Abiotic Factor me v singlu zacina srat vic a vic.
Obcas by proste clovek chtel ty designery za nektere skvele a inovativni napady liskat a liskat a liskat. Takze se vezme vzdalenost toho bodu, na ktery koukate a pokud je v (pomerne smesnem) dosahu podle accuracy skillu, tak vam kurzor se zamerenim jezdi pomalu kolem stredu obrazovky a s trochou stesti se da trefit, kam chcete. Pokud je ten bod, na ktery koukate, vzdalenejsi, pak vam to zamereni chaoticky skace po obrazovce a v podstate neni absolutne sance cokoliv trefit. To zni jako skvely napad, ze jo? Lemravy vedec je tak sotva schopny trefit neco, co je primo pred nim a cokoliv vzdalenejsiho je pro nej problem. Jenze realne je to neskutecna pycarna, kterou podle me autori vubec nezkusili. Prvni a obecne jedna z nejzajimavejsich zbrani - crossbow - ma totiz brutalni drop (jakoze fakt uplne brutalni, jako byste strileli iridiove sipy a natahovali to gumou z teplaku). Coz znamena, ze pokud zamirite na hlavu, jste radi, kdyz enemaka po par metrech trefite nekde kolem pasu. Samozrejme, protoze nejste uplne hloupi, budete chtit enemakovi mirit na hlavu. Ano, asi uz tusite :) At mate kurzor kdekoliv nad hlavou enemaka, pravdepodobne je dane misto notne dal, nez ta hlava samotna a vy jste absolutne bez sance tam zamirit, protoze vam zamerovac skace po vetsine screenu. Yay \o/