• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    Vámi vyžádaný vtip bude vysvětlen, jeho vtipnost však není garantována!!!

    Pokud je ve vtipu dýmka, tak to není dýmka.

    Pokud se po vysvětlení nesmějete, ať už protože vtip pitvou umřel nebo protože ani nikdy vtipný nebyl, jděte si stěžovat tam, kde jste jej našli, děkujeme.
    Pokud má nějaký vtip +HAFO palečků a vám se nezdá vtipný, věřte, že vaše problémy s vaším smyslem pro humor jsou váš problém, nikoliv problém lidí, kteří vám vtip vysvětlili.

    rozbalit záhlaví
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VICKE:
    SIRIEN: tak kdyz se tu ten offtopic tak pekne rozjizdi. vtipne (pokud predpokladame, ze to vtipne je) to bude nehkede na to, jeli Ac lepsi nitsi nebo vyssi, protoze size penalty bude vzdycky postih za velikost a jako takovej se bude aplikovat (takze pricitat nebo odecitat v neprospech hrace).

    a ad edice DnD, ADnD1stEd i ADnD2ndEd pouzivaly AC systemem cim vetsi tim horsi. (ThAC0 v 2ndEd nenahrazovalo AC, kazdej hrac i mrcha ho mel/a. ThAC0 byl zasahovej parametr od nehoz se Ac odecitalo, aby se zjistila cilova hodnota, kterou je treba prehodit - a ano platilo u nej cim nizsi tim lepsi ale s Ac nemelo pranic spolecneho). System cim vyssi Ac, tim lepsi prinesla az 3rdEd.
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    VICKE: jen malé geeky upřesnění: v druhé edici ADnD. A tenkrát se to nejmenovalo AC, ale THAC0 ("To Hit Armor Class 0"). První edice měla v podstatě normální AC známé z potom, plus mínus (nevím, jestli se tak i jmenovalo, ale to "nižší lepší" je specifikum ADnD 2e pokud vim)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    VICKE:
    díky. Mě to vtipný přijde :) stačilo AC = Armor class :D než jsem to dočetl byl jsem pobaven...
    VICKE
    VICKE --- ---
    RAINBOF: AC = Armor Class, obranné číslo v rpg hře Dungeons & Dragons; čím vyšší, tím lepší; (ovšem jen od 3. edice výš, v první edici a AD&D tomu bylo naopak a tento pitomý vtip by v těch dávných dobách nebyl vtipem). Rozpitváno, je po vtipu.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    MATHES: "Vynálezce vtipů bez pointy zemřel." Čekáš tedy, že to bude nějaký vtip, ale je to jen normální pohřební oznámení - takže se ti nedostane té pointy, kterou očekáváš.
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    SUCZKER: ne, je to klasickej blind spot check.

    Někteří lidé zaměňují "zajímavé" za "vtipné". Lepší to ignorovat :)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Je tohle jenom klasicka hricka na test blind spotu, nebo mi neco unika:



    Nepozastavil bych se nad tim, kdyby to nebylo ve vysmatejch :) [ PALADIUS @ USTAV . PRO . DUSEVNE . VYSMATE ]
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    PISKVOR,
    ADITU: Dekuji.
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    tak v tomhle případě může rovnou vyráběh komerčně a ještě k tomu přidat nějakou produkci bio-hnojiv...
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    FRONEMA: Aha, to dává smysl, díky!
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    MYSHAAK: je to odkaz na ten vtip "when life gives you lemons, make a lemonade". jakoze povzbuzeni, ze kdyz je zivot tezkej, snaz se z toho neco vytezit, najit na tom to dobry
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    Nějak mi tu chybí pointa. Pokud tedy není v tom, že se na mě jednou život nasere. Ale ty citrony?
    ALESH
    ALESH --- ---
    JOSE_MAT: aha, toho jsem se bal.
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    ALESH: asi slovo Minerva
    TARMAQ
    TARMAQ --- ---
    ADITU: musim teda rict, ze spojeni "aby sis s jednim ditetem vubec vrznul" me dost vylekalo ..
    2MAN
    2MAN --- ---
    DOCKINEZ: ok, díky... hledal jsem v tom způsob, jak vydělat, viz PRAASHEK:
    ADITU
    ADITU --- ---
    CHEVALIER: u prvniho je to patrne jasne. aby sis s jednim ditetem vubec vrznul (a mohl tak pocit druhe), se potrebujes zbavit prvniho ditete, tak ho s piskotama (aby neotravoval, ze ma hlad) posadis k televizi ke krteckovi.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    CHEVALIER: K poceti prvniho ditete je treba navodit vasnivou atmosferu; k poceti druheho je zejmena potreba odpoutat pozornost toho prvniho.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    2MAN: tato otázka (židovská otázka, dont blame me, snažili se ji vyřešit jiní myslitelé - spousta odpovědí, konečně řešení, alias heureka, pořád nikde...) leží na několika rovinách.
    Zaprvé - chtějí umřít dřív než... manželka, děti, pes, housle, věřitel(!), životní pojištovák(!!!) protože na tom vydělají. Ať už peníze, nebo psychickou rovnováhu.
    Zadruhé - protože si vzpomenou na cokoliv výše
    Zatřetí - protože všichni (viz výše) budou nasraní

    je to vlastně dost antisemitská anekdota, více nežli židovská. ale není taková vlastně většina? fenomén "židovské anekdoty" je ve většině případů prost dosti věcí ortodoxního smýšlení. teda jenom pokud nemají smysl pro humor i židi. a z vlastní zkušenosti můžu dodat, že většinou mají. pokud není zrovna šábes
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam