• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    MAGE
    MAGE --- ---
    PUEBLO: dik za tip ale asi tam bude muset zajed
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    MAGE: Tak navýšení by mělo jit jak jsem popsal. Ale zavolej tam. Na mě tam byli vždy milí :)
    MAGE
    MAGE --- ---
    PUEBLO: No on by to potreboval navysit nafurt kvuli inkasu prave
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    MAGE: Nastavení - Obsluhované subjekty - Dočasné navýšení limitu

    Ale nevím jestli jde i snížit

    Rychlejší bude jim zavolat 800 521 521 do 22hod
    MAGE
    MAGE --- ---
    Peru se tu s otcovou KB
    da se online zmenit limit platby z uctu?
    MAGE
    MAGE --- ---
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Equa bank definitivně končí, s Raiffeisenbank se spojí v listopadu. Co se pro vás změní? - Měšec.cz
    https://www.mesec.cz/clanky/equa-bank-definitivne-konci-s-raiffeisenbank-se-spoji-v-listopadu-co-se-pro-vas-zmeni/
    NELDE
    NELDE --- ---
    GOR: Tak to by nevadilo (-;
    GOR
    GOR --- ---
    NELDE: No, já chtěl takhle MiBand 6 NFC a skončil jsem na tom, že jsem nebyl schopen účet aktivovat :-D
    NELDE
    NELDE --- ---
    Nevíte, je v tom nějaký háček? Já tam nic nevidím.
    https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/plus-konto#jak-na-to
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    DOBYTEK: Moje zkušenost je, že nejrychleji se k operátorovi dostaneš slovy jako výpověď, přechod, konec, ukončení...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    DOBYTEK: tak pro info, reakce na reklamaci z ČSOB:

    "V případě telefonátu na naši linku by Vás měl automat, pokud Vám nerozumí, přepojit sám na živého operátora. Pokud tomu tak není, můžete si sama vyžádat přepojení na operátora. Hlasového asistenta se snažíme stále vylepšovat, proto Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Za způsobené komplikace na telefonní lince se Vám omlouváme."

    Je to bullshit, protože na jakýkoliv dotaz po operátorovi robot nereagoval a jen jel dokola požadavek na zopakování dotazu, ale třeba s tím něco udělají, protože nemožnost se komukoliv dovolat je na mě už trochu moc.
    NELDE
    NELDE --- ---
    BLACKTHUNDER: Vyžádej si od nich přehled osobních údajů které o tobě vedou a jaké souhlasy se zpracováním OÚ máš u nich vedené. To mají ze zákona povinnost ti poskytnout do 30 dnů. A pak všechny ty souhlasy odvolej, na správu peněz je nepotřebují.
    BLACKTHUNDER
    BLACKTHUNDER --- ---
    PERMONICK: ona je celá ta odpověď hodně nevypovídající o tom, co jsem jim napsala... O obchodních sděleních, která mi chodí do jejich systému, tam není ani slovo, a to jsem je chtěla zrušit taky... Nedělám si iluze, ale zatím se nechám překvapit. Podstatné pro mě bylo, že mi volala neznámá čísla a ty potřebuju zvedat. Mail i dopis vyřeším rozhodně snáz. :)
    PERMONICK
    PERMONICK --- ---
    BLACKTHUNDER: no pozor, oni ti i v té odpovědi píšou, že ti zrušili marketingové nabídky pouze telefonicky (+ sms)... ergo kladívko ti dál tyhle hovna klidně budou posílat mailem a nebude-li zbytí, tak i dopisem :D jestli to od nich fakt nechceš dostávat, tak bych jim napsal, že nechceš zrušit jen telemarketing, ale marketingové nabídky jakoukoliv cestou. :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    BLACKTHUNDER: Já bych po takové zkušenosti u nich nezůstával. V businessu platí jednou a dost.
    Na rovinu: já od nich odešel po naprosto šílené zkušenosti při snaze zrušit účet a nemám je od té doby rád.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Taky může být problém, že když volají na základě jednoho souhlasu, tak ten pracovník zruší jen ten jeden souhlas, protože o ostatních ani neví. Zrušení všech souhlasů je lepší na základě kontaktu přímo banky.
    UOOU kontrola není jenom opruz, ale i riziko drakonické pokuty 2% z obratu.
    BLACKTHUNDER
    BLACKTHUNDER --- ---
    Tak jsem právě dostala od Monety odpověď: BLACKTHUNDER: Tak nějak to vystihuje celý můj problém. Oni prostě narvou marketingový sdělení i do odpovědi na stížnost o (ne)zrušení marketingových sdělení. :-D Každopádně ve zkratce - o tom, že nerespektovali můj dřívější nesouhlas - ani slovo... Ale mělo by to tedy teď být v "pořádku". Uvidíme.

    Pro zájemce přikládám úplné znění. Představu o jejich produktech i možnostech komunikace samozřejmě mám. Ale mám taky další tři další banky, které se mnou jednají úplně jiným způsobem, a kde "ne" znamená opravdu NE. Proto jsem to s Monetou i řešila.

    Všem za skvělou komunikaci, rady a nápady mnohokrát děkuji. :) Jste skvělí.

    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    BLACKTHUNDER: BLACKTHUNDER: nemam s callcentry z oblasti bank osobni profesni zkusenost, ale obecne se s externimi outbound callcentry sdili spis mene nez vice dat o zakaznikovi. obvykla je spis jen nejaka profilace do skupiny, pro kterou by byla potencialne zajimava nejaka nabidka sluzeb - treba seznam jiz vyuzivanych produktu, ci neco podobneho. zablokovane internetove platby by mohly asi byt atributem, na zaklade ktereho vydefinuji potencialni cilovou skupinu pro nabidku pojisteni rizik s platbami online. hodne by me prekvapilo, kdyby pustili dal na treti stranu informaci o zustatcich, na to jsou vsichni zakaznici citlivi, coz beru i podle sebe. z moji zkusenosti u tehle prodejnich callcenter obcas taky pusobi jako prodejci i vselijaci sileni pohadkari, kteri si sve nabidky podpori a pribarvi kdejakym nesmyslem (nevim, zda ta vyse zustatku v hovoru konkretne zaznela, nebo jen mezi reci zminil, ze ji videl). a pochopitelne to mohl byt i kmenovy zamestnanec banky a priciny nerespektovani tveho prani mohly byt uplne jinde, treba jsou systemove. nekdy se firma, u ktery zadas ukonceni marketingovych nabidek, i opravdu snazi ti vyhovet, ale system v nejakem ohledu selhava... coz je samozrejme jejich boj a tebe to nemusi zajimat. tim spis je fajn se durazne ohradit, aby udelali maximum mozneho, aby si to ohlidali :)
    PERMONICK
    PERMONICK --- ---
    BLACKTHUNDER: to dost záleží... obvykle nemaj přímej přístup, ale nějakej omezenej náhled, kde vidí opravdu jen to, co potřebujou pro hovor, případně nějakou sjetinu, takže reálně se jsou schopný tvářit, že vidí do bankovního systému, ale ve skutečnosti koukaj do excelový tabulky :D jednoduchý vodítko je chtít aby udělali nějakou změnu/opravu v systému, na což samozřejmě práva nemaj (na druhou stranu jsem zažil společnosti, kde tohle nemohl dělat ani interní telemarketing)
    BLACKTHUNDER
    BLACKTHUNDER --- ---
    SPLIFFBOY: po všech radách tady jsem zvolila ten postup, že jsem jim přes interní systém pošty (tzn rovnou vidí, kdo jsem) napsala v kategorii "stížnost" svůj problém, a víceméně se po popisu problému dotázala, proč nerespektujou můj nesouhlas, a kde se stala chyba... Mají na vyřízení několik dní, tak zatím čekám na odpověď. :) Podle výsledku budu pokračovat, byť pokud nebude stačit poslat jednoduchý formulář, právně se s nima tahat fakt nebudu (což nemůžou vědět). :)

    Mnohokrát to tu zaznělo, ale nejsem si taky jistá, zda by externí agentury měli přístup k mým údajům o účtu? Aka paní, která mi nabízela pojištění karty, v systému viděla, že mám zablokované platby na netu (na to mám jinou banku - kartu), a u předchozího telefonátu mi zase nabízel pán "výhodnější" spoření s tím, že viděli zůstatek na mých účtech - nejsem si jistá, že by externí telemarktetingové agentury, které by volali "jménem banky" mohly vidět...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam