STRACENA: priblizovaci usek je v tom konkretnim
pripade z jedny strany 674m, z druhy 565m. A proc je to rozdilny? :-) Inu proto, ze z jedny strany je kus jeste maximalne 60km/h rychlost a az po asi 260m snizeno na 50km/h. Z dryhy strany mas naopak nejdriv 40km/h... a na tech 50km/h se postupne rozjizdis (a ona ta akcelerace u vlaku taky neni to samy, co v aute, zejo)... proste kdyz na tak dlouhym useku zmeris na 10m na zacatku rychlost, porad tam mas X dalsich desitek metru, kde ti ten vlak muze zmenit rychlost, at uz je duvod jakykoliv. Proste na prvni pohled "jednoduchy" veci v praxi az tak jednoduchy nejsou.
SPM: jo a
spolehlive vyresit prenos dat... :-) A v tom je zakopany pes. Zvlast kdyz mas trate, kde ani dnes nemas poradny pokryti GSM, proste tam mas problem se i nekam dovolat... i u pokryti LTE mas hafo hluchejch mist :D Komercni mobilkari pokryvaji primarne obydlene oblasti... no a drazni GSM-R, co se buduje systematicky za ucelem pokryti trati taky
nemas zdaleka vsude. A jak pisu uz vyse - rychlost vlaku neni konstantni, takze ono fakt nezbyva nez zustat u toho fallbacku...
SPM: papir snese vsechno :-) Na autonomniho taxika si jeste nejaky patek taky pockas... v tuhle chvili to neprojde ani legislativne. Coz je ostatne problem u mnoha "napadu" - ze neco jde teoreticky fakt neimplikuje, ze to nenarazi na nejakou normu, co ti do toho skveleho napadu hodi vidle. Ono holt kdyz to zacnes resit z pohledu bezpecnosti, tak nejakejch usetrenejch par vterin jsou fakt to posledni, co se resi.