CERBERUS: Jo, Enyaq je skutečně poměrně velkej, ale na druhou stranu žere téměř stejně jako ID.3, takže pokud ti nevadí řízení velkýho auta, tak je to v pohodě.
Tesla 3 LR je rozhodně smysluplná volba, ale říkal jsi milion a 3LR je za 1,5M. A Tesla jede model "co je v ceníku, to platíš". U Enyaqu máš aspoň nějakou šanci na slevu i z tý skladovky, takže to může být třeba pod 1,3M.
Ale pokud ti nezáleží na velikosti a můžeš si dovolit toho 1,5M, tak je Tesla rozhodně parametrově lepší auto (zvlášť dojezdem, long range má přes 600, na to co popisuješ by ti stačil i standard range za 1,3M). Otázka je, jestli ti spíš bude vyhovovat futuristickej interface Tesly nebo to, že ta Škodovka je prostě normální auto.
Pokud bys mohl natáhnout rozpočet takhle daleko, tak je tam teda ještě jedna alternativa, a to Ford Mustang Mach E. Je o kus menší než Enyaq, líp jezdí a v long range verzi stojí přesně jako ta Tesla. Měrou futuristickýho ovládání je tak někde mezi, blíž tomu Enyaqu.
Zkusil bych si všechny tři, plus případně VW ID.3/ID.4 (ID.4 je ale Enyaq, jen nepatrně menší), možná Audi Q4 e-tron, i když u něj moc nevím, proč bys ho zrovna ty chtěl, je to vlastně nafintěnej Enyaq.