• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    DOOM 64 / PC / 8 hodin #dohrano

    Muj mozek posledni dobou prahne po spolehlive a levne davce dopaminu, takze si plnim resty. Tohle je unikatni kousek. O technicke strance se vice nez tady napsat neda a plne s tim souhlasim :-) DEEFHA

    Porad plati stare zname doom pravidlo, ze nothing beats DPS of the super shotgun, a toho je potreba se drzet celou hru :-)

    Pro predstavu, jak to vypada a proc se to spis blizi Q1 nez D1&D2:

    TOFI
    TOFI --- ---
    Call of Duty: WWII / PC / 17h / #dohrano

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Kameo: Elements of power / 14h / xbox / #dohrano
    Další rest vyřízený. Načal jsem před pěti lety, když hra dostala 4k upscale a já byl zvědavý. Hra samotná je dvacet let stará a je to výjimka potvrzující pravidlo, že z development hell ne vznikají dobré hry. Rare vývoj začali pro N64, pak byla cílová platforma GameCube a když je koupil Microsoft, tak zase xbox. Protože vývoj nabíral zpoždění, nakonec padlo rozhodnutí z toho udělat x360 launch title pro japonský trh.
    Což dávalo asi smysl, hra je hodně Nintendovská. Hlavní hrdinka vypadá jako Link s kozama a ty elementy síly jsou vlastně svým způsobem pokémoni. Jsou tu i Metroidvania prvky.
    Hra měla celkem úspěch, ale jen na západě. Japonci hru ignorovali, i když měla japonský dabing. To vedlo ke zrušení pokračování a přesměrování Rare na Kinect hry.
    Je to zajímavý kus historie, ale hra nezestárla dobře. Má pěkný OST, dobrý voice act, grafika na tu dobu fakt dobrá a 4k tomu ještě trochu pomohlo, ale ovládání je zastaralé. Dnešní hry mají prostě na ovládání mustr a ten se dodržuje. Tady byl problém si zvyknout, navíc ti "pokémoni" se ovládají každý trochu jinak a reagují pomalu a občas nelogicky.
    Většina bossů je zábavná, ale jsou tu i kraviny jakože hejhula je nezranitelný kromě jednoho weak pointu, co se otevře jednou za dvě minuty na přesně dvě vteřiny a když není Kameo připravená hodit oštep, bude zase dvě minuty jen marně uhýbat. V tom boji jsem strávil snad hodinu. Nebylo to těžké, jen otravné.
    Prostě na tehdejší dobu zajímavá hra, ale koncepčně zastaralá.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Mafia: The Old Country / PS5 / 16 hodin / #dohrano

    Trochu som sa toho obával, keďže to malo minimálny hype, ale bolo to úplne dobré. Príbeh je pravda veľmi typický, kto videl nejaké mafiánske filmy, vie predvídať zvraty na niekoľko kapitol dopredu, ale to hre s názvom "Mafia" asi nemá zmysel vyčítať.

    Sicílska krajina je nádherná (Unreal Engine 5, tentokrát prekvapivo bez bugov), gameplay je veľmi príjemný, stealth, gunplay aj jazdný model sú super - je vidieť, že Hangar 13 sú starí veteráni. Úplne neviem, čo sa tomu dá vytknúť, je to pekná, remeselne zvládnutá, dobre hrateľná príbehovka na víkend. Slušných 8/10.

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy / PC / 82 hodin / #dohrano

    Nebudu předstírat, že patřím ke skalním fanouškům od samotnýho vydání v roce 2007. Co si pamatuju, tak při prvním hraní jsem si to bez ochrannýho obleku nakráčel někam, kde mi dala na frak radiace. Pak jen stačilo narazit v podzemí na... a hra zmizela na dlouhá léta z disku. Druhej pokus i dojem byl diametrálně odlišnej. Mechaniky přežívání na salámu a vodce už mi nebyly cizí – ne náhodou díky titulům, co se Stalkerem inspirovaly – a totálně mě dostala nenapodobitelná atmosféra Zóny. Tu zvlášť docení někdo, kdo vyrůstal na sídlišti v zemi východního bloku.

    Shadow of Chornobyl (22 hodin) je klasika s intenzivním finále, Clear Sky (32 hodin) experimentoval se systémem válčení frakcí, kterej předběhl dobu, a v Call of Prypiat (28 hodin) si to všechno dobře sedlo a po čistě herní stránce mi poslední díl nejvíc vyhovoval.

    Nicméně od tohohle remasteru si krom lepší grafiky moc neslibujte. Původní trilogie zas tolik nezestárla a i tady čas od času zavadíte o rozbitej quest nebo jinou anomálii.

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands / PS5 / 47 hodin / #dohrano
    Takový trochu realističtější Far Cry. Měl jsem náladu na trochu toho normálnějšího střílení ve stylu SEALs nebo Rainbow 6. A bavilo mě to.
    Pěkná SP kampaň, multiplayery nehraju.
    Máte FAKT velkej a rozmanitej (i když dost řídce obydlenej) open world v Bolívii, ve kterým se svým čtyřčlenným teamem rozebíráte po kouskách všemocnej drogovej kartel, podporujete rebely a bojujete se státním zkorumpovaným polovojskem, který nejdřív střílí a pak se ptá. Častěji než frontálním rambo assaultem to řešíte sniperkou, tlumičem a plížením, prostě jako Ghosts - ale povinně stealth misí je relativně málo na to, aby vás to začalo srát.
    Zbraně jsou ze skutečnýho světa, žádný experimentální cojky, akorát dron na průzkum. Velmi jsem si užíval "sync shot", kdy každej z týmu zaměří sobě určený cíl, a vystřelíte všichni současně, takže sejmete až 4 lidi současně - perfektní pro vícečlenné hlídky nebo ostrahu.

    Mise jsou v principu dost repetitivní, ale nějak jsem v tom těch 47 hodin utopil, protože kampaň je podpořená vcelku dobře napsaným příběhem a padouchama, kteří "lowkey make sense", akorát se musíte přenést přes to, že jste samej Mirek Dušín, America, Fuck Yeah! Ale prostě mě to pořád nutilo "ještě dojet tam, ještě splnit tuhle misi, ještě prozkoumat tohle, ještě nabrat tyhle resources, a pak půjdu spát" :-) A sniperkou sundávat snipery nepřítele a pečlivě rozebírat kousek po kousku nic netušícího protivníka, to se mi prostě neomrzí.
    Kdybych to nehrál, nebrečel bych, ale byl to dobře strávenej čas.

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    A Plague Tale: Innocence / PC, RTX3090 / 14 hodin / #dohrano

    Pecka, jedna z těch top příběhovek. Hned jdu na dvojku.

    GEE
    GEE --- ---
    Death Stranding 2: On the Beach/PS5 Pro/105 hodin/ #dohrano
    Přátelé, i cesta může být cíl. Kojima to znovu dokázal. A přizváním Woodkida vykouzlil něco, na co jen tak nezapomenu. Vlastně ani tak nejde o příběh (ten je pochopitelně zase lehce šílenej), ale o atmosféru. Přesun z bodu A do bodu B, který je v ostatních open worldech jen nutným zlem je tu povýšen na to hlavní. A i když je to celý vlastně neuvěřitelně jednoduchý, užíval jsem si každej kilometr, každej krok. Sbíral, stavěl a nosil dokud všichni neměli dost měkkejch kapesníčků a kvasnicové pomazánky.

    Jen málokdy jsem využil Samův MP3 přehrávač a místo toho si po práci nasadil batoh na záda a poslouchal vrnění motoru. Působí to na mě až nepochopitelně uklidňujícím způsobem.

    Nepochybuju, že teď přijde herní prázdno a až se vrátim do Hogwarts, bude mi smutno. A budu utíkat do Austrálie. Abych dostavěl posledních pár silnic a otevřel si poslední bunkr.

    Peko.

    Děkuju těm, co mi postavili mosty a nabili baterky.

    GEE
    GEE --- ---
    Goodbye Volcano High/Steamdeck/6 hodin/ #dohrano
    Fang a její dinosauří indie rock band se snaží prorazit v místním souboji kapel, prokousat se školou a k tomu se na planetu řítí meteorit - svět s největší pravděpodobností končí.

    Kromě vizuální novely jsem si užil i hudebně rytmickou část, která je tu až podezřele těžká (ale mám pocit, že vás jednoduše nenechá prohrát ani se špatným score) a vtipný zapojení místní verze Dungeons & Dragons.

    Pro mě osobně to fungovalo jako perfektní cozy hra.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    CIVETTA: Taky Down in Bermuda / 3h / xbox / #dohrano .
    Ale musím říct, že by to bylo lepší, kdyby se trochu víc věnovali ovládání. Zvlášť tahání vozíků byl s páčkou trochu opruz. Co fungovalo dobře bylo rozhlížení a otáčení ostrovů.
    Jinak hra je o tam, že se pilot v bouři ztratí v Bermudském trojúhelníku a musí pro mluvící želvy a barevné skřítky vyřešit sadu puzzlů, aby se dostal domů.
    Puzzly jsou směšně jednoduché, ale rozmanité. Víc než o hlavolamech je to ale o hledání skrytých objektů.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Little Nightmares / 4h / xbox / #dohrano
    V jde o puzzle plošinovku trochu ve stylu Limbo nebo Inside, akorát je ve 2,5D, tedy plně 3D grafika a fyzika, ale mapa je pořád placatá, bez hloubky a úhel pohledu pořád z jedné strany. Ale je stejně temná, krutá a tajemná.
    A když píšu tajemná, tak tím myslím, že lautr nevím o čem to bylo. Na začátku mi ty spousty bot a kufrů připomínaly návštěvu Osvětimi, ale pak zase kanibalové a nakonec gejši? WTF?
    Herně celkem dobrý, ale čekal jsem, že tam bude nějaká jednotící myšlenka, ne že tam designer náhodně nahází děsivé lokace a monstra a bude.
    Mimochodem v titulkách jsem hledal jméno Martina Velíška, protože art styl té hry mi hrozně připomínal jeho obrazy. Ale asi to byla jen shoda náhod.

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Prince of Persia: The Lost Crown / PS5 / 28 hodin / #dohrano

    Hře jsem dal nějákých deset hodin když vyšla a pak odložil. Nedávno jsem se k ní vrátil a jelikož jsem si moc nepamatoval, rozjel jsem hru od začátku. První odložení byla velká chyba...

    Po dohrání jde asi o jednu z nejlepších metroidvanií které jsem kdy hrál a vlastně vůbec. Začátek může být pozvolný a vcelku obyčejný...jakmile se ale hra rozkošatí, přibydou rozličné schopnosti a otevřete více lokací, nejde se skoro odtrhnout.

    Sargon se ovládá úplně perfektně, hra běží nádherně, hudba v pozadí dodá atmosféru. Celá mapa je kolosální a pořád je co objevovat. Bossové a souboje s nimi, i když se to zprvu nemusí zdát, jsou od půlky naprosto vynikající a jde o úplnou lahůdku. Konec byl zcela epický....ta hra klame tělem a je to znát...dohráno má asi jen 16 procent hráčů na PS. Zvolna až pozvolna se prochází aby postupně nabírala na tempu v běhu kolem poloviny a poslední třetina je naprosto parádní akční sprint.

    Jediné mínus je, a je to škoda, že hra nenabízí mod new game plus...na druhou stranu se lze po dohrání vrátit dosbírat mapu, dát si různé výzvy atp...to je jen o něco méně fajn. Určitě se zanedlouho vrátim.

    Nelze než velice doporučit.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Assassin's Creed Shadows / XSX / 124 hodin / #dohrano

    Toto bola fakt veľká hra. Neurobil som všetko, ale tak 70 % contentu, je čas posunúť sa na iné hry :).
    Aj keď bol tentokrát príbeh trochu viac roztrúsený, než je aj u open would AC hier bežné, páčilo sa mi to. Vizuálne je to úplná špička súčasnej hernej produkcie, feudálne Japonsko je vymodelované s maniakálnym zmyslom pre detail, gameplay je stále dobrý a aj mlátiť ľudí po hlave veľkým kyjakom s Yasukem ma prekvapivo bavilo.

    8.5/10 úplne s kľudom

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    South of Midnight / 13h / PC / #dohrano - Zase jedna z her, kterou jsem zkusil v rámci Game Passu, jinak by mi nejspíš unikla nebo bych se k ní dostal někdy později. A to by byla škoda. Bavilo mě prostředí hry, sympatická hlavní hrdinka a hlavně zajímavej příběh. Co mě bavilo mnohem méně byl boj. Když jsem absolvoval prvních pár arének, kde jsem zůstal párkrát trapně pokořen, uvažoval jsem o odinstalování hry. Sice ta hra vypadá strašně sympaticky, ale ten boj se nedá! No vydržel jsem a dobře jsem udělal. Boje jsem postupně nějak dával, ale že by mě extra bavily? To nemůžu říct. Dobře udělaný byly bossové. Opakující se únikový sekvence mě taky pak ke konci už docela štvaly. Párkrát asi dobrej nápad, ale dřenit to pořád dokola? Ale jinak celkově povedená hra :)

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Resident Evil / 25h / PC / #dohrano

    (Ale podle Steamu 54 hodin.)

    Je to HD remaster (2015) remaku (2002) úplně prvního dílu Resident Evil (1996).

    Super to bylo, a to jde o hru mimo moje oblíbené žánry. Dohráno za Jill na Normal, což je při prvním playthrough nejvyšší obtížnost.

    Nejlepší je atmosféra. Horor, který lekačkami spíš šetří, ale zato dodává kýbly napětí, jednak díky dynamicky se proměňujícímu prostředí (nepřátelé se můžou objevit tam, kde předtím nebyli) a jednak omezením ukládání na konkrétní místa (starý psací stroj) a consumables (pásky do psacího stroje). Přičemž na vyšší obtížnost je obojího méně. Člověk pak nervózně zvažuje, jestli se radši přes dvě zombie vrátí a dosavadní postup si uloží, nebo jestli odemkne dveře, za kterými ještě nebyl, v naději, že za nimi nebude číhat smrt a psací stroj bude nedaleko. A vzhledem k tomu, že pásek je málo, tak ví, že by měl zvolit spíš to druhé. :-) Svůj podíl na napínavosti mají i fixní kamery, přes které svou postavu sledujete – když se snažíte prokličkovat kolem zombie v místě, kde hra přepíná z jedné kamery na druhou, je to nervy drásající utrpení. Atmosféru taky skvěle dotváří hudba, a ještě víc zvuky prostředí.

    Levely jsou skvěle postavené – když člověk najde nový klíč, tak si neodemkne jedno patro nebo blok souvislých místností, ale x místností rozesetých po celém domě. Super jsou taky zkratky a vracečky, které si postupně odmyká a které pak nabízejí víc možností, jak domem procházet a tudíž i jak se vyhnout nepřátelům, protože ti jsou tuzí a je obtížné a často i neefektivní je zabíjet.

    Puzzlů je v RE dost a byly tak akorát. Párkrát jsem musel hodně přemýšlet, co jsem ještě dostatečně neprozkoumal nebo co kde použít, ale vždycky jsem přišel na to, jak dál. U takhle staré hry by mě nepřekvapilo, kdybych občas musel použít nějaký předmět úplně nelogicky, nebo něco přehlédl, protože to má tři pixely nebo tři nesmyslné polygony nebo na to není z fixní kamery pořádně vidět, ale nic takového se nekonalo.

    Díky omezeným zdrojům a spletitosti herní mapy je hra i hodně taktická, místy mě to vyloženě motivovalo, abych přemýšlel, jak průchod k dalšímu ukládacímu místu zefektivnit, aby mě nestál tolik léčení a nábojů. I proto jsem si celou hru poctivě mapoval, takže to mělo i příjemné old-school-RPG vibes.

    Vedle hororové atmosféry má ale RE ještě jednu atmosféru – atmosféru 3D hry z devadesátek. Modely postav, textury a rozlišení, to všechno je hezky moderní, ale každá místnost má loading screen, postavu sledujete z fixních kamer, což je zejména v akčních pasážích na facku, so nineties je i barevná paleta nebo nasvícení místností. Když v menu kliknete na New Game, tak se ozve strašlivě strašidláckým hlasem „RESIDENT EVIL“… Strašlivě moc edgy hororovej je už font, kterým je vyvedený název hry, ale to je nic proti písmu z death screenu... Prostě celé je to trochu cringe – ne tolik, aby to vadilo, ale dost na to, aby měl člověk velmi intenzivní pocit, že hraje hru z roku 1996, která ale mnohem lépe vypadá a asi se i líp ovládá než originál.
    Takhle má podle mě vypadat remake, přinejmenším pro člověka, který herní devadesátky zažil a rád si na ně zavzpomíná.

    PS: Pobavilo mě, že člověk projde zombie peklem a za odměnu dostane tričko...

    20250901210939-1

    20250901214831-1

    20250901214954-1

    20250830192840-1
    TERZ
    TERZ --- ---
    Assassin's Creed Shadows/60h/#dohrano
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    Doom II / PC / 7 hodin #dohrano

    Po nedavnem dohrani jednicky jsem neodolal moznosti rychleho srovnani s legendou cislo 2. Za me o tridu lepsi hra. Hail to the king, baby!

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Shadow Warrior / 58h / xbox / #dohrano
    Další hra z backlogu odškrtnuta. Začal jsem hrát 2018 na Xbox One, pokračoval One X a dohrál na Series X.
    Přestávky v hraní tentokrát pramenily z frustrace z obtížnosti. V některých arénách jsem chcípl i desetkrát a sekl s tím. Pak jsem to po čase zkusil znovu, dostal se o kus dál. Až tohle léto jsem se konečně dostal na skill, se kterým jsem to dohrál a jsem rád, že jsem nesnížil obtížnost na Easy.
    Co mě mrzí jsou ty tři chybějící secrets. Hledal jsem je podle seznamu na Steamu a něco uteklo.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Max Payne 3 / PC / 13 hodin / #dohrano

    max payne je moje oblíbená série, klasická remedy střílečka, jsem nostalgik takže jednou za pár let si své oblíbené kousky zopakuju no. navíc tohle je série která dala světu bullet-time ve hrách (co si budeme, první matrix měl premiéru 1999, první max vyšel 2001, a to provedení je úplně jasné. dneska by to deset let živilo dvacet advokatních kanceláří).

    zatímco v jedničce sledujeme policajta na cestě za osobní pomstou poté co mu farmaceutický korporát kůli bojové droze vyvraždil rodinu a který se ve dvojce ponoří do totálního noiru, se ve trojce vynoří absolutně v prdeli. zničený cajt sežvýkaný životem který se pomalu cilevědomě uchlastává k smrti, toho času v jižní americe v san paolo. je to drobet střih ale retrospektivní okna nám ujasní, že jsme potkali kamaráda z akademie (kecy) a ten má pro nás výnosný a snadný kšeft (děsný kecy) jednoduchého babysittingu zbohatlické famílie (cheopsova pyramida cihlu po cihle postavená ze samých keců). po šťastně nešťastném zabití syna místního bose a prchnutí z hrobníkovy lopaty již není nač čekat, opouštíme mlhu, smog a kanály plné vajglů a dorážíme do slunem zalité brazílie... kde popadnem flašku, opiáty, posereme ochranu rodiny, odhalíme, že jsme tupý gringo najmutý jako maňásek "nejdřív střílej pak se ptej" vybraný extra pro naší míru životní ztroskotanosti, a v duchu "lepší pozdě než nikdy" dodáme hlavním zmetkům zaplaceného tupého gringa který nejdřív sřílí, mlátí, vyhazuje do vzduchu, schazuje ze střech, létá vzduchem jako by plaval v medu, sype drsňácké cynické hlášky jak poslední skaut... a jestli tam zbude něco schopného odpovídat, tak se teda jako na pár věcí i optá no, když už je tady.

    další z her co nestárnou. na třináct let starou hru je radost pohledět. na 3060rtx 4k na max na pohodu. prostředí, to remedy umí. první třetina hry působí poměrně genericky, mrakodrap s apartmány, diskotéky, kanceláře, honosná sídla. ale kde se hra vyloženě rozezpívá, to je favela, jihoamerické chudinské gheto. ta bída a hnus, vedro v barácích se zdí na jednu cihlu, proplétačky mezi ploty, mikrosvěty, naprosto zapomente že hrajete lineární střilečku a začnete hrát v akčním filmu. od té doby jen lépe a více. ano, rail shooter pasáže na lodi a autě bych si odpustil ale zas to aspoň netrvalo dlouho. zato favelou, jachtou, nedostavěným činžákem nebo fízlárnou ufe (technicky policajti ale prakticky řeznické polovojenské jednotky pobudů kteří pořádají ve favelách hony na všechno) jsem se probíjel doslova radostně, neprobíjím se přece na smrt! na svoje stáří jsou modely stále k světu, a každá píď prostředí obsahuje něco rozbitelného, převrátitelného nebo aspoň pošrábatelného, všechno se tříští, drtí a vybuchuje, přejet dávkou prostor před sebou a sledovat jak nepřátelé schovávají hlavy zatímco jim na ně prší obsah baru za nimy je super. a srovnání místnosti před průchodem a po něm by dohnalo nejednu uklízečku k zadávení se vlastním mopem.
    filmovost hry podtrhávají časté cutscény které jsou ale v ingame enginu, žadný render, poměrně plynule navazují na hru a zase vás do ní vypouští, přesně se drží na hraně aby neobtěžovaly a pouze připomínaly příběh který odehráváte. dokonce ani retrospektivní výlety a radikální změna prostředí mě nevadily, což normálně ano. při útěku z domova jsem měl regulerní husí kůži jak mi naskočilo to mládí u jedničky a dvojky v 640x480 resp 1024x768 :)
    zvuk vzhledu statečně sekunduje, absolutně geniální mi přišlo nechat i v titulkách místní v portugalštině (asi?), a pokud někdo nemluví ve hře anglicky, tak jako americano, rozumíte prdlajs. samozřejmě my lingvisti se nezalekneme, já třeba jen z poslechu zjistil, že max payne se portugalsky řekne "filho da puta", zkráceně "porra", snadná řeč, jde to samo.
    těšíla mě i umělá inteligence, která i přes zjevnou naskriptovanost některých eventů poměrně kvalitně manévruje, obchvacuje, kryje se, dokonce (možná se mi to zdálo) zvládala i krycí palbu a držela mě u země když mě někdo flankoval. dokonce bych řekl že jejich zbraně respektují rozptyl s delší dávkou, nekoná se tedy chirurgická laserová přesnost kdy se vám do čela zabodne defakto souvislá tyč z projektilů.

    a budu si remcat! rozbil jsem hru skokem v bullet timu který mě vynesl mimo mapu. po loadu... já nevim jak to popsat... měl jsem zaseklou kameru na místě zatímco max běhal po scéně, jak v starém resident evilu nebo ecstatice. nepřátelé ho registrovali ale nestříleli... a následně všem zmizel vršek těla a na scéně zmateně běhaly nohy :D viz screen. blbý avšem bylo že jsem musel restartovat nejen hru ale celý level než se to srovnalo. dál mi hra po pěti minutách afk v menu v polovině případů spadla. naštěstí aspoň udržela checkpoint. a ve finálních levelech jsou imho checkpointy umístěné naschvál tak aby se prodloužila herní doba a zrovna místě kde jsou vyložená úzká hrdla plná nepřátel, která na hard fakt nejsou prdel. a párkrát mě fest nasralo, že i přes můj taktický přístup "přijdu radši zleva" mě hra občas po cutscéně vyplivla do akce úplně jinde, občas na tom nejdebilnějším možném místě které by si na rozjetí přestřelky z přesilou nevybral ani ten nejvíc odhodlaný dárce orgánů.

    ale obecně je tohle super filmová jízda, destilace toho nejlepšího z předchozích dílů, řekl bych velmi uctivá rozlučka se stárnoucím hrdinou, který dostal druhou (já vim, třetí) šanci udělat něco dobrého a zabránit sviním ve zlu tak jak to umí nejlíp, s pistolí v každé ruce, letící vzduchem ve zpomaleném čase a chrlícím olovo na všechny strany. i přes absolutní změnu prostředí si urdžela noirového temného ducha což je v absolutním rozporu s jihoamerickou prosuněností a nechápu jak se to autorům povedlo. max si prostě sebou kus toho deštivého mlhavého šera nosí sebou kamkoliv se pohne.
    jako jsou oblíbené filmy které mám ve filmotéce a jednou za čas se knim vrátím, knihy v knihovně které jsem četl pětkrát a doufám že ještě pětkrát budu, tak ani tenhle třetí průchod není rozhodně poslední.
    a dal bych levou kouly za to aby někdo do tohohle enginu předělal první dva díly.

    Happy, healthy ex-cop, give me a break!

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Remnant II / PC / 21 hodin / #dohrano

    Pokračování Remnanta si přinejmenším udrželo kvalitu jedničky a opět předhodilo náročný, ale nefrustrující bosse, což je v rámci žánru docela vzácnost. S čestnou výjimkou toho finálního, to byl čirej chaos, kterej si vyžádal dva večery v co-op. Nejsem příznivce náhodně generovanejch levelů, jenže tady si po základní kampani nalosujete i zbrusu nový hlavní questy a k nim připojený události a dungeony. Okrádali byste sami sebe, kdybyste se do alternativních říší ještě alespoň párkrát nevrátili.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam