• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Path of Exile 2 / 33 hodin / PC / #dohrano

    Vim ze je to troufale u takoveho typu hry napsat ze jsem ji dohral. Vzhledem k early accessu a polovicce povolani i dovedností či zbraní je to na pováženou.
    Nicméně jsem dohrál příběh a hra mne hodila do ng+, tak to s dovolenim shrnu.
    Krása, přátelé krása. Nevěřil jsem, že najdu ještě někdy ještě akční rpg hack´n´slash stylu a budu se tesit na kazde jeji zapnuti.
    Po fiasku s Diablem IV, kdy jsem se na něj těšil jak malej a po dohrání příběhu, z něhož si vybavim tak možná pěkný Tree of souls a obrovského hada, jsem tady v každé mapě plesal.
    Tyhle hry jsou v základu dělané tak, aby vás protáli různými biomy od lesů,. bažin, přes pouště, do nějakého bubáckého podsvětí nebo tak něco.
    Tady je to taky, ale přemýšleli nad každou mapou, aby byla trochu jiná a s něčím co tu ještě nebylo.
    Ve hře je ultimátní nový prvek a to monost používání WSAD k pohybu a mezerniku na taktický dodge roll. Z klasického žánru se nám tak stává dost možná roguelite záležitost.
    Poškození jsou znát. Se svým válečníkem jsem rozdával co jsem mohl. Boj odsýpal krásně. Na druhou stranu jsem nebyl nesmrtelný. Kde co jsem ustál ale chvíle nepozornosti mne poslala na respawn i tak.
    Velký tahák kromě krásných map je lovení vedlejších bossů. Ty hlavní potkat musíte, ale vedlejší vám za ulovení dají často nějaký permanentní buff postavy.
    V současném stavu mi hra vyhovovala. Nejsem profi hrač PoE abych mohl říct, zda je potřeba nějaká abilita nerfnout nebo boostnout. Dropy padaly pěkně, za ten průchod jsem našel asi 7 legendárních věcí.
    Systém skillů je zajímavý, odemknete si hlavní na daném levelu musíte na něj mít staty které si vylepšujete v obrovském stromu dovedností. Dá se v něm dojet k opravdovým šílenostem, které postavu komplet změní. Co je super a vracíme se tím ke kořenům, že klasicky můžete používat cokoliv, na co máte staty.
    Ted už jen bodově nějaké +/-.

    + krásná hra, úroveň detailů byla na občasné zastavení a kochání
    + běží i v současném stavu dobře (občas mi zlobil ping, ale to neberu za hw problém)
    + roguelite pojetí
    + malé osady, kde z teleportu jste raz dva u vendora a truhly
    + nápadité prostředí i nepřátelé

    - některé mapy podle mě zbytečně velké
    - ubral bych na brutalitě. Zejména v posledních částech jsem byl docela zhnusen aranžmá místností. Hra koneckonců nemá 18+ jen tak pro nic za nic. Výběr postavy je formou trestanců na šibenici, kde právě váš vybraný jako jediný přežije a ostatní před vámi oběsí...

    Celkově držím hře palce a rád se k ní vrátím. Ted si dám pauzu.
    Koupeno na Steamu za nějakých 28eur. Někdy později to bude free2play. Mě to bylo tak nějak jedno, protože hrát chci ted a za tu cenu dostanete i 300 ingame mincí, co mají +- takovou cenu, jaká stála hru. Můžete tak v podstate nakoupit něco důležitého co vám hru usnandní - třeba tabulky do inventáře, tabulku pro měny, aukci atp..
    Za me velice příjemné překvapení a doporučuji zahrát

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Polda / 3 hodiny / #dohrano

    ježíš, to bylo úchvatný retro. poldu jsem hrál v časech disket a navíc jsem tenkrát asi dvakrát ztroskotal na bugu kdy se mi zasekl postup i když jsem šel s návodem ze score nebo odkud...
    takže je fakt, že jsem si na spoustu věcí vzpoměl. ale přiznám, že jsem do návodu jednou musel kouknout, neb hra pochází z časů, kdy hráči nebyli fňukny a vývojáři se nerozpakovali je šikanovat zákeřnostma jako "této postavy se musíš zeptat osmkrát, při třetím dotazu mít klobouk a poslední položit a květnovém úplňku v realném čase." a zavalení vašeho inventáře předměty, které nikdy na nic nepoužijete.
    jenže! narozdíl od ostatních adventur tu... hlušinu absolutně geniálně a stále zábavně vyplňuje naprosto nejlepší herní dabing ever. bál jsem se že mi budou hlášky připadat trapné, nebudu pokrytec, v jistém věku bejval i ten pivrnec bžunda žejo. ale vše je v pořádku, bavil jsem se výborně. prodavač ve zverimexu mě naprosto sundaval.
    a co fakt výrazně pomohlo, je možnost mezerníkem zvýraznit nejen aktivní mista na dané scéně, ale i v inventáři věci které jdou v te scéně použit. mega-helpfull. nevím jestli bych na to měl jinak dneska tu trpělivost...
    no za ty tři ečka teď přes vánoce je to snad vlastenecká povinnost. KOTLEKTY NA HRÁŠKU??

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    TOOMIX: Warpoval sem.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    DAVESADE: Ja to na prvnim malem 3ds mam taky rozehrane ale odlozil jsem az poridim new 3ds xl … bavi me to 3d u toho tak si to chci uzit v co nejlepsim moznem hw …

    plan na 3ds new xl je japonsky refubrished pres ebay … kdyby mel nekdo lepsi napad sem s nim … dvoj ips je sen ale nechci davat 10k za starou gondoli :)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    HONZAL: jel jsi všechny světy nebo jsi použil warp zóny?
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Super Mario Bros/2 hodin/#dohrano
    Switch / NES

    Klasika, kterou není třeba komentovat. Mimochodem je to taky docela hard a bez rewindů by ten čas byl asi výrazně vyšší.

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Donkey Kong/1 hodina/#dohrano
    Switch / NES

    Postava, kterou vidíte není Super Mario, ale Jump man!

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    JUNGLER: tohle se taky bude hodit (nejsem takovej srdcař, abych si to maloval na papír :-) )
    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/Metroid/comments/18k4hax/metroid_nes_100_map/

    případně i
    Metroid NES Manual : Nintendo Co., Ltd : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive
    https://archive.org/details/metroid-nes-manual/mode/2up

    pak se to celkem dá
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    HONZAL: Dobře ty! Tak já to taky zkusím ještě prolomit :)
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Metroid/4 hodiny/#dohrano
    Switch / NES

    Původně jsem se chtěl jenom podívat (měl sem rozehraný Prime Remastered), ale nakonec jsem to zkusil dotáhnout do konce. Ofc bez funkce rewind bych tohle nikdy nedohrál, ikdyž jakkoliv jsem první dojmy ze hry měl, že je nehratelná, postupně jsem si na to zvykl a sbíráním Power Itemů a Energy tanků hra začne být hratelnější. A toto je mimochodem poměrně revoluční přínos, kdy se postupně zlepšujete, staré lokace najednou začnete s přehledem čistit a hra má čím dál lepší flow a cítíte se opravdu silnější a to dělá velký prvek zábavy. Bylo zajímavé si zažít základy, kde se začaly měnit hry. Na tu dobu muselo jít o revoluční skok ve vnímání toho, jak dělat hry (well v klubu Nintenda padl dotaz, proč je serie Metroid tak oblíbená, tak asi i proto, co znamenala pro herní design a dál už se to veze).

    No a protože mou první hrou byl Dread, tak jsem alespoń zjistil, jak moc se vlastně drží své předlohy a kolik toho bylo už v této verzi. Vyzdvihl bych pocit izolovanosti a osamocenosti na cizí planetě a to bylo vlastně celé podpořeno tím, že jde o 8-bit hru. Vlastně mě to bavilo mnohem víc, než hrát nějakou high-end hru, tohle byl prostě jiný zážitek :-)

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Metroid: Samus Returns / 3DS / 13 hodin / #dohrano

    Jeden z drobnejsich restu minule dekady - koupeno, rozehrano a pak odlozeno z jiz neznamych duvodu, v cca 75% prubehu hry. Takze jsem obnovil save, tri hodiny se do toho "znovunaladil" a pak uz bylo dokonceni titulu jen otazkou casu.

    Jde o hru od stejnych autoru, co delali Dread (dohrano) - MercurySteam je spanelske studio, ktere s podporou Nintenda dostali moznost si sahnout na legendarni znacku a rozhodne to nepokazili. Hra je tak akorat dlouha, akorat komplikovana, akorat tezka (podle mne o dost lehci, nez Dread), ale taky mohli stavet na zakladech puvodni hry z Game Boye (1991), o jehoz remake se jedna.

    Faktem je, ze zakladni hra se prilis nelisi od Super Metroida, ba dokonce jsem nenasel zadne extra novinky v ramci serie. Integrace Aeonu jako hlavni a asi jedine zasadni novinky znamena jen to, ze muzeme scanovat mapu, docasne si posilit zbran, zpomalit cas nepratelum a nasadit si extra ochranny stit - v zasade ulehcovaky, ktere si jen hraji na novou mechaniku. Bezni nepratele vydrzi nezvykle hodne zasahu, aby vynikla mechanika counteru v soubojich. Ale jinak je hra od Super Metroida takrka k nerozeznani.

    Zakladni formule je ale udelana skvele, bossove jsou paradne tuzi a citelni zaroven, tajne schovky nejsou jenom o pouhem odpaleni steny - clovek musi premyslet, dumat, zkoumat a hlavne zkouset, nez prijde na spravny postup a vybrousi svuj vlastni skill. A to ve hrach nalezam zdaleka nejradeji.

    O to vice vynikne faktor remaku - ono to je ve skutecnosti naprosto dechberouci, kdyz si clovek uvedomi, ze jde o remake z osmibitoveho systemu (viz. Fire Emblem Shadows of Valentia (taky dohrano) jako remake z NESu pro zmenu)! Najednou mi zustava rozum stat, jak nekdo dokazal narvat do te malicke cartrdige takto velky opus!

    O to vice samozrejme nyni touzim ozkouset si original - letmy pohled na Youtube sice neco napovida - ale tohle proste CHCI zazit na cernobilem displayi, neda se svitit!

    Verzi pro 3DS samozrejme vrele doporucuji, jako v podstate kazdy dil sagy.

    _

    _

    _

    _
    GEE
    GEE --- ---
    Plucky Squire/PS5/11 hodin/ #dohrano
    Ideální vánoční hra - absolutně ňuňu, chytrá (hádanky tak akorát, jen bacha na nápovědy - je jich tu někdy až moc) a herně neskutečně dynamická, takže vás každých pár minut překvapí něčím novým a nečekaným (je tu spousta odkazů nejen na další hry, ale i na další popkulturu).

    Pamatuju se, jak mě kdysi zaujal první trailer a dostal jsem přesně to, co jsem chtěl. Jak děti ještě kousek povyrostou, rozhodně se vrátíme spolu.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl / PC / 101 hodin / #dohrano

    Už dlouho jsem žádný hře neodpustil tolik chyb. Kdyby její vydání nebyl takovej svátek, tak bych klidně rok dva počkal, až bude odladěná. Jenže já ji nemůžu přestat hrát, Zóna mě ne a ne pustit. Od prvních minut jsem věděl, že jsem zpátky doma. Jádro zůstalo netknutý a podává stejně silnou drogu jako původní trilogie, alespoň někomu jako já, kdo si užívá běhání po postapo krajině, lovení artefaktů a nekončící kolečko prodávání ukořistěnejch zbraní. Zóna je jednoduše splněný přání – i po stovce hodin nacházím stále nová a nová místa, která mám chuť prozkoumávat, protože se mi pokaždý odmění lootem, střípkem historie nebo Easter eggem.

    TOFI
    TOFI --- ---
    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl / PC gamepass / 108 hodin / #dohrano
    za me je Stalker2 hra roku, jen nechapu jak se to da dle HLTB udajne dohrat za 34h ?
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Ace Combat 7: Skies Unknown Deluxe Edition/30 hodin/#dohrano

    GEE
    GEE --- ---
    Like a Dragon: Ishin!/PS5/44 hodin/ #dohrano¨
    Přes počáteční skepsi (rozjezd je tu fakt pomalej, takže pokud s Yakuzou začínáte, doporučuju jinde) jsem se nakonec do světa Ishinu zamiloval. Ta vyrovnanost hlavního příběhu plného hrdosti, přátelství a rivality s praštěnýma side stories, vaření, karaoke, tanečkama s vějířem - prostě Yakuza jak má být.

    Já vím - dá se tu strávit výrazně víc času a completion rate tomu odpovídá, ale času není tolik a her co na mě čekají celá řada.

    TAP
    TAP --- ---
    Astral Chain / 26h / Switch #dohrano

    Velice videoherní videohra. Holomajzna od Platinum games se svěží mechanikou mechamonster na vodítku, přičemž můžete ovládat sebe i monstrum nezávisle oběma sticky. Vpodstatě Neon Genesis Evangelion a Brothers - A Tale of Two Sons crossover episode. Přepálené všechno, místy i porce japa bizáru, pěkná oddechová prácička.

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    BELIEVER: Uzasne!!!

    Ff12 i WW je dobrej napad. Ale prvni jmenovany nechces bez Zodiac verze, ver mi.
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Xenogears/58 hodin/#dohrano
    Po Skies of Arcadia bylo Xenogears daleko hutnější JRPG, fantastický hluboký a chytrý příběh plný psychologie a teologie, super combat system, obrovský roboti (pro ty mám slabost), zajímavé postavy a skvělá hudba. Na druhou stranu občas nepříliš nápadité dungeony, kdy člověk běhá bludištěm stejně vypadajících chodeb do zblbnutí.

    Celkově ale super zážitek a pro mě taky rozloučení s Anbernicem, kterého prodávám, protože jsem koupil Retroid Pocket 5. Handheld hraní se mi osvědčilo, neb PlayStation 5 mi permanentně blokuje domaci potěr a u PC se mi už hrbit nechce.

    Nejsem si jist, jestli ještě snesu další JRPG v řadě, takže na Retroidu buď teď rozehraju Final Fantasy XII, nebo Wind Wakera :)

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    JUNGLER: Já už mám Wave Beam a jako dá se to. Ať nejsem OT, víc napíšu, až (jestli) to dohraju ;-) ale obecně jde o to vydržet, než získáš různé vylepšení, pak se to stává hratelnější než na začátku
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam