JAZZZ: Že je to bezpečnostně nekritická funkce je úplně u prdele.
PSYCHO: A stejně tak je úplně u prdele, že ty máš logický zdůvodnění, proč něco zákazník nemá chtít.
Zákazník chce hlasitost na fyzickej ovladač, protože je to pohodlnější. A chce HVAC ovládání, který není ve třetím podmenu.
Když zákazníkovi takovýhle řešení nabídneš v Citroenu C2 za 250 tisíc, tak ho bude akceptovat, protože je to laciný auto a polovičatý řešení mají i všichni konkurenti.
Když zákazníkovi předložíš řešení, který mu plně nevyhovuje, v autě za milion, tak si půjde koupit jiný, který to má tak, jak mu to vyhovuje.
Běžte se podívat někam, kde diskutujou lidi, co si reálně pořizujou nový auta, a nadhoďte téma infotainmentů a ovládání věcí na displeji.
Lidí, který nadávaj na to, že je něco čistě na tlačítko na displeji, je fakt strašně moc. Ostatně proto třeba u MIB3 (aktuální infotainment VW a Škody) je už ten touch slider, kterej nahrazuje ovládání hlasitosti jedním pohybem. U předchozí verze dali místo původního kolečka tlačítka +/-, což je debilní a všichni to nesnáší. Já tenhle tejden jezdím Škodou Karoq, která má ještě tohle řešení s +/- a nebetyčně mě to sere. A to má hlasitost na kolečko na volantu. Který jsem za tu dobu použil dvakrát. Ale stejně bych si, kdybych měl možnost, koupil auto, co má hlasitost na kolečko.
Takhle to prostě funguje.
Občas mám pocit, že tady vysvětluju auta Marťanům.