• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Podle mě jede 260km/h
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Známý jezdí Enyaqem docela casto Ostrava-Praha a pri jizde 160km/h nabiji pouze 20min v Jihlave (zachod, kafe, cigaro) a rikal, ze vetsinou nestiha dokourit a uz musi vyjet, ptze auto hlasi, ze ma dost šťávy. Takže oproti jizdě benziňákem žádná změna...
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    BOBASH: Tak jako správný novinář si ho půjčíš ještě v zimě. Ne nadarmo zaregistrované Enyaqy v Q4/2020 pustila škodovka mezi novináře až za hezkého počasí. Na škodahome už jsou nějací majitelé
    "Vybral sem si jako firemní auto Enyaqa. Super auto, ale v zimě ten dojezd 🙄 Při 8 stupnu 220km na 80% při 15 stupnu (u prodejce) 330km na 80%" Počítám že je to stejné z 80 % protože to Škodovka sama radí jako cílové nabíjení.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    DZODZO: Dneska už je hodně i 64 litrů. S nějakejma emisníma normama přišla móda zmenšování nádrží (nebo malé nádrže 39 litrů a normální bez příplatku jako to měl Mercedes). Superb má 66 litrů + rezerva.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    FORTRESS: superb ma 70-litrovu nadrz? Masakr, to som si myslel jak ja mam 64 litrov moc
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FORTRESS: Hele já s Enyaqem najezdil po dálnicích docela dost, byl jsem s ním v Chorvatsku a ve Varšavě. 212 km z 80 na 10 procent je divně málo, při dodržení předpisů dá 300 úplně v pohodě.

    S plně nabitým autem dáš v klidu 400, takže z Prahy do Teplic a zpátky bez problémů.

    Ale není to na ježdění 160, no. Na to potřebuješ placatější elektromobil. S e-tronem GT jsem dal Praha - Drážďany a zpátky s tempomatem na 160 (což hodilo průměr tuším právě něco kolem 120).
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    BOBASH: Pokud začínáš a končíš na poloprázdný dálnici jako on tak neni. Ty nebo já to nenulujem takže se tam logicky započítá třeba průjezd Prahou, Drážďanama nebo zpomalení na 90 když se předjížděj kamiony. To se pak průměr musí zpátky nahnat vysokou rychlostí kterou Enyaq ani není schopen jet. Superba s 10 litrama spotřeby mám taky a i přes to dá skoro 700km na nádrž. S 212 bych nedojel ani z Prahy do Teplic a zpátky.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FORTRESS: Průměrná rychlost 120 km/h je docela dost, pokud je to na celý cestě, tak budeš muset jet všude, kde to jde, tak 150. Když jsem zajel průměr 130 km/h z Německa do Prahy se Superbem 2.0 TDI, tak žral asi 10 litrů...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    whoa, tak vysoke skore som dlho nevidel :)

    The Rivian R1T Is the Coolest Pickup Truck Ever Made
    https://www.youtube.com/watch?v=CYrunRy8hmw
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Dojezd 212km/h 80 % - 10 % při průměrný rychlosti 120km/h po dálnici je asi podle Mareše "hrát si na piráta silnic"
    Skoda Enyaq iV vs VW Id.4 Pro - Consumption, Range, Charging
    https://youtu.be/FcHWP_cdVFI?t=341
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: No prej to brzdí ještě víc nahovno než Hellcat :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    a tady máte mareše :)

    eMobilita s Leošem Marešem od A do Z | OD ŠKODA AUTO
    https://www.youtube.com/watch?v=HqeX9YpCacE
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: prostě návrat ke starejm dobrej muscle car kořenům :))
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: To, co je poslalo do smyku, byl problém s ABS, ale jinak to auto má problém s tím, že prostě nebrzdí dost dobře na to, jak je rychlý – nemá to o moc lepší brzdy než normální Model S, což z toho v kombinaci s tím výkonem, co to má, dělá něco jako starej muscle car.

    A poslat na trh auto s výkonem hypersportu, ale brzdama starýho Dodge (a navíc s kreténskýma řidítkama, se kterýma je nemožný to ovládat v krizový situac) je prostě projev nezodpovědnosti.

    Model S je skvělý auto, Plaid je idiotskej a je ztělesněním všeho, co je s Teslou špatně (a co se očividně zhoršuje).
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    takže zase nepřeháněj :) u BMW za to dáš čtvrt mega a to jsou třeba jenom kotouče a destičky
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: nurb to dalo na normálních brzdách, pánové z tamtoho videa měli problém s abs.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: To je hezký, že když si k autu za 3,5 mega připlatíš dalšího půl mega, tak bude už i zvládat brzdit...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: Problém není s Pepou, budou Pepové co mají papír na elektriku a budou v garáži skládat z pěti špatnejch baterek jednu dobrou a dvě úložiště do baráku.

    Problém Tesly není, že je elektrická, ale že je to nová automobilka. Nová automobilka na ICE auta (nebo nová na daným trhu) to má podobně těžký.

    Je to prostě běh na dlouhou trať, musíš toho spoustu vybudovat a udělat.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    GOR: Ne, ale má buďto 400 nebo 800 V, což bohatě stačí na to, abys to nerozchodil.

    Samozřejmě věci mimo motor/baterku může opravovat normální mechanik, to není problém.
    GOR
    GOR --- ---
    KEB: Hlavně BEV není elektrická lokomotiva a nemá na vstupním filtru 3 - 5 kV a předpokládám, že má odpojovač a vypínač (pokud nemá jen tavné pojistky) baterky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam