• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    MAJA
    MAJA --- ---
    PRAASHEK: No obecně, pokud je solidní prodejce repasů (v mém případě device.cz) tak nebyl problém stejně jako by neměl být problém se 14-ti denní lhůtou.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    MAJA: na to se ovšem femur neptal :)
    MAJA
    MAJA --- ---
    FEMUR: Koupil jsem už několik repasí notebooků/PC a se zárukou jsem problém neměl - po 1/4 roce mi např. vyměnili klávesnici s trackpointem za novou, po 3/4 roce mi bez reptání vyměnili základní desku ... na x let starém Thinkpadu.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    FEMUR: podle me ano. co obchodni podminky?
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    mel bych dotaz, kdyz koupim repas ntb z eshopu, a neco se mi po doruceni nebude zdat mam ze zakona narok na vraceni do 14 dnu bez udani duvodu a vraceni penez?
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    TOMMY69: a jeste faktura

    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    VLASTIS: nikde tam nebyla zminka, ze by se jednalo o kus z predvadecky.. navic ta cena nebyla zase o tolik nizsi, nez jinde.. dejme tomu o 1kKc niz, nez prumer.. A navic je mi hodne divny, ze ten nb byl uz cca mesic pred tim, nez jsme ho koupili, v reklamaci..

    jinak zaznam reklamaci:

    Stav zakazky.pdf (87717 B)
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    TOMMY69: a jsi si jisty, ze jsi kupoval novy notebook? na GC prodavaji mimo jine i notebooky, ktere byly pouzite na ruznych vystavach/predvadeckach
    u nuch je pak cena o tretinu nizsi nez obvykla
    ale od GC se standartni zarukou
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    RAB1T: ano, presne tak..jsou levni :D

    mmj..tenhle notebook byl podle vyjadreni HP jeste navic z dovozu..
    napriklad u jinyho nb, co se bral od nich, po tydnu prestal fungovat adapter.. poslali jsme ho na reklamaci a po !mesici! se nam vratil s tim, ze ho opravovali, protoze byl mechanicky poskozenej (blbost, vim, co adaptery vydrzi a tenhle lezel tyden pod stolem bez hnuti), nauctovali nam nejaky nesmyslne vysoky penize za opravu + jeste postovny.. vysledek ==> mesic bez adapteru + vydaje za opravu srovnatelny s novym adapterem
    pak nejakej dotykovej comp, tusim, ze taky HP, prisel uz od nich nefunkcni..
    kdybych se podival do mailu do kanclu, tak jeste urcite neco najdu..
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    TOMMY69: Můžeš ty další špatné zkušenosti s touhle společností nějak rozvést. Zrovna nedávno mi někdo tvrdil jak jsou levní a výborní(vždy je podezřelé když jsou ceny až příliš lákavé).
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    Chtel bych vas durazne varovat pred spolecnosti Gigacomputer.cz (www.gigacomputer.cz). Ve zkratce jde o to, ze nam prodali notebook, ktery byl jiz pred datem prodeje v reklamaci.. Kdyztak tady mate kopii mailu, ktery jsem posilal do HP..

    Dobrý den,

    potřeboval bych od Vás potvrdit informace ohledně reklamace notebooku HP Pavilion DV3-2050EP (s/n cnd9200tpd). Notebook jsem dával do reklamace naposledy 19.3.2010 s tím, že se za běhu po pár minutách zasekává a předtím jsem jej reklamoval se stejnou závadou dne 24.2.2010. Dnes jsem si ověřoval na webu http://services.vspdata.cz/hpcz/info.php stav poslední reklamace, kde jsem se dozvěděl, že notebook byl poprvé v reklamaci už dne 18.11.2009, i když já jsem kupoval notebook od firmy Gigacomputer, jako nový, dne 16.12.2009. Váš zaměstnanec mi na zákaznické lince potvrdil, že se u mého notebooku opravdu jedná už o třetí reklamaci a notebook byl poprvé do systému zadaný jako prodaný 20.10.2009. Proto bych od Vás chtěl nějaké oficiální potvrtení, že notebook byl opravdu už "prodaný" v době, kdy jsem ho já kupoval, abych měl s čím argumentovat ve firmě Gigacomputer a řešit s nimi nějak tuto záležitost.
    V příloze posílám informace o notebooku v pdf a fakturu za koupi notebooku.

    Předem děkuji za rychlou odpověď,

    s pozdravem Tomáš S.....


    jinak nejedna se o prvni spatnou zkusenost s touhle spolecnosti, bohuzel u nich nakupoval muj debilni bejvalej kolega a ja za nej ted resim vsechny prusery..
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PEETIK: hmm no to stoji za zvazeni ze by ty rss fakt fungovaly
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    JENDAVB: Tyjo, přijde mi, jako by si dneska ty lidi z MentorMedia četly mojí kritiku na ně a během večera mi přišel mail, že to posílaj znova kvůli ztrátě, samo, že se to ztratilo někde v čechách, kde asi :) Poslali i odkaz, kde můžu sledovat tu zásilku, jen to bude aktivní prý běhěm 2-3dnů. Tak sem zvědav :-) už nemůžu fakt nic jinýho, než se smát :-))
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PEETIK: hmm no jestly tam nemas nejako zazracnou paku tak cekej a cekej ale asi se brzo nedockas
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    JENDAVB: Mám ASUS, psal sem i do reklamací v ASUSU a dneska mi napsali, že ani jim se neozívaj :-(
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PEETIK: jsem to resil v praci mas ACER co nakonec jsem to musel resit pres svojeho cloveka v aceru =))))))) a pak jsem to mel 4 den na stole
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Asi trošku mimo, ale sem dost naštvanej na MentorMedia... dělali upgrade na Win7. Už je tomu skoro půlrok a nic mi nepřilo, to sem to řádně zaplatil. Už to prej měli v Čechách, ale nic mi neposlali. že sem šel jenatk okolo, tak sem si chtěl postěžovat.
    IMPROVIZACE
    IMPROVIZACE --- ---
    HELVETE: ja to mam sporny.. odnes sem tam par mechanik.. vzdycky sem dostal kus za kus... grafiku u ktery bylo na fakture 12k sem reklamoval 2x a cekal pokazdy tyden... nedavno sem tam nes pameti a cekat asi tri tydny.. .. to je za posledni dobu...
    pred lety co si pamatuju sem vsechno dostaval rovnou do ruky vymeneny.. a nebyly to zadny laciny polozky...
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    Ja tam mel reklamace taky vzdycky uplne v pohode a proto jsem tam nakupoval vzdycky rad. Ted jsem reklamoval asi po 2 letech. A ta flashka byla 2 mesice stara...
    CRUSHEER
    CRUSHEER --- ---
    Ja teda taky bez problemu. Mimo klasickych "rozbila se mi MP3ka po roce a pul", coz musi poslat k vyrobci na zhodnoceni, takze to trva dele, mi treba odesel subwoofer u Logitech X-230 2.1 3 dny po koupi, dosel jsem tam, technik obratne vymenil za novy kus a za hodinku jsem doma zase poslouchal...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam