• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    SPLIFFBOY: Nemci s platbami problem nemeli, jen my :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SPLIFFBOY:
    Jako zrovna nemecko mi prislo ze je bastou 3g. Neco lepsiho jen v nejvetsich mestech…
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    DOBYTEK: treba to vubec neni relevantni, ale pracujunv odvetvi spjatym s platbama (nebankovni platebni karty) a nekdy od zacatku leta resime stiznosti zakazniku na problemy bezkontaktnich plateb (v CR) a jejich procesori to svadeji na postupne vypinani 3g siti, na kterych rada terminalu bezela. Vypinani 3g aktualne nebezi jen v CR, ale i v dalsich zemich Evropy vcetna Nemecka... umim si predstavit spojitost. Ale muze to byt i cimkoliv jinym :)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    DOBYTEK: Ja mel v pondeli problem v madarsku - na chip se nechytla, fungovalo az klasicky projet magnetickej prouzek..
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Fungují vám platební karty ČSOB v Německu (Berlín+Mnichov za poslední týden)? Bezkontaktní mi proběhne tak v 1/3 případů, kontaktní tak 1/2, ve výsledku musím pořád vybírat z bankomatu, protože nezaplatím ani v Lidlu. Visa, Master, nálepky, přenosný terminál, nepřenosný, v okamžiku, kdy to zamítne bezkontaktní platbu jednou kartou (obvykle s hláškou o chybě čipu), neprojde ani jakákoliv další karta od účtu (měli jsme je s sebou všechny), když zkusím rovnou kontaktní platbu, tak někdy proběhne (ten samý obchod o den později). Být to někde v Číně, tak nad tím mávnu rukou, ale v Německu? Helpdesk se tváří, že problém nevidí, že si mám vybrat hotovost (wtf), ale mně to přijde, že je vadný/neaktuální software na těch čipech, karty jsou všechny vydané ve stejnou dobu, nadto loni ty samé kartu fungovaly bez nejmenšího problému po celém světě.
    SARGO
    SARGO --- ---
    KOOTCHA: Cha cha cha :-D Příliš na očích. Děkuji! :-))
    KOOTCHA
    KOOTCHA --- ---
    SARGO
    SARGO --- ---
    Prosím pěkně, čirou náhodou: Fio banka, internetové bankovnictví. Mám tam více účtů - jde nastavit, aby se neukazoval i ten zrušený?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ATAN: tak v Chrome je vse ok.
    ATAN
    ATAN --- ---
    Ahoj. Nemate nekdo problem s ib.csob.cz? Firefox mi hlasi PR_CONNECT_RESET_ERROR. Treba csob.cz nebo stary ib24.csob.cz se mi otevre.
    KEL
    KEL --- ---
    Password manager už má snad každé ne?
    MAGE
    MAGE --- ---
    EDERA: https://bitwarden.com a pro přihlašování v mobilu má snad už většina bank biometriku
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    EDERA: Takže jeden šestimístný a píšeš dokud tě to nechá? :)
    EDERA
    EDERA --- ---
    Tak jsem se v rámci dědického řízení po tetce stala klientem tří dalších bank, kde jsem dosud žádný účet neměla. :-D Ode dneška mám další internetové a mobilní bankovnictví na porovnání. Vytvořila jsem další heslo podle pravidel, která se odlišují od těch předchozích, nastavila si uživatelské jméno, které snad nezapomenu. A zatímco mBank a UniCredit mají šestimístný PIN na vstup do mobilního bankovnictví a Raiffka čtyřmístný, tak ČSOB má pětimístný.:-O
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    RATTKIN: Ja bych se tedy u doplnkoveho penzijniho sporeni rozhodoval podle jinych faktoru nez jednoduchosti a aplikace. Na netu snadno najdes srovnani vykonnosti jednotlivych fondu od jednotlivych spravcu. Ja mam napr. CSOB a v bankovni aplikaci vidim stav fondu.
    NELDE
    NELDE --- ---
    RATTKIN: U penzijního moc nepotřebuješ online tool, spíše je třeba se dívat na výnosy, aby nešly peníze do minusu.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    Prosím tip na jednoduché penzijní připojištění, zaměstnavatel mi bude přispívat.
    Mám mBank a Revolut, tak něco v podobném duchu (online nebo appka)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ELIJEN:
    Tve hodnoceni A/B plyne z nepochopeni segmentu na ktery utoci. Oni se nesnazi pokryvat ty sluzby co pises, protoze je mainstream nepouziva. Co se tyce me jako obycejneho uzivatele, tak mi u A/B za 10+ let pouzivani chybela snad jen kreditka, kvuli ktere jsem si zaridil ERSTE. Zbytek tebou pozadovanych sluzeb je proste pro jine banky.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NAVARA: Jestli to bylo neco technickeho, tak to asi chapu.

    No zkusim u nich zazadat o hypo a uvidime :D
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Jako celkem mne dostalo, že si ČSOB troufla do aktualizace podmínek ( [NAVARA @ Banky, bankovnictví, bankovní operace] ) napsat, že banka může při poradenství zohledňovat svůj vlastní zisk nad zájmy klienta :)

    Měl jsem za to, že něco takového je vyloženě proti pravidlům ČNB…
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ELIJEN: Když jsem měl nějaký bug / něco nefungovalo tak týdny, když jsem poslal dotaz mailem (na mail pro premium), tak minimálně dny.

    Ty ano, ale tvé protistrany ne nutně (případně to nemohou zajistit u jejich protistran) - a proto to ty banky zkouší blokovat.

    Přesně takové výhodné produkty :)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NAVARA: Co myslis tim, ze rychlost ne? Prevody nebo support?

    AML a KYC u crypta mi nevadi, vse mam legalne a danim. Jen je blby, kdyz banka blokuje prevody, protoze je to jejich politika (RB) nebo nejsou schopny najit jinou korespondencni banku (AirBank).

    Investice bych tam klidne presunul, ale bojim se, ze tyhle banky budou mit jen takove ty vylozene "vyhodne" produkty s poplatkama v procentech rocne.

    Kdyby obrat pocitali jednou za 3 mesice, tak je to snad v pohode, ale platit kazdej mesic 800,- za vedeni uctu, protoze jsem zrovna nefakturoval, je dost na prd.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam