• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Odmenovani je urcite dulezita vec - staci se podivat na veleuspesne facebookove hry od zyngy, ty nestoji vlastne na nicem jinem.

    Ted tak nejak pocitam s tim, ze kazde dobrodruzstvi bude postava zacinat od nejake predem dane urovne, tedy vlastne s cistym stitem, pouze si bude nechavat inventar, mozna jeste neco. Podobne to bude s pouzitim cizich postav (u kterych pujde o kopii inventare, aby se nestalo, ze mi nekdo hraje s postavou a vyhazi vsechny veci). Po skonceni dobrodruzstvi dostane majitel pujcene postavy zpravu s aktualnim inventarem z daneho dobrodruzstvi, ze ktereho si bude moct vybrat jednu vec, kterou si necha.

    Od tohohle modelu si slibuji, ze postavy nebudou prerustat nektera dobrodruzstvi, ale soucasne se tak nejak zachova trvale odmenovani hracu, prave formou vybavy. Potom by se jeste dal udelat nejaky bazar, kde by si hraci veci vymenovali a podob.

    Jinak tedy pocitam, ze naprogramovanim enginu to neskonci, nejaky obsah k tomu bude taky treba udelat, potom kvalitni dokumentaci a jeste hezky layout a tak vubec. Ale to proste do toho zakladniho maratonu nepocitam :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    resp takhle, ty je MUSIS odmenovat viceme neustale... dobre klikne -> bodik navic, dojde mu naprostra travialita -> dalsi bodiky, pride na neco sozitejsiho -> hromada bodiku a nakej item...

    atd...
    odmenovani je jednak nejlepsi cesta, jak lidi tu hru naucit, my na to mame vymysleny hned dva systemy... jeden pro okamzite odmeny za ptakoviny, druhej pro HC hrace, ktery fakt neco dosahnou, vyhrajou server atd... a pro ty mame pak trvaly odmeny, co muzes prenaset mezi serverama a kazdej vidi, jak je ten hrac hrozne hustej ;)

    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: socialni aspekt imho nema moc cenu odmenovat, pro vetsinu lidi je to ten duvod, proc vubec tu hru hrajou...

    vzhledem k tomu, ze mas jen 100 hodin a nemas vlastne zadnej obsah ty hry a mas hrace, co si ten obsah budou tvorit, tak imho neni treba je odmenovat, to bys je musel odmenovat za to, ze to vubec hrajou ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    znate nejaky katalog webovych her (idealne cesky)?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: Druzina se najednou shanet nebude - to ze si do druziny pridam neci postavu neznamena, ze ji bude hrat jeji hrac, za celou skupinu jedna jeden hrac. Z toho duvodu neni potreba vic lidi najednou online (proste multi-singleplayer :)).

    Z loveni armady lidi, co to vlastne vubec nezajima, ale daji se ukecat a zalozi si ucet (treba jako u vetsiny facebookovych her) strach nemam, protoze velikost druziny bude nejaka primerena (daji se spocitat na prstech) a hlavne aby nejake slusne vyhody byly, bude potreba aby ty postavy byly trochu ostrilene (a tim padem i hrane).

    Zrovna WoW je tak postaveny (jestli ne, opravte me), ze jsou ty jednotlive lokality poskladane tak, aby pro kazdy rozsah levelu bylo neco a nebyl tak problem to projit vsechno od zacatku do konce. Moje hra ma byt jakasi sbirka dobrodruzstvi, ktere spolu vubec nemuseji souviset a ktere by mely vytvaret lide nezavisle na sobe, takze tady takova levelova posloupnost nelze ocekavat.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    ne ze bych to hral ale treba WoW to ma udelane tak ze mas lokality kde proste valcis se svymi urovnemi. a pokud utocis moc nahoru nebo dolu tak z toho nemas expy.

    Ale k puvodni myslence. Nebude to svadet k loveni spousty mrtvych dusi aby za ne ziskal nejaky bonus a nebo to bude podmineno prave tim ze budou hrat spolu? Z toho i vyplyva dalsi uskali. Velkou druzinu jen tezko budes shanet online najednou. Zkusenost treba z WG a nebo z WoW.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jelikoz se blizi volny vikend, mam v planu nalit dalsich par hodin do sve "stohodinove" hry a premyslim o jedne veci:

    Hra by mela obsahovat jakysi socialni aspekt a to zatahovani postav kamaradu do druziny pro sve dobrodruzstvi. Postava zatazena do dobrodruzstvi by za to mela byt nejak odmenena a puvodne jsem myslel, ze by to byly zkusenosti navic, jenze tim vyvstava problem, ze po nekolika dobrodruzstvich budou postavy dost nabusene. Zde me napadaji tato reseni:

    1) obtiznost menit dynamicky podle urovni postav - to uz se nekolikrat objevilo a pokud vim, nikdy to nedopadlo moc dobre - na urovni postavy a jejim vyvoji totiz pak prakticky nezalezi.
    2) koncipovat dobrodruzstvi pro urcity rozsah urovni - tim padem muze clovek nektere dobrodruzstvi prerust a uz se k nemu s touhle postavou nedostane.
    3) resetovat uroven - tim by se vyresil i problem s resenim 2). Jenze zacinat zas od nuly, to muze byt ponekud...frustrujici.
    4) mezi dobrodruzstvimi neprenaset aktualni stav postavy, ale pouze zaklad. Dobrodruzstvi se tak vzdy zacne s pozadovanou urovni, na kterou si hrac na zacatku postavu naleveluje. Tim padem je treba vymyslet jiny zpusob odmenovani za ucast v cizich dobrodruzstvich nez bonusove zkusenosti.

    Tady se nabizi nekolik moznosti, ktere se mohou i prekryvat:
    a) pocitat nejake bodiky, za ktere si muze hrac pro danou postavu koupit nejakou vyhodu ve svych dobrodruzstvich.
    b) postava si muze nechat nejakou vec z inventare, kterou mela v cizim (i vlastnim) dobrodruzstvi a pouzit ji priste.
    c) hrac dostava body, za ktere muze nakupovat nejake vyhody (dalsi postavy, premium featury...)

    Jak to vidite vy? Ktera moznost je lepsi? Nebo byste to udelali uplne jinak? :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem si to napsal. Mam komplet frontend s JS a zitra uz jen doprgam prenos a zpracovani do DB + generovani rebricku...

    Uvidime co na to decka :o)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: na tom neni co chapat - naklikas, az to dobehne do konce, zapises, pricte se to ke score CR (nebo jine zeme, podle ip) a na konci souteze se urci vitez. To je cely (a rikal jsem, ze je to uplne pitoma hra :) )
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    jsem to nejak nepochopil. parkrat jsme klikl a pak sel zapnout autoklik... a uz nehraju :o)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: mno, jeste me napadlo, ze pro tvoje ucely by mohla poslouzit obdoba uplne pitome, ale narame chytlave klikaci hry http://www.clickclickclick.com/

    Ale jinak si opravdu nedokazu predstavit, ze nekdo jednou denne klikne, podiva se co mu napadalo za kostky a prijde zitra hodit jeste jednou.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: U slovniho fotbalu mi to dava smysl, ale u kostek moc ne :|. Samozrejme, mozny je vsechno :).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    pokud je vhodna hra tak tam chodi. ja tam nasazoval jeste jinou hru ale tu pro slozitost hralo asi jen 5 lidi ale ti tam byli furt... takze jak jsme psal hry funguji jen je treba zvolit spravnou...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: To mi nepripada jako uplne nejstatnejsi napad... pokud ti jde ciste o to, aby se tam bylo jednou denne na co podivat, muzes udelat nesmysl typu "vtip dne", davat jim body za prihlaseni a podob. Kostkama s denni periodou ale nikoho nedojmes
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    1/ je to intranet pro detskou organizaci
    2/ mam tam jiz hru slovni fotbal a hodne decek tam chodi prave jen tak juknout a prihodit dalsi slovo

    Takze vyzkousene je ze to s hrami funguje. jen je treba najit vhodnou hru do tohoto prostredi. neco jako na FB chodit cistit akvarka (nebo co tam je ucelem znam to jen z doslechu)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: A to je tam chces donutit tema kostkama :-O?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    je to interni web. nechci tam ziskavat nove duse... jde jen o to "donutit" lidi jinak nez povinosti aby se tam jednou denne jukla :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ja se v kostkach zas tak moc nevyznam, ale hraje se nejaky urcity pocet kol, behem kterych je potreba nahnat co nejvic bodu, ne? Kdyz jich bude, rekneme, 10 na den (tj. jedna partie), tak to muzu nahazet (proti pocitaci) a dosahnout nejakeho vysledku. Ten se nasledne zapise do zebricku. Je to behem minuty, zahraju si a nemam pocit, ze musim na neco cekat.

    Rekl bych, ze tohle neni druh hry, ktery by byl nekdo ochotny hrat pravidelne, spis si prilezitostne (z nudy) chvili zahazi. Proto mi neprijde jako stasne udelat jeden hod na den, nasledovany celodennim cekani na dalsi (drtiva vetsina lidi se zitra nevrati)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256 --- --- 21:17:00 8.8.2010
    CYBERWOLF:
    tak zebricek je treba aby bylo v cem soutezit... a zase je treba nejak srovnavat ty co hodi jednou a ty co budou hazet cely den...

    a hra kterou popisuji se hraje normalne na kola takze nemohu nechat nekoho nahazet 20 kol dopredu... :)


    CYBERWOLF --- --- 20:13:09 8.8.2010
    Je potreba, aby na kostky byly protihraci? Stejne to je pres nahodu, tak to muze byt klidne vyhodnocovane rovnou a muzes treba jenom sestavovat ty zebricky


    KOC256 --- --- 9:13:50 8.8.2010
    pred casem jsem tu resil jakou rychlowebovou hru napsat...

    ted jsem se rozhodl ze zkusim napsat klasicke kostky (1- 100, 5 - 50, šx1 - 1000, ...) - asi znate...

    Jen premyslim jak resit hrajici a kola hry na webu kde je pristup sporadicky... aby to na jednu stranu nebyla nuda a na druhou aby se mohl zapojit rozumny pocet lidi...

    Zatim co me napadlo napriklad udelat 1kolo denne a kazdy den jakoby deni poradi. Jakoze nebude to nejaky velky magnet na to aby tam byl porad nekdo online ale alespon neco no :o)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: já se nepodcenuju jen konstatuji fakta.... :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam