BOBASH: To jsem si nevšim, nejsovější jsem našel
https://www.hybrid.cz/test-jak-si-elektromobil-bmw-i3-s-33kwh-baterii-poradil-s-tuhou-zimou/Dojezd na 33kW baterii v eko módu za zimy v kabině 110Km neberu jako výstřelek velké účinnosti. ale nevím jestli do chápu dobře. Pak jsem našel recenzi asi po 3 letech provozu -necelých 20% kapacity, Po 4? 18%
1) mě je fakt jedno co je to za kategorii, prostě 4 dveře 4 sedadla, alespoň nějakej kufr-hatchback. Tedy to nejčastější co je potřeba. To že ty auta postupem let otekli je smutné, ale je mi to buřt. Nadhoď takovej dnešní příklad.
2) v těch testech jezděj většinou 90-110 Alespoň co všude čtu.
3)?
4) nepíšu o drahých výměnách, tohle může být 20let nejlevnější metoda nabíjení, viz to co jsem psal.
Pokud by šel pokrok kupředu tak jak si ho tu všichni sníte, tak ta cena bude někde úplně jinde. Může to výt ve výsledku malý jednoduchá stroj s uživatelskou přívětivostí.
BOBASH: Pokud bereš interpolaci na základě 2 dat, kde jedno je extrémní případ, tak se jen tak ničemu nedobereš.