SHEFIK: Hele ještě k tomu "těžký dohnat".
Mě došlo, co taky může bejt jeden faktor, proč to vidíme jinak. Ty vidíš ty budoucí elektromobily od tradičních automobilek jako něco, co "ještě není", protože se na to díváš zvenku a třeba Enyaqa uvidíš až ho zejtra představěj.
Já v průběhu týhle debaty překládám k Enyaqu prodejní katalog, ve kterým jsou takový ty věci jako volby látek v interiéru nebo příslušenství, co se k tomu bude dodávat. Takže já vidím hotovej produkt, kterej ty ještě nevidíš, protože je tajnej (a nemůžu vám bohužel říct nic víc než víte z médií, neb NDA – ale zítra se stejně všechno dozvíte).
Jediný co nevím je cena, ale předpokládám, že to bude stát stejně nebo míň než Model 3, a v tom případě má Tesla dost velkej problém, protože ve všech důležitých parametrech je Enyaq stejně dobrej nebo většinou lepší.
Dtto Mustang Mach E, k tomu side nemám insider info, ale vím o něm dost na to, aby mi bylo jasný, že auto za 2 miliony s dojezdem přes 600 kilometrů bude docela problém pro Teslu Model S, která se stejným dojezdem stojí asi 2,5M.