DZODZO: Ale stejnej řidič si třeba nemůže koupit auto bez ABS, ESP, airbagů a spousty dalších věcí.
Přitom FSD je nebezpečností blíž autu, kterýmu chybí tři šrouby na každým kole nebo brzdí jen na jeden okruh.
DZODZO: Tohle je, jak tam i píšou, jen důkaz toho, že jsou testeři (zatím) opatrný. Případně toho, že ten systém je zatím ještě dost pitomej na to, aby nebyl nebezpečnej.
Umírat lidi začnou, až se FSD zlepší třeba o řád.
Teď je to totiž tak blbý, že jsou lidi při jízdě na FSD ve výsledku pozornější, než když řídí sami – protože každou chvílí čekají něco jako že se to rozhodne narazit do zaparkovanýho auta nebo odbočit doleva na červenou. A takovýhle boty to dělá v průměru každejch třeba 10 minut.
Až to takovouhle botu udělá jednou za tejden nebo za měsíc, tak to teprve začne bejt nebezpečný, protože to už lidi neudrží pozornost. A to je realisticky meta, kam se FSD dostat může.
Naopak do stavu, kdy bude skutečně Level 5 autonomní a bude moct jezdit bez dozoru, se FSD ve stávající podobě nedostane nikdy.