• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: uz architekt by mel premyslet o prakticke realizovatelnosti... a ne ze nakreslis obrazek ohnuty "dizajnovy" trubky a vy okolo se s tim nejak poperte... ne, to je primarne vase neschopnost dodat funkcni a prakticky navrh. Jestli i ty vnimas architekturu jen jako kresleni hezkych obrazku, tak jses sam neschopnej architekt... protoze skutecna architektura je o spolupraci i s tim remeslem okolo - kdy dodas nejen to, jak to ma vypadat, ale i to, jak to udelat.... jiste, to je i o spolupracis jinymi obory... ale to se zas dostavame k tomu, ze spousta tech kavarenskych povalecu toho neni schopna. A je to mj. jedna z pricin, proc veci nad zapad od nas naprosto bezny jsou v Cesku takovy "problem". A ano, jsem sprosty.... tady se bavime o tom, ze spousta zainteresovanych jen hleda zpusoby, jak veci maximalne ojebat a moc se nepredrit... stylem, ze za hodne penez se doda malo muziky.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Já se obávám, žes o jenom celý zase nepochopil, ten stojan je možné mít v odmontovatelné podobě, ale TSK to nedokáže zrealizovat, přirozeně není dodávkou mobiliáře i jeho "spodní stavba".

    Takže jsi opět zase jen sprostý, o problematice sis nezjistil nic, tak snad ti to alespoň dělá dobře, ale číst tvoje pokřikování, je fakt bolavý.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jasne, travniku mame treba kolem Masarycky cely hektary 🤣

    Ze je veci zadoucj mit odmontovatelny je vcelku standardni pozadavek (podobne jako treba snadna udrzba)... a z toho, cos tu odkazal nevyplyva, ze by se nad tim autor vubec zamyslel. Proste to "po cesku" ojebal tim, ze ohnutou trubku ve "spravny barve" tupe jakoze zabetonoval do zeme... a jsme u toho, proc ta implementace v praxi narazi... treba u te PCR.

    Na to fakt neni potreba low-level stourat do nejakych internich postupu v TSK. To spis vy pani architekti byste si meli vyndat hlavy z prdeli a krom tech designovejch vzdusnejch zamku premejslet taky o te prakticnosti...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Za mě nejlepší možný řešení. Líbí se mi to.
    DANYSEK: Já neznám interní předpisy TSK, to budeš muset zacílit svojí snahu o získání odpovědi tam.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: myslis tu ohnutou tyc napevno zakopanou do travniku... no to je fakt odflaknuty...
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no pakje nekde v procesu chyba, kdyz zastavka dle tehoz navrhu problem neni, zatimco ten stojan je... to asi nekdo nekde neudelal svou praci poradne 😄
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: To už jsem přece napsal.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a pokud tam jsou, tak na co se teda vymlouva TSK? 😂
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nevím, to se budu muset podívat/doptat, myslel jsem, že tam stojany jsou.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: a proc teda nejsou soucasti toho navrhu noveho mestskeho mobiliare? Zastavek, lavicek, totemu u zastavek a kosu uz mame buhvikolikaty model, ale zahrnout tam i nejake stojany pro kola je tem kavarenskym povalecum asi zatezko... dokazec rict proc? 😁 Neni to ciste nahodou tim, ze ta svoloc si primarne stavi nejake pomnicky, ale prakticke premysleni ji moc nejde?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Moje představy? O čem to mluvíš? Žádné svoje představy, snad kromě toho, že vidím potenciál pro cyklistiku v Praze na krátké vzdálenosti v kombinaci s mhd, jsem snad nenapsal, tak prosím, k čemu to referuješ?

    Klidně pojďme kritizovat IPR, nemám s tím problém, ale za to, že málo navrhují stojany na kola, to tedy opravdu dělat nebudu, když to není pravda.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: tvoje predstavy o tom, ze veci se nemusi delat poradne - kdyz uz se resi - jsou stejne tak usmevne. Je pochopitelne, ze ty kritiku prace svych kolegu budes bagatelizovat, jen abys nejak zastrel jejich neschopnost ;-) To neni o politice, to je o neschopnosti tech tzv. "odborniku", co si vali sunky na IPR & spol... inu, dle hesla... hlavne se nepredrit, co? 😂
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Tvoje představa,že všechno se dá vyřešit hned tak, jak by sis přál, mě vážně baví. Však vstup do politiky, do správy věcí veřejných, ukaž nám, jak se to správně dělá.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: to je dalsi z hloupych alibistickych vymluv :-) Nehlede na fakt, ze "novy" mestsky mobiliar se s velkou pompou nedavno resil... tak ktery dement to tam "opomel" zahrnout...?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Tak jednoduché to právě není. Priority jsou jinde.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: no kdyz TSK neumi sehnat spravny srouby, tak ma nastoupit nadrizeny organ (rada magistratu) a neschopny management vyhodit... tak jednoduche to je.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Já to ani nevnímám jako výmluvu, ale skutečně pro umístění stojanů na kraji vozovky, řešení, které vidíš zcela běžně kdekoliv na jihu, dává PČR nesouhlasné stanovisko, protože stojan chce mít odmontovatelný. Tak se jdeš zeptat na TSK jestli to umí a oni ti řeknou, že ne, protože na to nemají technologický postup? (rozuměj - nedokážou sehnat ty správný štouby). To je totální zoufalství.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: tak hlavne ze se je vzdycky na co (koho) vymluvit ;-) Jestli neco v Cesku zvladame na 100%, tak je to tenhle alibismus.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    imho teda i tyhlety poměry v dopravě ukazujou, jak je vlastně čr nefunkční, nemoderní, de facto v rozkladu
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Nic ti necpu. Já mám totiž čím dál tím větší pocit, že vůbec nechápeš co vlastně píšu, pokud něčemu nerozumíš - doptej se prosím, jinak tady diskuzi jen plevelíme.

    Já bych ocenil více cyklostojanů a skutečně jsem se po původu toho problému v Praze pídil. Tak věz, že problém není v IPRu (ty by dávaly stojany klidně všude), ani v místní samosprávě, ale jako ostatně v mnoha problémech, se to zasekne na nevýkonu TSK nebo na nesouhlasném stanovisku PČR. No a v neposlední řadě se ozývá jistá část společnosti s argumentem - proč stavět cokoliv pro kola, když tady nikdo nejezdí (případně nechť si realizuje svoji volnočasovou aktivitu jinde) a Praha je navíc tak "jiná", že se zde údajně jezdit na kole vůbec nedá.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam