OMNIHASH: Jak říká
COMODOR_FALKON: 270 km byl dojezd, kterej to ukazovalo po nabití na 80% – ukazatel dojezdu počítá s aktuálním stylem jízdy a možná nějak bere v úvahu i dlouhodobej. To auto mělo najeto 4 000 km a průměrnou spotřebu necelých 19 kWh/100 km, což je asi výsledek toho, že před novinářema (já to měl jako druhej) to jezdilo jako předváděcí auto na těch testovacích jízdách na Výstavišti.
Mě to jezdilo za 19 kWh po dálnici, což odpovídá těm 300-320 km reálnýho dojezdu na plnou baterii, z čehož 80 % je těch 250-270, plus mínus.
420 km je udávanej dojezd, kterej ale platí jen v případě, že budeš jezdit za necelých 14 kWh, což odpovídá poklidný jízdě po městě nebo jízdě přísně podle předpisů mimo město.
Mimochodem, jezdit s adaptivním tempomatem nastaveným na udržování předpisový rychlosti podle značek člověku ukáže, jak jsou omezení rychlosti nesmyslný. Většinu času si připadáš jako brzda provozu a chvílema trochu jako idiot.