SPLIFFBOY: po všech radách tady jsem zvolila ten postup, že jsem jim přes interní systém pošty (tzn rovnou vidí, kdo jsem) napsala v kategorii "stížnost" svůj problém, a víceméně se po popisu problému dotázala, proč nerespektujou můj nesouhlas, a kde se stala chyba... Mají na vyřízení několik dní, tak zatím čekám na odpověď. :) Podle výsledku budu pokračovat, byť pokud nebude stačit poslat jednoduchý formulář, právně se s nima tahat fakt nebudu (což nemůžou vědět). :)
Mnohokrát to tu zaznělo, ale nejsem si taky jistá, zda by externí agentury měli přístup k mým údajům o účtu? Aka paní, která mi nabízela pojištění karty, v systému viděla, že mám zablokované platby na netu (na to mám jinou banku - kartu), a u předchozího telefonátu mi zase nabízel pán "výhodnější" spoření s tím, že viděli zůstatek na mých účtech - nejsem si jistá, že by externí telemarktetingové agentury, které by volali "jménem banky" mohly vidět...