• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO:
    LEHUOK: 8,5 gallonu na 100 mil? To je fér. :)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    KODEXX: Mel jsem to same na Legu '05 2.5i, co jezdilo na LPG. Blikalo to ale jak pri jizde na benzin tak LPG, po vynulovani se to vzdy driv nebo pozdeji rosvitilo, v servisu rikali ze zkratka spatna smes ci co. Nastesti na to pak nasli nejaky SW update ktery tuto konkretni chybu ignoroval, takze auto od te doby bez CEL a tempomat fungoval.

    AXTHEB: Jj, je to pekne otravne. U modelu s VDC (vehicle dynamics control) blika i to, a to mi prijde este dulezitejsi system nez tempomat


    4PTO: 8,5 jako dlouhodoba spotreba? :) Pac ve meste se mi tomu nechce verit. Ja mam s twin-scrollem na dalkach kolem 8mi (record asi 7,5 - 400km na Coromandel a zpet), ale ve meste tak 12.
    4PTO
    4PTO --- ---
    Zas zvazuju prodej svyho GT z nastenky.. Jsem porad mimo CR a stejne neplanuju brzky navrat..tak kdyby se ji nekdo chtel ujmout, ale doufam ze ne :)) kdyz se ji nekdo ujme koupim si tu aspon sti.

    Btw jsou tu levny biturba legacy my00 - a ty svine zerou 8,5 nechtel jsem tomu verit ale je to proste tak.. To jen moje prekvapeni..Ale sti je sti at zere co zere :))
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: jo, ted na to koukam, to uz vypada vporadku :) Pekna kara!
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: ty lampy naštěstí změnili v novým modelovým roce (jen taková poznámka na okraj)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: zatim se mi nestalo, ze bych se nevesel. Byli jsme na tejdenni dovoleny na horach a to je myslim maximum veci co potrebujeme.. Po 10 tis km jsem zatim ani jednou nenandal zahradku a nevyndaval zadni plato (jo a nemam rezervu, to je dulezity zminit).....

    O outlanderovi jsem premejslel, ale nelibi se mi zadni lampy..... :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: neni ti Tiguan malej? Jinak já jsem zatim po sedmi tisících spokojenej s Outlanderem, ale teda mám v tom CVT a jezdim piánko.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    T_MAX: Uprimne receno se nedivim. Ja mam svoje subo rad, ale prijde mi ze dlouho neprisli s nicim dechberoucim nebo inovativnim. Levorg je OK, ale zadna slava, novy Lego je hnus, navic CVT.. Foresterum moc nerozumim, nova Impreza stale postavena na stary prehistoricky platforme, a na silnici (kde vetsina lidi ridi) ji jizdnima vlastnostma nakope zadek Lancer EVO nebo Focus RS (subjektivni dojmy vse samozrejme).

    Nicmene po ojetinach na blbnuti pokukuju porad :) Jako novy auto bych do toho nikdy nesel.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Ja jsem mel cvt a nevim teda kolik procent bylo kde, ale to auto bylo jako ctyrkolka tragedie. Dokazal jsem se v bahne zahrabat i v mirnym kopecku.... Predtim jsem mel vzdycky manualy a to bylo nekompromisni, ted je to nekompromisni sracka.. Celkove me subaru tak zklamalo, ze jsem zhresil a koupil si misto vyhlidlyho forestra koncernovyho tiguana .. Co je na tom nejhorsi, jsem strasne spokojenej.....
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    4PTO
    4PTO --- ---
    Car24News.com | Ex-Solberg & McRae 2007 Rally Subaru Impreza is for sale.
    http://www.car24news.com/ex-solberg-mcrae-2007-rally-subaru-impreza-is-for-sale/
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Taky by me zajimalo jak to Levorg ma.. v jednom review (uz si nevzpomenu kde) na YT snad i nekdo rikal ze ma Torque Vectoring...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Takhle nějak to bylo už od dob starejch 4stupňovejch automatů, ne? Tam byl poměr točivýho momentu tuším 90:10 a až při prokluzu předku se to srovnalo na 50:50. Kouzlo bylo v tom, že se ten zadek připojoval (a předek odlehčoval) plynule a ne naráz jako u haldexu. To by věděl spíš Axtheb. Ten měl Lego II s automatem.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Já teda nevim přesně, jaký má haldex (a jakej) parametry, ale můj dojem byl, že – přinejmenším ty první generace – začal posílat cokoli na druhou nápravu až při prokluzu. Podle tohoto:
    http://www.awdwiki.com/en/subaru/
    posílá automat s Subaru s CVT na zadek v každým případě nejmíň 40 % výkonu a nějaký kouzla pak řešej další situace. Takže úplně bych to k haldexu nepřirovnával, pořád je to stálý pohon na všechny čtyři, nicméně elektronicky, ne mechanicky řízenej.
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    BELIEVER: Resp. nikoli haldex, ale něco technicky podobného...
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    WYMA: Jestli nekecam, tak u aktualnich Subaru varianty s manualem maji staly 4x4, varianty s automatem haldex. Levorg jde koupit jen s automatem, takze asi haldex.
    WYMA
    WYMA --- ---
    Když mluvíte o levorgu... jak je to s tím pohonem 4x4? Co jsem četl, ta se jedná o něco na principu haldexu, nikoliv stálý 4x4...
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    KODEXX: Ne http://www.subaru-global.com/2016legacy.html
    Jen se neprdává u nás, stejně jako Impreza.
    Levorg je nižší třída.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    prosim vas, chapu to dobre, ze legacy se uz nedela? a je misto toho ten levorg?
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Nasi maji CVT v XV 2.0i a je to docela fajn, narozdil od dvojspojky to vubec necuka a spotreba je tez v mezich. S tim turbem v Levorgu to bude jeste lepsi diky vyssimu kroutaku a tudiz lepsimu prubehu vykonu. Nebal bych se toho, otazkou je ale zivotnost...
    CROSS
    CROSS --- ---
    LEHUOK: dyť to neni žádnej závoďák. Mimochodem na to CVT čtu vesměs pozitivní ohlasy.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Sakra jak jsem se tesil na ten Levorg, tak mi prijde k vzteku ze to sprasili CVTckem :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam