• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: to je dalsi z hloupych alibistickych vymluv :-) Nehlede na fakt, ze "novy" mestsky mobiliar se s velkou pompou nedavno resil... tak ktery dement to tam "opomel" zahrnout...?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Tak jednoduché to právě není. Priority jsou jinde.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no kdyz TSK neumi sehnat spravny srouby, tak ma nastoupit nadrizeny organ (rada magistratu) a neschopny management vyhodit... tak jednoduche to je.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Já to ani nevnímám jako výmluvu, ale skutečně pro umístění stojanů na kraji vozovky, řešení, které vidíš zcela běžně kdekoliv na jihu, dává PČR nesouhlasné stanovisko, protože stojan chce mít odmontovatelný. Tak se jdeš zeptat na TSK jestli to umí a oni ti řeknou, že ne, protože na to nemají technologický postup? (rozuměj - nedokážou sehnat ty správný štouby). To je totální zoufalství.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: tak hlavne ze se je vzdycky na co (koho) vymluvit ;-) Jestli neco v Cesku zvladame na 100%, tak je to tenhle alibismus.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    imho teda i tyhlety poměry v dopravě ukazujou, jak je vlastně čr nefunkční, nemoderní, de facto v rozkladu
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nic ti necpu. Já mám totiž čím dál tím větší pocit, že vůbec nechápeš co vlastně píšu, pokud něčemu nerozumíš - doptej se prosím, jinak tady diskuzi jen plevelíme.

    Já bych ocenil více cyklostojanů a skutečně jsem se po původu toho problému v Praze pídil. Tak věz, že problém není v IPRu (ty by dávaly stojany klidně všude), ani v místní samosprávě, ale jako ostatně v mnoha problémech, se to zasekne na nevýkonu TSK nebo na nesouhlasném stanovisku PČR. No a v neposlední řadě se ozývá jistá část společnosti s argumentem - proč stavět cokoliv pro kola, když tady nikdo nejezdí (případně nechť si realizuje svoji volnočasovou aktivitu jinde) a Praha je navíc tak "jiná", že se zde údajně jezdit na kole vůbec nedá.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no mi tu cpes nejakou vysnenou dopravu... ale porad se tocime kolem toho, ze spousta veci v Praze "nejde", ale jinde to problem neni. U tech kol treba i takove malickosti, jako stojany, kam si kolo zamknes... kolem nadrazich jich na zapad od nas najdes, u nas mas jaksi smulu. A nejen kolem nadrazi. Moc s nima nepocitaj ani rekonstrukce, aneb u Zahradaku si... trhni nohou :D Nabizi se otazka, kde soudruzi z IPR udelali chybu... odpovis?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Bohužel, míjíme se, jako už poněkolikáté. Ale jak už jsem zmínil, mnoho tvých příspěvků je validních a tento je jedním z nich.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: ve vsech mestech se jezdi auty, dokonce tam mas hromady parkovist a nevymysli tisice duvodu, proc je nestavet jako v Praze... a to i bezprostredne v centru. Rec ale byla o "vysnene" MHD. Rozhodne to tam funguje lip nez v Praze. Ze by z Uval nebo treba Rican jel vlak co par minut? V Cesku nemyslitelne, kolem Zurichu realita ;-) O poctu tras metra oproti i te Barcelone si muzem nechat jen zdat... maji metro mj. i na to letiste a k tomu i vlak (ten tam byl driv) - v Praze opet mame ledatak hovno :-) Na vize pro rok 2025 se muzem leda tak chodit koukat do muzea...

    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Panebože. Takže mi chceš říct, že v tebou jmenovaných městech se nejezdí autem?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no tak fajn, Barcelona, Pariz, Oslo... nebo treba Zurych... vsude tam se ti mongolove z Prahy maji fakt co ucit :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    MAKROUSEK: Vážně? Nemůžeme zůstat prosím u měst Evropských.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ONDRAT: ...viz Tokio.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: To mi nemusíš vypisovat, já to vím, když na kole jezdím, proto tedy píšu, že tam vidím potenciál.

    Nevím, myslím, že se v mnoha věcech mýlíš. Představa, že existuje nějaká vysněná MHD, která bude fungovat přesně podle tvých představ a zároveň to bude tak skvělé, že lidi dobrovolně přesedlají z aut na mhd, je prostě úsměvná, protože to se nikdy nestane.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: kolo v MHD - to jsou jen S-linky (nektere stale barierove, mj. treba retro-vozy KZC co v nakladech stoji nejvic korun za ujety kilometr), metro... a pak nektery vybrany tramvaje. S autobusy "nasrat" - i kdyby jel prazdnej, s kolem mas smulu. Tramvaje maji dost omezeny dosah, protoze ti tzv. inteligenti (prelozeno: dementi) z IPR jsou toho nazoru, ze do okrajovych casti jich netreba. Kdyby nasi dedkove byli stejni kokoti jako ta luza, co tam sedi dneska, tak nemas ani tramvaj do Strasnic. Ze vy porad soudruzi zijete v hranicich Prahy z roku 1922?

    ONDRAT: ne, MHD v poradku neni - zakrnela na sto let stare koncepci a zbytek se nejak bastli systemem "nejak to pritahnout k nejblizsimu metru". A je to duvod, proc ti tolik lidi ve finale radsi jede tim autem - i po te Praze. A viz vyse - ti kavarensti povaleci z IPR si radsi udelaji kybl studii, proc neco nedelat, nez aby se zabyvali skutecnym rozvojem infrastruktury MHD. Ti blbeckove asi cekaji, az se nektere plochy zastavi, aby se pak mohlo rict, ze "uz to nejde".
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: A to je to, kde vidim ten potencial - kratke cesty na kole v uzsim centru v kombinaci s MHD.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    CHOBOT: No Chobote, to se shodneme, ale Danysek ti prijde vysvetlit, ze to z nejakyho duvodu nejde.
    DIVA
    DIVA --- ---
    CHOBOT: presne. I v aute prece koukam jak se chovaji auta okolo me a nenecham je ohrozit me i kdyz mam na to zakonny narok .) vzdycky musim pocitat s chybama ostatnich, ani v aute nemuzu jet hlava nehlava
    DIVA
    DIVA --- ---
    Prumyslova ma chodniky podle me primo koncipovane pro cyklisty. Neni to tak? Vzdyt jsou siroke jako peticiferne statni silnice.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: ten duvod je prave kdyz treba uviznu na palmovce ,) po ceste z karlina na liben a spolu se mnou tam stoji zabetonovana strudla tramvaji, ktere by me jinak ohromne svezly. 2x tydne jedu vecer karlin vinohrady, ani ne 3 km a jedu to pul hodiny. Kdyz neni cestou naky pruser ktery to trochu vice priucpe, ptz jedu na presny cas. Kolo bude sice zader z toho karlinskeho doliku, plus taky v zadnem pripade nehodlam vyuzivat privilegia jizdy jednosmerkama v protismeru (ktery vul!) ale i tak mam aspon jistotu, ze dojedu v odhadnutelnem case.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam