• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PREVITAntikomunisticky klub - Antikomunisticky a antitotalitni klub
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    PREVIT: hlavně je to chujovina.. kdo řezal motorovkou určitě ví... minimálně by mu to rozbilo hubu..
    PREVIT
    PREVIT --- ---
    KONZUM23: Pri tehle tloustce dreva a vaze pily by bylo mnohem lehci to rezat rucni pilkou. A tak je to u nich se vsim... .)
    NJAL
    NJAL --- ---
    BONGI: Sto zdes vercit? :-)
    BONGI
    BONGI --- ---
    KONZUM23: Anebo kazdy chvilku taha pilku. Akorat mu mel nekdo rict, ze je to motorova pila a musi se pred rezanim nahodit, on ji chce viditelne jen tahat. .. a tak je to u nich se vsim
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    RONJLEEDELEESOU: kolik třešní, tolik višní
    RONJLEEDELEESOU
    RONJLEEDELEESOU --- ---
    KEMAL: mohu vnimat nasledek, aniz bych znal pricinu, zejmena pokud nema racionalniho jadra.
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    RONJLEEDELEESOU: tzn. plácáš něco a přitom netušíš co ?
    RONJLEEDELEESOU
    RONJLEEDELEESOU --- ---
    KEMAL: reagujes na tu mene podstatnou cast vety. sam netusim, odkud se berou antikomunisticke postoje, natoz odkud prameni jejich vysoka korelovanost a authenticky konservativnim mentalnim rozpolozenim.
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    RONJLEEDELEESOU: nechápu co je na antikomunismu pravicového či dokonce konzervativního. Podle tebe levičák nemůže zaujímat antikomunistický názor? To mi hlava nebere ...

    Nehledě na to že sis zjevně spletl auditko
    RONJLEEDELEESOU
    RONJLEEDELEESOU --- ---
    IF_: a co na onom zamysleni je natolik neprijatelne, ze si zaslouzilo repost do tohoto authenticky konservativne samozrejmepravicoveho klubu?
    IF_
    IF_ --- ---
    Jedno zamyšlení soudruha..


    Ano, mnozí lidé pociťují dopad ekonomické a sociální situace na své rodiny, na své nejbližší. Konkrétní zkušenost s kapitalismem dokonce postupně mění jejich občanské postoje. Ptají se na další vývoj České republiky. Mnozí chtějí republiku sociálně spravedlivou, v níž nikdo nebude trpět existenční nejistotou, v níž nebudou strádat lidé postižení, staří, děti. Chtějí republiku, která bude starostlivě pečovat, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami.

    Konkrétní zkušenost mění občanské postoje - Haló noviny
    http://www.halonoviny.cz/articles/view/9544126
    ARCAK
    ARCAK --- ---
    KEMAL: To je pravda. Ale ten myslím tolik závorek a hvězdiček nepoužívá.
    KEMAL
    KEMAL --- ---
    ARCAK: zřejmě máš v ignore idJOSEFDRUHY
    ARCAK
    ARCAK --- ---
    FIN: Musím říci, že nepřehledněji naformátovaný přsípěvek jsem v životě neviděl. Při poslední větě jsem se smíchy složil pod stůl.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ale vždyť máme ignorelist, málem jsem na něj zapomněl, nemusíme číst něčí nesmyslné urážlivé projekce, že
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    paneBože, ten člověk je blázen
    FIN
    FIN --- ---
    VIRIK: jinak, aby ses tolik neštětil, já souhlasím s tím, že taková tradice je stará. aby ne: starat se o chudé (vdovy, sirotky a tak dále) ukládá nejen nový zákon, ale už přímo starý zákon - takže já vím*, že to je stará tradice, žádné obavy. (i když bych mohl tvrdit, že ani ve starém zákoně to nebylo docela bez práce, jistý prvek přičinění tam nalezneme již tehdy - například se bohatým nepřikazovalo "dej chudým zrno", ale "po vymlácení nevymetej mlat a nech je paběrkovat".)

    * a nejenom, že to vím juá, ono to asi ví víc lidí tady.

    dokonce s tebou souhlasím, že je to hezké, ušlchtilé, mravní a tak vůbec. není žádný důvod k rozčileným protestům, protože tohle jsem v této poslední diskusi vůbec nepopřel. ptal jsem se na něco jiného - opakuji: j*i*n*é*h*o - a to totiž to, že když ti, co mají, nebudou chtít (ačkoliv by měli, páč je to tradice a ušlechtilá), tak zda jim to nařídíš.

    ato celé vzešlo z toho, že jsem si dovolil podotknout (jen a jen za sebe), že žádná proklamace ohledně toho, "na co má člověk nárok/právo" nedává vůbec žádný smysl bez toho, aby mluvčí takové proklamace zároveň věděl a proklamoval dvě věci:
    a) kdožeto právo zajistí (a nejlépe, aby mluvší byl mezi nimi, že)
    a b) z čeho - což je právě úskalí demokracie/svobodné společnosti, protože chceme-li ji mít, tak víme, že sotva můžeme někoho nutit a musíme to nechat na tom, kdo CHCE. tak proto jsem se zeptal, co dělat, když lidi nechtěj.

    je to takto srozumitelné?
    FIN
    FIN --- ---
    VIRIK: technická: nového na této situaci není vůbec nic, žádné strachy. už to tu mockrát bylo :-)
    FIN
    FIN --- ---
    VIRIK: nevím, jestli jsi zlý, ale vztahovačný jsi zcela určitě, protožes tady ukázkově překroutil skoro cokoliv, co jsem řekl. přitom doposud neznám vysvětlení, jak se například z mé poznámky "řada lidí kecá, ale nečiní" stalo "takže ty mi (mně, kennymu) vytýkáš, že nevěnuji na charitu, kde bereš tu jistotu?", což osobně považuji přímo za interpretační přemet, možná i trojité salto:-)
    a otázku, co má společného fašistický zákon o povinnosti pracovat s tradicí z dob antiky, jsi nějak přímo nepoložil, alespoň si nevzpomínám. možná bude chyba v tom, že to, co naťukl lubob
    [ LUBOB @ Antikomunisticky klub - Antikomunisticky a antitotalitni klub ]
    a já oglosoval
    [ FIN @ Antikomunisticky klub - Antikomunisticky a antitotalitni klub ]
    rozhodně nebylo, alespoň za mě ne, myšleno na fašisty. to byl jev socialistický, čili za režimu rudých sviní :-) každý měl právo na práci a kdo je nevyužil a nepracoval, toho soudruzi zavřeli za příživnictví. jak si jen každý starší ročník musí pamatovat - to bylo tenkrát veksláků zaměstnáno jako uklízečky, jéje :-)
    co to má společného s tardicí z doby antiky, to netuším. (rád se ale eventuálně přiučím.) snad bychom jen mohli tvrdit, že o chudé se milosrdní starali už za starého egypta. čili o moc dříve. anebo se o své chudé starali i andští kečuové v říši inků - čili na zcela jiném kontinentě. co já ovšem nechápu je, jak toto pravdivé konstatování - že se různé civilizace staraly o své chudé - souvisí s mou prostou otázkou velice jednoduché konstrukce:
    " a když ti, co by se dobrovolně starat měli, nebudou chtít, jak a co s tím?"
    namísto toho prskáš, jak jsi zlý a kdesi cosi. jak už jsem řekl: to je zcela tvůj problém :-)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    takže na otázku co má společnýho fašistickej zákon o povinnosti pracovat a tradicí už z dob antiky, kdy bylo normální se o chudinu starat, veřejné hajzly mít nedostanu, ale jsem zlý, vztahovačný, ohrozuji svobodu bohatých lidí a to je naznačováno jako ohavný zločin (asi hned po velezradě a pedofilii). A navíc mám novej zápis do kádru.

    OK.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam