HAVANA: Je to tak, Figma nemá, co se týče prototypování, zas tak sofistikované možnosti. Jestli myslíš nějaký range slider, tak buď to můžeš udělat jednoduše vizuálně přes varianty a sloupec s potřebným množstvím čísel, který zarovnáš v každé variantě do opačné krajní polohy a pak ty mezikroky necháš vyřešit animaci, tj. takhle:
How To Make Range Slider In Figma | #figmatutorialhttps://www.youtube.com/watch?v=2d32vTtJUnwNicméně bude tam ta lineární animace posunu sloupce s čísly, takže se to nebude chovat úplně odpovídajícím způsobem, jako kdyby se ti jen překreslovala čísla.
Přesné chování by pak možná mohlo jít teoreticky nasimulovat prostřednictvím variables, kde jsem viděl, že jdou celkem jednoduše simulovat chování různých counterů / stepperů, ale k variables jsem se po pravdě ještě sám vůbec nedostal, takže nevím, jestli to lze aplikovat i na slider.