ANAXYM: Tak spousta moderních SUV velký vůbec nejsou. Něco jako Tiguan je prostě jen zvedlej Golf a díky vývoji podvozku za poslední roky se to tak i chová.
A třeba Puma ST nebo Kodiaq RS skvěle fungujou i na zakroucený okresce.
Problém je spíš s tím, najít rozumně funkční hybrid s rozumnou čtyřkolkou. Pokud má bejt cílem to, že to auto bude nežrat furt, tak spousta hybridů odpadá. Velká část plug-inů je v režimu "vybito, spoléháme jen na rekuperaci" jen o málo úspornější než nehybrid.
Třeba ten hybridní pohon ve Formentoru, kterej tady padnul, bude v nějakým typickým zacházení žrát cca stejně jako 1.5 TSI bez hybridu. A není to čtyřkolka.
Hybridy co fakt ušetří a zároveň jsou čtyřkolky jsou poměrně vzácný. Tuším že RAV4 by mohla bejt řešení, možná ta Kuga, ale ta je tuším taky jen FWD, možná nějaký malý BMW? Ale tam zase ten tříválcovej věc stojí docela za píču...