• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Following the damn train a pak ty mini vrtulníky u toho ajťáka. A vlastně pak i vrtulníky v pilotní škole.
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    PRAASHEK: v SA byla Driving school s autama, Bike school s motorkama a Pilot school letadla a vrtulník. Je to tu všechno - a Pilot school je bohužel povinná. A u lekce s vrtulníkem a sestřelováním aut mi málem jeblo :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    JUNGLER: ajo ta driving school byla jenom s autama, nějak jsem myslel, že tam byly i další vehikly, ale ne. Jo ale pamatuju si, že to byl opruz
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    PRAASHEK: Vrtulník byl imho mega zásek ve čtyřce.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    LEFTY: která část byl ten zásek pro všechny? letadlo nebo vrtulník? už si to nepamatuju nějak.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    KAOZZ: San Andreas je jedna z mála her, do které jsem fakt propadl jako do druhé reality.
    Ale samozřejmě pokročilá autoškola byl omrrrrd
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KAOZZ: San Andreas jsem dohrál třikrát :)
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    Grand Theft Auto: San Andreas / 50 hodin / Steam / #dohrano

    San Adreas se mi úplně poprvé dostal do rukou hned po vydání v roce 2005 a tenkrát jsem neúspěšně skončil někde zhruba v polovině příběhu. Na podzim 2021 jsem chytil slinu a pustil jsem se do San Andreas znovu a dostal jsem se až do San Fierra, kde jsem hru zase pro upadající zájem opustil. Naštěstí jsem si uložil sejvy. Teď po dlouhých třech letech jsem se z nějakého záhadného důvodu dokopal zpátky, navázal jsem na předešlý gameplay a k mému vlastnímu údivu mě to chytlo víc než tenkrát. Dokázal jsem se prokousat i přes rakoviny typu pokročilá autoškola, letecká škola a hlavně teda pak příběhové letecké mise, za které by se měl někdo smažit v pekle, ulítnul jsem si i na nějakých vedlejších misích jako třeba rozvoz zásilek a export aut. Příběh poměrně skvěle balancuje na hraně uvěřitelnosti a absurdity a osobně jsem si ho užil. Dabing je dodnes naprosto famózní, leč s ohledem na slavná jména jako Samuel L. Jackson, James Woods, Peter Fonda či Ice-T se není čemu divit. Dokonalou gangsta angličtinu Chrise Bellarda aka Carla ani nezmiňuji. Po dlouhé době hra, která skočila dřív, než mě přestala bavit - to asi bude těch plonkových 17 hodin, které jsem odehrál 3 roky dozadu.

    Vzhledem k poměrně muzeálnímu stáří hry jsem tam preventivně plesknul jeden mod pack, který vřele doporučuju, pokud byste se chtěli do původního SA ještě někdy pustit. Kam se hrabe ten jejich ofiko remaster. Hráno na Steamu na 4k monitoru v nativním rozlišení (ještě jednou děkuji mod packu) a vypadalo to celkem fajn, tedy až na modely lidí, ale v tomto ohledu hrubé hrany krásně zaoblila a vyžehlila vlna osobní nostalgie. Teď jen přemýšlím, jestli si mám později dát další díl ve formě obstarožní X360 verze nebo jestli překousnu ten jejich strašlivý launcher na PC. Od GTA si dám každopdáně na chvíli pauzu. Kdo jste San Andreas nehráli a máte chuť na tenhle typ hry, nezbývá mi než vřele doporučit.

    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Pilgrims / 3 hodiny / SteamDeck /#dohrano

    Super skvělá oddychová hra od Amanita Design. Co dodat. :)

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Doki Doki Literature Club Plus! / 3 hodiny / ps5 / #dohrano

    This is one fucked up game.

    Schovaná lahůdka v ramci ps plus essentials.
    Víc neřeknu.

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Creaks / 10 hodin / Nintendo Switch / #dohrano
    Tak jsem se k tomu dokopal a dohral jsem to. Konec byl dojemnej, skutecne dobre odvedena prace! Nemam vice, co bych dodal - puzzly jsou neotrele, malokdy jsem mel pocit, ze jsem videl cokoli byt jen vzdalene podobneho za mou herni karieru, jenom takove jakoby stripky inspiraci z ruznych her, ale vzdy jsou ty puzzly nezamenitelne "svoje". Audiovizual rovnez bez chyby, pribeh mile primitivni - proste jedine palec nahoru!
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Assassins Creed Mirage/20 hodin/#dohrano

    Taková lehčí odbočka v serii. Grafika, výprava a hudba bez debaty úžasná. Příběh o ničem, konec nesmysl jako vždy.

    UBI zkusil zavést hratelnost předchozích dílů zpět...někdo psal že kdo je zvyklý na nové díly, tomu se to nebude líbit a naopak. Já hrál vše, takže za mě úplně v klidu. Nicméně trochu tím trpí tempo a kecy o větší obtížnosti a potřeby plánování jsou nesmysl. Na normal obtížnost jsem umřel za celou hru jednou a to ještě skokem z moc velké výšky. Co je highlight tohoto dílu je ovšem Bagdád. To je naprostá bomba a člověk se může jen procházet po ulicích a užívat si atmosféru orientu.

    Co mě mrzí, že do takhle úžasně zpracovaného prostředí nedali Discovery tour ale jen čtecí databázi.

    Za mě to za zahrání, pokud jste fanoušky skvělé výpravy a historie stojí, ale ve slevě. Jinak to klidně přeskočte.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Singularity/9h/#dohrano
    Hledal jsem zase nějakou zajímavou střílečku a zalovil jsem trochu v historii a z toho, co už jsem měl dlouho v knihovně na gogu. Ze začátku trošku šok z grafiky, ale časem jsem si zvyknul. Hlavně v první polovině hry nechybí parádní atmosféra. Mnoho hororovek by se mohlo učit. Jsou tu docela zajímavý mechaniky, povedenej příběh, bavilo mě to. Jediná věc, co mě tu zase štvala byla klasicky dost nevyvážená obtížnost. Nejdřív jsem to rozehrál na střední, ale ta mi přišla uplně trapná, lehčí než jinde easy. Zkusil jsem těžkou, ale ta má úseky, kde to bylo pro mě až na hraně a dostal jsem se bohužel do místa, kde byl těžkej zásek. Chtěl jsem hru dohrál a neodložit, takže hurá zpátky na střední. Některý úseky byly slušný, ale bohužel hlavně v závěrečný části se z hlavního hrdiny na tuto obtížnost stane ubersoldier a dohrál bych to snad i poslepu. Obtížnost se bohužel nedá změnit v rozehraný hře, škoda. Až na tuto kaňku je to parádní hra a dost mě mrzí, že takový podobný střílečky dneska už moc nevznikají..

    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Satisfactory 406 hodin / PC / #dohrano

    Podle autoru je hlavni linka na 150 hodin, ja jsem se s ni dokazal bavit dyl :D

    Prvni gameplay jsem vzal jako seznamovaci, ted rozjedu novej save a uplne to poownim a udelam bozi dopyci tovarny :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    FRIZER: ja by som dodal, že to je aj pre ľudí, čo filmy Guardians of the Galaxy vyslovene neznášajú, ako som ja. Hru som si prekvapivo veľmi užil.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Deliver Us Mars / 9 hodin / PS5 / #dohrano

    Na místní doporučení jsem dal pokračování Deliver Us The Moon a musím poděkovat, byla to dobrá rada.
    Propracovanější a "těžší" příběh i artwork. Stále málo "zabydlený" prostředí, kde je člověk namlsanej Horizon Zero Dawn nebo Prey trochu zklamán.
    Co mi chybělo byla ta tíživá atmosféra osamělosti Měsíce, ale vyvážil to příběh o ligu lepší, než u předchůdce.

    Screeny s výjimkou titulkovýho jsou ze začátku, abych nekazil pěkný momenty.
    Pro fanoušky žánru (scifi adventura) rozhodně doporučuju.

    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    THESTOUPA: Dtto - na great fairy a kone jsem prisel po dohrani ;)

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Guardians of the Galaxy/15 hodin/#dohrano

    Za mě velká paráda a skvělá jednohubka. Spíše Guardians of the Galaxy 1.5 interaktivní movie, ale to nevadí. Příběh super, produkce také, jednotlivé planety, design a výprava, hlavně dabing jsou top. Skrze hru otvíráte nové a nové schopnosti, takže souboje v poslední části jsou super mayhem. Celý OST je takový jako byste čekali a kydlit šmejd z vesmíru za tonů Blondie nebo Frankie goes to Hollywood je něco...) Scénáristé si museli docela ulítnout, protože hra je napěchovaná hláškami od začátku do konce. Celý ansámbl je supr, ale hlavně Drax nakládá nehorázně. Pokud jste fanoušky téhle bandy nebo vám minimálně nevadí, tak rozhodně doporučuji. Ale určitě to není pro každého ať už hratelností nebo humorem.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom/30 hodin/#dohrano

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Jako jo, teoreticky to dává smysl, bohužel reálně to je bloudění mezi pár obrazovkama, kde se nic zvláštního neděje. Často nepoznáš ani kam máš jít - spousta neviditelných zdí. A pátráš po jednom pixelu někde na jedný obrazovce, kde je nějaká zásadní interakce. Po nějaký době to přestane bavit, nějaká hororová atmosféra je v háji a i když se párkrát podívám na videa, jak dál. Nejsem si teda jistej, zda tohle přesně mě štvalo zrovna v Blair Witch nebo jiná mechanika, ale odhaduju, že jo. Něco podobnýho bylo i v Medium, jen ve snesitelnější formě. Tam jsem teda párkrát pomocnýho videa taky využil, když už mě nebavilo běhat z místnosti do místnosti a hledat jak dál.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam