CAL: Já to zkusím ještě podat nějak tak, aby to bylo srozumitelný...
Cílem ID.Buzz je, jako u každýho auta, vydělat peníze.
Cílová skupina nejsou lidi, kteří by si v 60. letech koupili VW T1 (tedy lidi co chtěli hodně místa za málo peněz), pro ty je dneska Dacia Lodgy nebo Dacia Jogger, z elektrických pak Citroen e-Berlingo, což je ale stále předraženej krám, protože laciný elektrický auto vyrobit nejde.
Cílová skupina ID.Buzz jsou lidi, co vědí, že existuje něco jako VW T1, asi to viděli ve filmu, seriálu nebo na nějakých vizuálech něčeho, a přijde jim to cool. Možná to můžou být i lidi, kteří si dneska koupí zrenovovanou T1, protože jim to přijde cool, nebo proto, že si z ní udělají reklamní auto.
Zároveň to jsou lidi, kteří si jsou ochotní připlatit za to, že je to cool.
Sekundárně jsou cílová skupina lidi, co by chtěli něco elektrickýho pro rodinu co je větší než ID.4 a Enyaq, a mají na to peníze.
Na to bude ID.Buzz, kterej bude pravděpodobně v reálu podobně velkej jako Multivan T7 (ve kterým jsem jel a je uvnitř mnohem větší než se zdá z fotek) naprosto perfektní. Dlouhá verze má mít na dýlku 5 metrů, to je furt zhruba o 30 čísel víc než ID.4/Enyaq a bude to nejspíš stačit na 3 řady sedadel a kufr.
Za mě to zatím vypadá přesně jako to, co jsem čekal, je to vizuálně skoro identický s konceptem (nevím, možná si neumíš odmyslet kamufláž, ale tohle:
a tohle:
je víceméně identická věc. Až na zbarvení.