XCHAOS: podivej se rozdil mezi mou euro 2 a euro 3 jak jsem zjistoval je nasledujici:
stejne soucasti renault clio2 euro 2 prechodovy rok s euro 3:
ridici jednotka
palivova cast az po vstupy - vstriky, hadicky cerpadlo atd ...
katalizator - cely vyfuk krome parohu
dve lambda sondy
telo motoru
zapalovaci civka a svicky ... rozdil jen v delce kabelu ...
rozdily - filtr sani a viko hlavy a parohy a sani a hlavne to ze tam jsou hydrostely ...
jinak na to ze jsme mel vstriky uplne v prdeli - zamrzly krouzky na dvou valcich atd ... ze mi to zralo a pritom redilo olej benzinem atd jsem byl kousek nad limitama euro3 ... po vymene vseho jsem hluboko pod limitama normy na euro2 ... a vesel bcyh se do euro3 ...
je to take o stylu jizdy a udrzby ... tankuju jen optimal a lepsi benziny - mam indukcni kabely - lepe to pali smes atd ...
nechtej videt rozdily v emisich na uero 6a po ujeti 100000 dokud se neohreje atd ... LOL