DZODZO: SuperCruise je ADAS systém, který ti v určitých místech a situacích (část dálniční sítě v USA) umožní přenechat řízení autu a pustit volant (hands-off), přičemž ale musíš stále sledovat silnici. To z něj dělá "pokročilý Level 2".
Tím se liší od třeba od systému Mercedes Drive Pilot, který ti v ještě užším rozsahu situací (dálnice a rychlost do 60 km/h) umožní nejen pustit volant, ale i přestat sledovat silnici, což z něj dělá Level 3.
Liší se také od FSD, což je ADAS systém, který ti neumožňuje nic z toho. Řidič Tesly s FSD Beta MUSÍ MÍT ZA VŠECH OKOLNOSTÍ RUCE NA VOLANTU.
A protože Tesla neuznává přístup "omezíme to geofencingem", tak u toho Lev2 ještě dlouho zůstane a ještě roky bude pro všechny reálný účely na úrovni Travel Assistu, protože budeš muset furt držet volant.
Bez geofencingu by totiž musela zvládnout aspoň ten Level 3 (eyes-off) ÚPLNĚ VŠUDE, včetně třeba klikatý okresky bez dopravního značení za deště a náledí. A to ještě dlouho nedá, protože zatím má problémy jezdit i po velkoměstech v Nevadě.
Naproti tomu GM, Mercedes a další budou mít auta, který ti umožní na dálnici legálně třeba sledovat film nebo číst knížku, a řízení ti předají až před destinací. Tím budou jejich systémy reálně k něčemu užitečný.
FSD zatím není užitečný k ničemu, protože místo aby ti usnadňovalo řízení, musíš ho hlídat, aby neudělalo průser.