• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    prosim vas, na forestrovi mi zacala blikat kontrolka tempomatu a k tomu mi sviti zlutej check engine.... :( nevite nekdo co to je? diky!
    4PTO
    4PTO --- ---
    Zas zvazuju prodej svyho GT z nastenky.. Jsem porad mimo CR a stejne neplanuju brzky navrat..tak kdyby se ji nekdo chtel ujmout, ale doufam ze ne :)) kdyz se ji nekdo ujme koupim si tu aspon sti.

    Btw jsou tu levny biturba legacy my00 - a ty svine zerou 8,5 nechtel jsem tomu verit ale je to proste tak.. To jen moje prekvapeni..Ale sti je sti at zere co zere :))
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: jo, ted na to koukam, to uz vypada vporadku :) Pekna kara!
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: ty lampy naštěstí změnili v novým modelovým roce (jen taková poznámka na okraj)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    CROSS: zatim se mi nestalo, ze bych se nevesel. Byli jsme na tejdenni dovoleny na horach a to je myslim maximum veci co potrebujeme.. Po 10 tis km jsem zatim ani jednou nenandal zahradku a nevyndaval zadni plato (jo a nemam rezervu, to je dulezity zminit).....

    O outlanderovi jsem premejslel, ale nelibi se mi zadni lampy..... :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    T_MAX: neni ti Tiguan malej? Jinak já jsem zatim po sedmi tisících spokojenej s Outlanderem, ale teda mám v tom CVT a jezdim piánko.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    T_MAX: Uprimne receno se nedivim. Ja mam svoje subo rad, ale prijde mi ze dlouho neprisli s nicim dechberoucim nebo inovativnim. Levorg je OK, ale zadna slava, novy Lego je hnus, navic CVT.. Foresterum moc nerozumim, nova Impreza stale postavena na stary prehistoricky platforme, a na silnici (kde vetsina lidi ridi) ji jizdnima vlastnostma nakope zadek Lancer EVO nebo Focus RS (subjektivni dojmy vse samozrejme).

    Nicmene po ojetinach na blbnuti pokukuju porad :) Jako novy auto bych do toho nikdy nesel.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Ja jsem mel cvt a nevim teda kolik procent bylo kde, ale to auto bylo jako ctyrkolka tragedie. Dokazal jsem se v bahne zahrabat i v mirnym kopecku.... Predtim jsem mel vzdycky manualy a to bylo nekompromisni, ted je to nekompromisni sracka.. Celkove me subaru tak zklamalo, ze jsem zhresil a koupil si misto vyhlidlyho forestra koncernovyho tiguana .. Co je na tom nejhorsi, jsem strasne spokojenej.....
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    4PTO
    4PTO --- ---
    Car24News.com | Ex-Solberg & McRae 2007 Rally Subaru Impreza is for sale.
    http://www.car24news.com/ex-solberg-mcrae-2007-rally-subaru-impreza-is-for-sale/
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Taky by me zajimalo jak to Levorg ma.. v jednom review (uz si nevzpomenu kde) na YT snad i nekdo rikal ze ma Torque Vectoring...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Takhle nějak to bylo už od dob starejch 4stupňovejch automatů, ne? Tam byl poměr točivýho momentu tuším 90:10 a až při prokluzu předku se to srovnalo na 50:50. Kouzlo bylo v tom, že se ten zadek připojoval (a předek odlehčoval) plynule a ne naráz jako u haldexu. To by věděl spíš Axtheb. Ten měl Lego II s automatem.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Já teda nevim přesně, jaký má haldex (a jakej) parametry, ale můj dojem byl, že – přinejmenším ty první generace – začal posílat cokoli na druhou nápravu až při prokluzu. Podle tohoto:
    http://www.awdwiki.com/en/subaru/
    posílá automat s Subaru s CVT na zadek v každým případě nejmíň 40 % výkonu a nějaký kouzla pak řešej další situace. Takže úplně bych to k haldexu nepřirovnával, pořád je to stálý pohon na všechny čtyři, nicméně elektronicky, ne mechanicky řízenej.
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    BELIEVER: Resp. nikoli haldex, ale něco technicky podobného...
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    WYMA: Jestli nekecam, tak u aktualnich Subaru varianty s manualem maji staly 4x4, varianty s automatem haldex. Levorg jde koupit jen s automatem, takze asi haldex.
    WYMA
    WYMA --- ---
    Když mluvíte o levorgu... jak je to s tím pohonem 4x4? Co jsem četl, ta se jedná o něco na principu haldexu, nikoliv stálý 4x4...
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    KODEXX: Ne http://www.subaru-global.com/2016legacy.html
    Jen se neprdává u nás, stejně jako Impreza.
    Levorg je nižší třída.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    prosim vas, chapu to dobre, ze legacy se uz nedela? a je misto toho ten levorg?
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Nasi maji CVT v XV 2.0i a je to docela fajn, narozdil od dvojspojky to vubec necuka a spotreba je tez v mezich. S tim turbem v Levorgu to bude jeste lepsi diky vyssimu kroutaku a tudiz lepsimu prubehu vykonu. Nebal bych se toho, otazkou je ale zivotnost...
    CROSS
    CROSS --- ---
    LEHUOK: dyť to neni žádnej závoďák. Mimochodem na to CVT čtu vesměs pozitivní ohlasy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam