Jinak, zkusme reset debaty. Pojďme se na elektrický obytňák podívat z druhý strany.
Já totiž neříkám, že to nejde. Jde to, už teď by to šlo udělat tak, aby to dávalo smysl, jen by to bylo strašně drahý a/nebo by to vyžadovalo specifickej přístup.
Ale teď mi zkuste vy říct, proč by si někdo měl kupovat elektrický obytný auto? Co mu to přinese?
S malým dojezdem se dá smířit nebo se dá vyřešit gigantickou super-drahou baterkou, infrastruktura se dá řešit tím, že se bude jezdit na Superchargery, to, že ta baterka bude gigantická se bude dát vyřešit, až budou dodávky od základu navržený jako elektrický (i v nich teda ta baterie zabere spoustu místa, kterýho je v obytným autě vždycky málo, ale půjde to). Závislost na jediným zdroji (normální obytný auta mívají minimálně volbu topení elektřina/nafta nebo elektřina/plyn) se dá přežít.
Ale kde je ta výhoda, kvůli který někdo bude tohle všechno podstupovat?
Co by řekl
COMODOR_FALKON: lidem v kempovacích skupinách, aby je přesvědčil, že je dobrej nápad si jako základ na obytňák pořídit eTransit?
Ostatně, to navrhuju jako test. Komodore, běž jim tam říct, že si myslíš, že je skvělej nápad mít obytňák na elektřinu. Vsadím se s tebou o láhev whisky co už by si mohla objednat vlastní whisky, že já proti nim budu vypadat jako militantní zastánce elektromobilů.