• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    BOB_GALLOWS: Krásná práce... :-)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    HERR_FLICK: Ty prachy jsou nesmysl.

    Ale konstatovat fakt, ze lehoucka 2dv type R napraska plnotucnymu kufrovymu sedanu, je imo taky nesmysl. :) Mne se treba koncept "poladene legacy" - se vsemi pro a proti, co k tomu patri, libi. Rychly a neprilis napadny sedan, z ktereho muze vystoupit jak clovek v kvadru, tak myslivec fajnšmekr a nebo treba nekdo, kdo jezdi "normalne", ale na ten okruh si na amaterskou jizdu obcas proste zajde. K tomu autu neni mnoho predsudku a presto je tam urcity ryzi a unikatni charakter.

    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    me teda osobne prijde trictvrte milionu za rhd legacy v sedanu nesmyslne moc, at je to limitka jaka chce.. to uz radejc rovnou rezu, bohuzel ceny stock 22b sou nekde zas jinde, takze idealne lehkou 2dv type r za tretinu, ktera legacy napraska, plus zbyde nesmysl na pripadny poladeni
    https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F322902589246
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    KODEXX: Hezky :) Asi by se mi vic libilo zachovat civilnejsi cumak a la Legacy, spis nez Impreza STi styl, ale to je vec vkusu.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    jedna slintárna :)

    Subaru Legacy STI S401 in NL-7333DT Apeldoorn Nizozemsko
    https://www.mobile.de/...n:4,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:23500_10_,pwn:147/pg:vipcar/252280693.html
    JMEDIK
    JMEDIK --- ---
    Díky za odpovědi. V suzuki-subaru.cz mi nabízeli převodovku za 20k. Nění to žádný repas, je to vytažený z nějakýho jinýho auta.
    Jinak do Brna je to pro mě trochu z ruky - Severni Čechy, takže to nejspíš dopadne koupí nových ložisek a výměnou. Nejsem z toho úplně nadšený, ale asi je to takový kompromis.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    JMEDIK: Zalezi odkud jsi. Loziska v prevodovce mi delali v Brne v RP auto, kde mimochodem Subaru radi, protoze majitel je subarista a za rohem maji autorizovany servis se kterym maji vynikajici vztahy... kdyby neco :)
    LIGI
    LIGI --- ---
    JMEDIK: zkus http://www.suzuki-subaru.cz/ . kdyz sem predloni rozstrelil forestra, davali mi to tam do kupy.
    JMEDIK
    JMEDIK --- ---
    Zdravím! Potřeboval bych poradit, jestli znáte někoho kdo repasuje převodovky. Vysypala se mi převodovka na Subaru Justy G3S AWD 1.3 a mechanik si s tím nějak neví rady. Prý tam jsou v háji nějaký ložiska jedno za 2k. Bohužel víc detailů nemám. Díky za info.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    CROSS: Jojo, moje predchozi subo byl fresh import.. Ma to par much (servisni historie vozu neznama, frekvence radia, tachac do 180ti, omezovac rychlosti, palubni pocitac v japonstine), ktere se ale daji vychytat
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Subaristi, AWD.cz hledá nové pracovníky a nyní i nejen na dílně, ale i v kanceláři, takže, kdo miluje Subaru, ale nerozumí jim, i tak může pro Subaru pracovat.

    Viz:
    Administrátorská práce: https://www.facebook.com/pg/awdsubaru/jobs/145263149530552/?source=post_homepage_stream

    Mechanik na dílně: https://www.facebook.com/pg/awdsubaru/jobs/567496756932957/?source=post_homepage_stream
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    LEHUOK: Tak tady nějaký to syčení :)
    Nitrous Purging Compilation!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=Fqp2hOM5jeE

    tady nějaký to bouchání (v malým)
    Samsonas Subaru Impreza WRX STI Sequential Gearbox Quick Flatshift
    https://www.youtube.com/watch?v=4P7DKBeDAis
    CROSS
    CROSS --- ---
    LEHUOK: zase si je můžete vozit rovnou z Japonska, ne
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    EXCITE: Bouchani sekvencky, syceni dusiku? What? :))

    Jinak NZ je este lepsi v tom ohledu ze mistni emisni legislativa je asi tak 100 let za EU, takze si na auto legalne muzes dat trubku bez katalyzatoru apod.. Nicmene vyber aut je tu samozrejme mensi.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    LEHUOK: Austrálie je taky Subaru země zaslíbená,tam jsem si zamiloval ty upravený Forestery SG, který se tam pátek co pátek popojíždeli ze semaforu na semafor za bouchání sekvenčky a syčení dusíku, spolu Lancery EVo, Skyliny atd :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    CROSS: Nemel sem cas to tady procitat, ale mam zato, ze forester xt byval nejrychlejsi SUV.. ze to uz tehda tak nejak bylo oznaceny
    SPM
    SPM --- ---
    AXTHEB: já neměl zrovna na mysli výstup z EU. Měl jsem namysli to, že když zase EU byrokrat, který viděl fyziku naposledy na základní škole, kde z ní propadal, vymyslí normu, která neni splnitelná, tak by výrobci aut, zejména ty evropský, měli začít řvát. A ne že nějak pošolíchaj tu papíry, tu metodiku, tu řídící jednotku motoru, aby to jakože vyšlo, ikdyž realita je úplně jiná... Zrovna automobilismus mi přijde, že je v Evropě dost podstatná část průmyslu na to, aby to nechali jen tak padnout...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SPM: To že "logickým krokem by bylo poslat EU do zadele" je klam. I kdybychom z EU vystoupil, stejně bychom přejali její metodiku, protože jsme na nějaké přeměřování nepodstatný trh. Čili buď bys měl EU normy a nulový vliv na jejich znění (což je pro zemi tak hodně ekonomicky postavenou na automotive exportu hodně špatné) nebo vlastní normy a trh jak za Komančů. A ta metodika se za posledních patnáct let měnila tuším třikrát.
    SPM
    SPM --- ---
    AXTHEB: Vzhledem k tomu, že hromada aut má oficiálně v základu nádrž o objemu x a za příplatek 1Kč dostaneš x*2, tak už to podvodem začíná dost zavánět... Stejně jako když se měření dělalo na autech s odpojeným alternátorem a páskou oblepenou všechny škvíry... ta metodika bude dlouhý roky stejná, takže zatímco před 10+ lety sis auto koupil a jezdil si s ním za stejnou spotřebu, co byla v papírech, dneska už to tak nebude. Takže ano, právně vzato to možná podvod není, metodice to odpovídá, metodika není nejšťastnější, nicméně než se začlo "optimalizovat," tak ty čísla celkem seděly a na té "optimalizaci" nejvíc nakonec ostrouhá koncový zákazník (ať už kvůli tomu, že mu to bude žrát o dost víc, než kolik si plánoval před nákupem nebo na tom, že bude okradenej na vyplácení cestovních náhrad, který se dělaj dle papíru). Logický krok by byl poslat EU do zadele, že je to nereálný. Ale za současného stavu mám pocit, že ikdyby EU vydala nařízení, že auto má cestou z kopce vyrábět naftu, tak evropský automobilky budou pracovat na řešení, aby dle papíru to naftu opravdu vyrábělo.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SPM: iirc SUV na začátku byly trucky přestavěné na auto, ne malá rychlá auta.
    To že je (zejména evropská) metodika měření úplně debilní (a na hybridy obzvlášť, startuješ s plnou baterkou a měřicí cyklus je krátký) furt není podvod. A vzhledem k tomu, že metodika je známá a továrna má závazné limity na spotřebu přes portfolio, tak prostě optimalizuje jak to jde. vedlejším efektem je například to, že auta mají malé nádrže, protože se měří s plnou nádrží - ale v realitě to efekt nemá. Je použití menší nádrže podvod, logický krok, nebo obojí?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam