AXTHEB: Vzhledem k tomu, že hromada aut má oficiálně v základu nádrž o objemu x a za příplatek 1Kč dostaneš x*2, tak už to podvodem začíná dost zavánět... Stejně jako když se měření dělalo na autech s odpojeným alternátorem a páskou oblepenou všechny škvíry... ta metodika bude dlouhý roky stejná, takže zatímco před 10+ lety sis auto koupil a jezdil si s ním za stejnou spotřebu, co byla v papírech, dneska už to tak nebude. Takže ano, právně vzato to možná podvod není, metodice to odpovídá, metodika není nejšťastnější, nicméně než se začlo "optimalizovat," tak ty čísla celkem seděly a na té "optimalizaci" nejvíc nakonec ostrouhá koncový zákazník (ať už kvůli tomu, že mu to bude žrát o dost víc, než kolik si plánoval před nákupem nebo na tom, že bude okradenej na vyplácení cestovních náhrad, který se dělaj dle papíru). Logický krok by byl poslat EU do zadele, že je to nereálný. Ale za současného stavu mám pocit, že ikdyby EU vydala nařízení, že auto má cestou z kopce vyrábět naftu, tak evropský automobilky budou pracovat na řešení, aby dle papíru to naftu opravdu vyrábělo.