• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    Vyfoť a sdílej fotku (popř. aspoň popis) bosse/questu/puzzle ze hry, ve které jsi se zasekl tak, že jsi jí musel odinstalovat nebo se na to chystáš hned, jak zmizí rudá mlha před očima + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin jsi v ní utopil.

    Klub pro borce: [Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]

    Nerad bych, aby se to tu zvrhávalo v urážení (páč loseři jsou apriori všichni, kdo sem přispívají:)!
    Je to spíš o přiznání chyby/slabý chvilky/nedostatku trpělivosti. Následná konstruktivní/věcná debata je naopak vítána.

    Přiznání nebo aspoň hru, o kterou se jedná dávejte prosím tučně. Ať je to aspoň malinko odlišený od ostatní debaty.

    Díky a enjoy!
    rozbalit záhlaví
    ENDER
    ENDER --- ---
    Another World | Full Playthrough | No Commentary
    https://www.youtube.com/watch?v=iA0DWNXpzmU


    Another World
    Tohle jsem hral asi pred 30 lety a dostal jsem sei asi na 3. obrazovku a i tak to bylo hodne narocny... Shlidnul jsem cely playthru, to bylo prakticky nehratelny :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    ERRTU: Demo mě docela zaujalo, jako dítě jsem Robocopa taky hltal. Chtěl jsem to vyzkoušet s modem ve VR, protože ten pomalý pohyb a dusání k tomu sedí jako prdel na hrnec. Navíc klasické robocopovske zaměřování musí být ve VR naprostá pecka. Ale když tak čtu tvoje dojmy, radši ještě počkám, až ta věc spadne na jednociferné hodnoty v eurech.

    How awesome is Robocop Rogue City in VR?! (UEVR mod with 6DOF) - Meta Quest 3
    https://youtu.be/ZNMZzGFAngk
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Mafia: The City of Lost Heaven / 27 hodin / #dohrano
    Potom co vylezla ta definitivní edice jsem dospěl k tomu, že si chci Mafii znovu po letech zahrát a ideálně dojet příběh. Nikdy jsem jí předtím nedohrál. Skončil jsem myslím někde na letišti. No a ta definitivka se zdála být super volbou. To bych se ale nesměl před tím podívat na nějaký videa ze začátku hry. Ty změny, který udělali jenom na tom začátku mě totálně odradily a odmítal jsem to podpořit a definitivku nekoupil. Místo toho jsem si řekl, že radši dám starou dobrou původní verzi na Steam Decku. To byla trochu složitější akce protože rozjet to rozumně na Steam Decku chce trochu fidlení. Zvažoval jsem i hraní PS2 verze přes emulátor ale v nějakým rozhovoru Vávra řikal, že ta PS2 verze byla strašně osekaná. Nakonec se to ale podařilo a obyčejná PC verze makala na Steam Decku nádherně. Trochu situaci komplikovalo i to, že u PC verze vůbec nepočítali s gamepadem a tak bylo nutno přepínat rozložení kláves na setup v autě a setup bez auta. To jsem ale měl na dolním zadním pravým čudlu a velmi rychle jsem si na to zvykl.
    Jako hra je Mafie furt stejně skvělá. Je to občas těžký jak debil ale s využitím akcelerometru na míření se každá neřešitelná přestřelka dřív nebo později vyřešila. Story je perfektní a je krásně vidět kde všude se Vávra při psaní inspiroval. Odkazy jak na Godfathera tak na Scarface jsou nepřehlédnutelný. Teď teda asi počkám na nějakou slevu a dám si i dvojku.

    ENDER
    ENDER --- ---
    Lies of P 42 hodin, z toho tak poslednich 5 hodin straveno u Nameless puppet. Celkove peknej namet, hezkej pribeh, ale bossfighty me proste nenadchly, bylo to hroznej spam, misto tance na ktery jsem zvykly ze souls her (i kdyz datadisk k Elden Ring uz cast te krasy ztratil).

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Divine Divinity #nedohrano
    Divine Divinity (to původní) mě zaujalo poprvé asi před patnácti lety. RPGčko, na svojí dobu se zajímavými možnostmi buildů postav a zároveň akčním soubojákem, questy a (imho) pěknou stylizací. maličko jsem si musel zvykat na úhel kamery, ale i to se poddalo. bohužel ve velmi pokročilé fázi přišel nevyřešitelný bug - hra prostě crashnula v momentě postupu příběhem, smůla, žádný updaty, sejvy ani reinstal nepomohli. pak jsem jí rozehrál o pár let později a zasekl jsem se na jiném bugu... ten si už nepamatuju, ale bylo to něco podobného... do třetice jsem rozjel během covidu, že to konečně dám... a už skoro u konce se mi nějak zničehonic rozesraly všechny (!) sejvy. WTF. počtvrtý do toho nejdu, přestože mě to fakt bavilo:) Larian vždycky uměl
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Dune: Spice Wars 40h #ragequit
    -------------------------------------
    Stejne jako Civka je v teto hre problem, ze muzes vyhrat kazdy souboj, mit vice sektoru a pak dostanes: "Tvuj progress je rychlejsi, nez jsme ocekavali!". Ok a "Defeat" obrazovka, protoze oponent nejak zahadne vyhral hru a nevis co se stalo.

    Civka je ale zabavnejsi a zobrazi co se stalo. Takze nelituji koupe za 10E, ale dohravat to nebudu.

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ERRTU: vc1 ani vc2 jsem nikdy nehrál, jen jsem si půjčil repliku o neprodejnosti od samotných vývojářů :D

    brno alert
    Pterodon: Mladí a neklidní - Vzestup a pád série Vietcong
    https://www.youtube.com/watch?v=oPMdwBvdpu4
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEEFHA: Angel of Darkness byla sveho casu uplne nejvic technicky pokrocila PC hra, napechovana poslednima vykrikama dostupnycj grafickych technologii.

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    GULAZ: to bych asi nezvlád :)

    Doom (2005) - First Person Shooting Scene (9/10) | Movieclips
    https://www.youtube.com/watch?v=-Jf-E7oEguU
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    R0C3S3K: Supaplex jsem skončil asi po 10 levelech :) A kdyžtak to má opensource verzi

    GitHub - sergiou87/open-supaplex: Reverse engineering Supaplex
    https://github.com/sergiou87/open-supaplex

    Supaplex - BRAINMAN!, level 111
    https://www.youtube.com/watch?v=0e8Ys1ZPVcw
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    HOWKING: Myslím, že se ti bude líbit tento hit. Mechaniky to má celkem jednoduchý, žádnej tutoriál, kterej každýho jen otravuje, ale rovnou do akce :D
    Czech Let´s play - Vlak (1993) - Part 1
    https://www.youtube.com/watch?v=gigMjLNBnzA
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KENJIRO: to je úplná pohoda, to dáš. Za každého zabitého ti to přidá další čas, na konci má člověk většinou nemalou rezervu. Já to hrál dokonce tak, že jsem se snažil vykydlit úplně všechny (což nemusíš).

    Sacrifice the Weak (Kill the final target before the time runs out) Jacob's Region | Far Cry 5
    https://youtu.be/M3qgHnd6yFI?t=169
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    BLESK808
    BLESK808 --- ---
    Gotham Knights. Měli jsme s kámošem preorder a těšili se na coop rubačku namlsaný předchozíma dílama Batmana. Čim víc se blížil release, tim víc to začínalo smrdět průserem. Objednávku jsme ale nezrušili a navzdory světový i domácí kritice recenzentů do toho šli. Po první session jsme si řekli, že tomu dáme ještě šanci. Po druhý session jsme si rěkli, že je to fakt nahovno (bugy, celková rozbitost hry, mrtvý město, komická jízda na motorkách, 30fps, nudnej systém levelováni a tak dále) ale aspoň jsme se utěšovali tim, že to můžeme hrát spolu ve dvou. No a po třetím hraní jsme to oba smazali z disku. Mě se to podařilo prodat za asi 600 korun měsíc po releasu a kámoš to neprodal doteď:D PS. Vim, že to dělalo jiný studio než Batmany.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Letošní rok jsem se rozhodl věnovat čištění backlogu, který už mi definitivně přerostl přes hlavu (viz https://infinitebacklog.nl/users/deefha ). Takže budu mnohem míň dohrávat (loni to bylo 35 her, to už je skoro moc), ale zato si víc rozšířím obzory. Člověk se nesmí bát zahazovat! :-) Tentokrát jsou to všechno věci z Xbox Game Passu, který se mi dlouhodobě docela osvědčil jako náhrada za už téměř neexistující demoverze. Nainstalovat hru, odehrát pár hodin a zase ji zahodit nikdy nebylo jednodušší. Takže co jsem od začátku roku zatím zjistil, že nebudu dohrávat?

    Inkulinati
    Na Xboxu je hra označená jako Preview. Měl jsem trochu problémy s neintuitivním ovládáním a s (ne)přehledností situace na herní ploše. Myš by tomu asi slušela víc (teda pokud se PC verze dá ovládat myší, což jsem nezkoumal) a nepřijde mi to moc jako hra na televizní obrazovku. Plus teda jsem od toho čekal něco trochu jinýho - vizuálně parádní, ale mechanikama a hratelností nic pro mě. Ani na PC by nebylo.

    High On Life
    Ačkoliv jsem nikdy neviděl jediný díl Rick & Morty a nehodlám na tom nic měnit, humor v téhle hře od stejných tvůrců mi nijak nevadil, naopak jsem se místy hodně bavil. Nedokázal jsem se ale přenést přes neustálé žvatlání všech postav včetně zbraní, ze kterého mě po pár hodinách fakt regulerně rozbolela hlava. Nelíbivá grafika, trochu divné ovládání... A první bossfight mi přišel natolik debilní, že jsem se rozhodl nepálit na tom čas. Ale chápu, že se to někomu může hodně libít (stejně tak chápu, že někomu jinému zase hodně nelíbit). Stýskat se mi nebude.

    Potion Craft
    Opět označeno jako Preview. Hra jako taková mě tentokrát dost zaujala, hlavně primární procházení mapy lektvarů pomocí používání různých ingrediencí, které způsobují pohyb po mapě různým směrem o různou délku (jsem průzkumnický typ). Zbývající herní mechaniky, tedy prodávání lektvarů zákazníkům a nákup ingrediencí od obchodníků, jsem si naopak moc neužíval. Ovšem nutnost manuální přípravy každé ingredience lektvaru (tzn. vhodit do hmoždíře, rozdrtit příslušným pohybem analogu, přesunout do zahřívací nádoby, rozfoukat oheň pomocí měchu dalšími pohyby analogu a tak dále) je pro mě totální no-go, nehodlám trávit herní čas repetititvním opakováním nepotřebných virtuálních úkonů. Je mi líto.

    Shadow Warrior 3
    Tohle mě vlastně hodně mrzí. Nehrál jsem jedničku ani dvojku (a ani původní Shadow Warrior nepatřil v roce 1997 k mým oblíbeným Buildovkám, mnohem radši jsem měl tehdy Blood), ale chystám se na ně. Trojku jsem se rozhodl vyzkoušet, protože měla být úplně jiná než předchozí dva díly. Pokud je to pravda, tak se mi jednička a dvojka budou líbit. Na trojce mě totiž bavil snad jen hláškující Lo Wang a jeho rozhovory s démonem Hoji při přechodech mezi jednotlivými arénami. No a právě: lineární střílečky stylu "aréna - hopsací přechod - aréna s třema prdelema spawnujících potvor - další ještě hůř hopsací přechod - a tak dále, občas bossfight" nikdy nebyly můj styl. Vím, že třeba Doom 2016 takový vlastně je, ale je to prostě Doom, takže jsem ho nakonec dohrál. V případě SW3 jsem si místama připadal jako v libovolným dílu Serious Sam (nedohrál jsem ani jeden), prostě jen nekonečný zástupy protivníků, do kterých stačí vysypat jednu zbraň, vysypat další zbraň, posbírat munici a zdravíčko a tak dále pořád dokola. Navíc tak hrozný bullet sponge mamrdy jsem už dlouho neviděl, to mě fakt nemohlo bavit. A ze všeho nejvíc nesnáším vícestupňový bossfighty, což byl právě ten první, u kterýho jsem to po pěti hodinách celkovýho hracího času zapíchnul. Takovýhle výzvy jen pro výzvy nejsou nic pro mě. Škoda, líbilo se mi to i vizuálně.

    Pokračování příště! :-)

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Darkest Dungeon
    na 3 pokus behem 2 let jsem se dostal celkem daleko, aspon myslim teda. Ale nejak se mi nedari dostat se pres nejake bosse a uz nemam silu na to to zkouset porad dokola a lelevat novy postavy, kdyz mi stara chvipne. Hra to je dobra, ale pak mi to prislo celkem repetetivni. Navic jsem ted zacal hrat encased a myslim, ze k tomuhle nejakou dobu nevratim..

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A nebo i promakane a porad celkem tezke:

    Enigma Force Walkthrough, ZX Spectrum
    https://www.youtube.com/watch?v=SF3L8oWRXok
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ZIDANE: A promake a ne az tak tezke hry byli i na ZXS:

    Batman: The Caped Crusader - A Bird In The Hand, ZX Spectrum Walkthrough
    https://www.youtube.com/watch?v=NpNTAf1gAho
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    a jeste se mi ted vybavilo tohle:
    Fairlight 48K Spectrum Title Music
    https://www.youtube.com/watch?v=hjgWaBOUAKU


    Fairlight byl taky super a nikdy jsem ho vlastne nedojel:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED:
    Knight Lore Spectrum Title Music
    https://www.youtube.com/watch?v=-937B0GLrHQ
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam