenců.
    Samotné bloudění po mapě je velice snesitelné, biomy jsou přehledně rozesety po hrací ploše, tak, že ji je po paměti umístíte do minimapy, v momentě, kdy se vám otevře nová mechanika pro pohyb snadno odtušíte, kde ji použít pro další progres, trauma je pryč… Konec teda festovní Cronenberg/Giger body horror, Nintendo je pro děti haha.
    Trochu mi vadí pohyb postavy, která se nemůže hnout, když útočí, ale má to svůj význam, člověk víc rozmýšlí u výběru zbraně, kde má každá své pro a proti.
    Ačkoliv Dawn od Sorrow vyšel nedávno v poslední trojedici Dominus Collection, dostupné všude, sáhl jsem po původní romce s pár vylepšeníma, neb jsem si to chtěl dát v pěkně kapesním balení na minikonzolce.
    8/10 would vyhodit explodující mrkev do sálu plném tančících duchů again

    SITH
    SITH --- ---
    Black Myth: Wukong / 82h #dohrano

    skvělé, epické, vizuální, hudební. Vše podstatné a zajímavé tu napsali ti přede mnou. Poslední finální boss (tj ne true ending) mi dal zabrat snad nejvíc ze všech různých bossů ze všech různých her, něco na úrovni Malenie nebo Consort Radahna.

    Pro mě hra roku, dávám 10/10

    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    BELIEVER: System Shock Remake/28h/PS5/#dohrano
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Systém Shock Remake

    Skvělý to bylo. Ani jsem si neuvědomil, jak moc mi u nových her chybí procházení pořádného bludiště plného nepřátel, itemů, puzzlů a atmosféry.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: Terz dal včera v noci Wukongovi o hodinu víc, tak jsem časovou ztrátu dohnal dneska po práci. Těším se na DLC v první polovině roku. Byla to velká paráda.

    TERZ
    TERZ --- ---
    Black Myth: Wukong/112h/#dohrano
    Co na to říct, ještě loni jsem si myslel, že je to vaporware, dneska je to za mě jeden z hlavních kandidátů na GOTY. Na konci trošku zbytečnej collectathon pro plátno plnej RNG dropů ale stálo to za to.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam