ONDRAT: kolo v MHD - to jsou jen S-linky (
nektere stale barierove, mj. treba retro-vozy KZC co v nakladech stoji nejvic korun za ujety kilometr), metro... a pak nektery vybrany tramvaje. S autobusy "nasrat" - i kdyby jel prazdnej, s kolem mas smulu. Tramvaje maji dost omezeny dosah, protoze ti tzv. inteligenti (prelozeno: dementi) z IPR jsou toho nazoru, ze do okrajovych casti jich netreba. Kdyby nasi dedkove byli stejni kokoti jako ta luza, co tam sedi dneska, tak nemas ani tramvaj do Strasnic. Ze vy porad soudruzi zijete v hranicich Prahy z roku 1922?
ONDRAT: ne, MHD v poradku neni - zakrnela na sto let stare koncepci a zbytek se nejak bastli systemem "nejak to pritahnout k nejblizsimu metru". A je to duvod, proc ti tolik lidi ve finale radsi jede tim autem - i po te Praze. A viz vyse - ti kavarensti povaleci z IPR si radsi udelaji kybl studii, proc neco nedelat, nez aby se zabyvali skutecnym rozvojem infrastruktury MHD. Ti blbeckove asi cekaji, az se nektere plochy zastavi, aby se pak mohlo rict, ze "uz to nejde".