• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Jéje, tohle mám na PS3 rozehraný už tak dlouho, že asi radši budu muset začít znovu :-) Někdy...
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Brütal Legend / 15h / xbox / #dohrano
    Někdo má za největšího herního génia Romera, někdo Kojimu, já Tima Schafera. A taky mám potíž s tím, že si donekonečna šetřím hry, o kterých vím, že je budu milovat, někdy na příště a hraju často horší a průměrné tituly.
    Kombinace Double Fine a metalu, to je prostě záruka mojí spokojenosti. Takže jsem tenhle drahokam pořád odkládal, možná i proto, že jsem se trochu bál zklamání.
    Herně je to totiž divoká kombinace RTS, závodní hry, mlátičky a open world. Nic z toho není dotažené k dokonalosti, ale ta kombinace je svěží, za krátkou herní dobu je tam vloženo pár herních mechanik, které se neomrzí a ani to není kdovíjak překombinované. Ta herní doba je odhad, protože jsem dělal nějaké vedlejší mise a x360 hry nesledují vždycky herní dobu.
    Jakože gameplay OK, ale ucvrnkával jsem z příběhu a postav. Jack Black je skvělý showman, ale geniální byl i Tím Curry jako hlavní záporák a vedlejšího záporňáka daboval Rob Halford, což je metalový bůh o jehož komediálním talentu jsem neměl ani tušení. Další bůh, který na hře spolupracoval a objevil se jako postava je třeba Ozzy Osborne. Oba přispěli i do soundtracku, který je pěkně dlouhý. Asi pět hodin hrací doby, podle Spotify.
    A příběh, jak jsem zmínil, je taky pecka. Je to napsané s humorem typickým pro Schafera, který metalové kultuře zároveň skládá hold a zároveň si z ní dělá srandu.
    Trochu jako jeho starší kousek Full Throttle, ale mnohem lepší.
    Jediný, co mě na tom sere jsou collectibles. Je jich tam asi 180 a na mapě většinou nejsou vyznačené.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Ball x Pit / XSX / 50 hodin / #dohrano

    Táto návyková roguelike Arkanoid divnovec ma zo začiatku moc nechytila (pretože začiatok je naozaj drsný) a skoro som ju dropol, ale po odomknutí pár postáv a predmetov som nakoniec vytrval a posledných asi 15 hodín už to bola vyslovene oddychovka. New Game+ asi hrať nebudem, ale na tie tri sľubované updaty s novým obsahom sa vrátim.

    Úplne dobrých 8/10

    YETTY
    YETTY --- ---
    Star Wars Jedi: Fallen Order / Xbox One X / 18 hodin #dohrano
    Odskočil jsem si od Dishonored šermovat a byl jsem mile překvapen.
    Kámoš doporučil, tak jsem to zapnul.
    Z opraváře čeho si jsem se stal rytířem Jedi jak má být.
    Z první mě nemile překvapila přítomnost "ohníčků" ze souls série. Za druhý jsem na první planetě padnul někam do díry, kde mě na dvě rány zničila Mega žába. Takže menu, dvě obtížnosti dolů a rozjedu to. Svět mě uchvátil a já se učil ty nejlepší komba co jsem mohl. Příběh super. Hra zasazena po rozkazu 66, bomba. Nakonec přišel i kouzelník. Nářez.
    Dost často jsem se někde zasek, propad nebo hra udělala něco, co by neměla. Kamera se kolikrát taky točila, jak kdyby byl střed všeho vesmír a ne já. Troska frustrace, ale ustál jsem to. Všechno zachraňoval BD-1 a jeho postupné upgrady.
    Celkově jsem se bavil, ale nebylo to úplně ono. Trošku něčeho mi tam chybělo. Přemýšlím jestli pokračovat dále do Survivoru. Stojí to za to? V gamepassu bohužel není, pokud jsem se nepřehlédnul a CLAVEN mě neopraví :)

    7,68/10

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    New Tales from the Borderlands / PC / 12 hodin / #dohrano

    Poslední PC hra z celý série, kterou jsem chtěl dohrát. Píšu „dohrát“, ale ve skutečnosti spíš „dokoukat“, protože vyloženě herních pasáží je tu opět poskrovnu. Zbytek je průměrnej sitcom v kulisách Borderlands, plnej absurdit a slabších fórků, co se dají přežít díky nadstandardnímu namluvení hlavních postav.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: aha, je to veľmi drobné RNG, keď dobre vyberieš, tak ťa to nemusí trápiť. Failol som call možno dvakrát pri dobrom výbere?
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    CLAVEN: pri plneni dispatchov je vraj rng, podla toho ako dobre clovek vyberie hrdinu
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: aké RNG?
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    CLAVEN: nie je RNG moc otravne?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Dispatch / PS5 / 7 hodin / #dohrano

    Och, takéto prekvapenia mám najradšej. Hra, o ktorej som nikdy nepočul, vôbec som na ňu nečakal, pár dní po vydaní som ju kúpil na základe silného word of mouth a hneď sa teleportovala do môjho top 3 za daný rok (bude sa teda musieť podeliť o tretiu priečku s ďalším indie titulom, Hades 2, ale aj tak).

    Viac seriál ako hra, ale seriál je to teda parádny - a rozhodnutia tentokrát skutočne majú celkom podstatný dopad na príbeh. Bývalí ľudia z Telltale konečne dotiahli žáner, ktorý vymysleli v Telltale, k dokonalosti. Vizuál, animácia a writing na úrovni Arcane a ešte to navyše funguje aj na úrovni volieb. Top tier voice acting (Aaron Paul, Jeffrey Wright, Laura Bailey a ďalší odvádzajú výbornú prácu) tomu tiež neškodí.

    Veľmi, veľmi príjemná zábava na pár večerov, a niekoľkokrát som sa nahlas smial. Paráda. 9.5/10 a dúfam minimálne v druhú sezónu.

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    RoboCop: Rogue City / PC RTX3090 / 13 hodin / #dohrano

    Tak jsem to konečně dohrál. RoboCop je badass jak to uměli jen v 80s. Gameplay mě bavila velice, když ale člověk získá jistou úroveň skillů, je to trochu god mode. Posledni boss byl skoro nejjednodušší.

    Co mě hodně vadilo bylo oblečení postav, jeden oblek pro všechny? Navíc z toho křičí default Marvelous Designer assets. Další věc co mě trhala oči byly tzv. faciální exprese. Animace obličejů byla naprosto tragická, nula emocí.

    Bonus bod za texty na plakátech :)

    Celkově ale fajn, jen nevím jestli se mi chce do DLC.

    SITH
    SITH --- ---
    ANTICLOVEK: mod si stáhnu, děkuji za info :) tohle je také hra mého mládí, nahrál jsem tam doslova stovky hodin, papíry popsané jmény učitelů a jejich lokací, dodnes znám některé dungeony nazpamět a celé tohle hrát ve stejnou dobu jako HOMAM3 bylo jedno z nejlepších okamžiků mého herního dětství :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Já to vždycky hrál na 2x wizard + 2x cleric* a bílá a černá magie to zvládly. Zejména Shrapmetal a.k.a. „brokovnice“ na blízko řešila draky a podobnou havěť jako víno.

    *parta ve složení Iveta Bartošová, Ilona Csáková, Leona Machálková a Lucie Bílá.

    Kurnik, až bude malej trochu větší, dáme to spolu celý <3
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    FRIZER: Darkmoore a VARN bylo fakt psycho no :) a ještě pak ta kobka vlkodlaků, kde se mi nonstop do zad spawnovali velký skupiny nepřátel, to byl úlet a hodně loadování. už si ani nepamatuju, jestli to tak má bejt a nebo to byl nějakej glitch :D
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    ANTICLOVEK: Uplne to laka, ale pak si clovek vzpomene na Alamos a Darkmoore.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    FRIZER: z mojí zkušenosti jsou luky zásadní hlavně na začátku, než mágové atd. nasbírají sílu. ale ke konci můj wizzard dával Implozí za 350dmg+ oneshot většinu těch démonů v posledním dungeonu a druhej největší dmg dealer byl double sword knight, kterej to krájel asi za 150-200dmg jedna rána.. klerik, lučišnice a paladin jen tak spíš přihlíželi a fandili no :) ono je to taky o tom, jak si člověk postaví ty postavy, jakej level nahoní a tak :) MM v tomhle poskytují obrovské možnosti pro to se přelevelovat atd. a záleží dost i na té výbavě/artefaktech co najdeš.. já to jel, jak mi to přišlo pod ruku a jak jsem si to pamatoval z dětství, žádný minmaxování atd... jo a ten merge mód je taky lehčí v tom, že máš pět postav místo čtyř, to je obrovskej boost. na druhou stranu jsem asi 2/3 hry odehrál náhodně se zapnutym boostem nepřátel na dvojnásobek no :D
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Hades / Nintendo Switch 2 / pres 30 hodin / #dohrano

    Tak jsem zas objevil Ameriku a jdu sem s tim uplne maximalne nadseny, protoze ta hra je naprosto dokonala. Oproti predchozimu KCD je tam rapidni zmena v tom, ze pro me nema zadny negativa a nechapu, jak dokazali vytvorit neco takoveho v tak malem poctu lidi. Grafika je nadherna, hudbu si nedokazu predstavit lepsi, dabing prirozeny, ovladani a gameplay na jednicku. Atmosfera je taky super, protoze jsem se obcas klepal jak drahej pes, coz mi pripomnelo Dark Souls nebo Metroid Dread a nekdy mi to zas prislo jak tanec mezi neprateli. To odladeni asi nikdy nepochopim. Dal jsem to az na 32. pokus a urcite se k tomu budu vracet v prubehu hrani dalsi hry, abych se dostal k titulkum. Tim opakovanim mi to dost pripomina Tony Hawka, jak jsem se vzdy tesil, az si k nemu sednu a jen tak si zajezdim. Hodnoceni bych dal 100 z 10 a uz se tesim, az budu mit cas a podporim je krabicovou dvojkou :)



    FRIZER
    FRIZER --- ---
    ANTICLOVEK: Tam je za mě jediný problém....at jsem vzal v každém díle jakoukoliv partu, na konci jsem měl vždy čtyři létající lukostřelce, kosící vše kadencí "bezbolestné".
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Battlefield 6 / XSX / 188 hodin / #dohrano

    Multiplayerové hry tohto typu sa nedajú dohrať, respektíve považujem ich za dohraté, keď ich nakoniec odložím, čo teraz čaká aj Bf6. Bolo to dobré, a predpokladám, že sa ešte okolo sviatkov vrátim, keď vo mne vianočný duch zase vyvolá akútnu chuť zabiť nejakého toho blížneho svojho balistickou ručnou zbraňou, ale nateraz je dohrané.

    Čo k hre dodať? Je to Battlefield. Tentokrát je to jeden z tých lepších Battlefieldov, a na XSX vyzerá a znie fantasticky bez akýchkoľvek kompromisov vo výkone, čo je veľmi chvályhodné. Menej chvályhodný je nárast počtu CoD hráčov, keďže Call of Duty bol tento rok výnimočne slabý, a s tým súvisiaca codifikácia kedysi celkom v realite ukotvenej hry na konflikty malých jednotiek kombinovaných zbraní. Uvidíme, čo s tým spravia ďalšie sezóny. 8/10

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Might and magic 6 (678 merge mód) / 40 hodin / #dohrano

    ach jak to říct. tahle hra je moje láska z dětství, kdy jsme ji s kámošem drtili stovky a stovky hodin dokola celý měsáce, aniž bychom ji dokázali vyhrát, až pak jednou celý skoro upocený :D neskutečný. celkově ta hra působí mnohem větší a masivnější než jen na těch 40 hodin (GOG mi je počítal, ale měl často problémy se synchronizací a padal wtf, nicméně 40 hodin je plus mínus správně tipuju). doporučuju každýmu, kdo to kdysi hrál a nebo kdo má rád old school RPGčka, který nabízej spoustu dobrý hratelnosti.. a nebojte se čeknout návod nebo google, když něco hledáte:) jinak si tam přidejte pár dalších desítek hodin :D udělal jsem anprostou většinu vedlejších úkolů, vynechal jsem jen čtyři, který se mi už nechtělo před koncem řešit, povyšovací úkoly povolání jsem dal všechny


    + miluju ten svět, artstyle grafiku...
    + hudba naprosto ňůňo
    + skvělej RPG systém, hledání učitelů atd., fakt má člověk pocit, že cestuje po otevřenym světě a hledá
    + neustále člověk nachází lepší a lepší vybavení, takže to uspokojí i takového toho diablo hoardera
    + rozmanitost povolání atd.
    + mód přidal 16:9 obrazovku, vyšší rozlišení, možnosti cestovat napříč všemi třemi díly, upravovat si (boostovat) obtížnost atd., poznámky na mapu

    - samozřejmě ten design a gameplay na spousta místech strašně zastaral, dungeony by mohly být plnější zajímavejch věcí atd. nebo nestačí, že parta má klíč, ale konkrétní postava s klíčem v inventáři musí kliknout na dveře, jinak se neotevřou...
    - někdy se to zvrhne (hlavně ze začátku a úplně na konci) v takovej kite simulátor:)
    - pozdější mapy plný titánů atd. jsou už jen vysloveně o tom to proletět s kouzlem lítání, naprostej nesmysl to zabíjet..
    - spousta věcí je bez návodu (a nebo dobré paměti) těžko dohratelná. taková hrobka VARN mě málem připravila o příčetnost
    - někdy člověk udělá něco, z čehož mu padne reputace úplně k nule, hra ho dostatečně neupozorní, až když ho začnou kuchat stráže a drožka, která stála 20 goldů najednou stojí 20000 :) to je k nasraání, stačí třeba jen kliknout špatně na dialog (a člověk vidí jen téma, takže ani neví, na co kliká..)
    - fakin blastery i s grandmaster levelem jsou úplně k hovnu :) ať žije Imploze


    FRIZER
    FRIZER --- ---
    The Witcher 3: Wild Hunt / PS5 / 85 hodin / #dohrano

    Asi čtvrté dohrání od vydání a třetí na Death March, což jsem koukal, má na PS pod dvě procenta hráčů. Dal jsem si komplet edici včetně DLC poprvé na PS5. Těch 60fps hře sluší a pořád je na co koukat i po těch letech.

    Příběhová dokonalost, které nesahá Bouřková sezona ani Rozcestí krkavců po kolena. Srdce z Kamene považuji asi za nejlepší herní DLC vůbec...je tam vše, Faustovský motiv, Heist mise, Svatba, Shani atd. Otazníky jsem vysbíral opět téměř všechny až na Skellige. Jsem zvědav jak tvůrci navážou za dva, tři roky s Ciri jako hlavní hrdinkou.

    Jediné co se dá, za mě, hře vytknout je EXP systém...kdy čim větší obtížnost, tím méně zkušeností. Stejně tak navázání na LVL, takže za splnění celkem komplexního úkolu dostanete asi 100 exp a pak v jiné misi narazíte po cestě na pumu a za zabití dostanete zkušeností 800. Je to takové úsměvné. A soubojový systém stojí také vcelku za prd...stačí nahodit Quen a uskakovat. Pak sejmete cokoliv na jakémkoliv lvl, pokud nejde o bosse.

    Každopádně hudba, výprava, příběh,postavy, jednotlivé mise a úkoly, vše stále top.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam