KEB: Infotainment: nedostatečné využití plochy displeje (příliš velká tlačítka, některé funkce nejsou zobrazené ačkoliv je pro ně místa dost), nekonzistentní menu (z některých částí se nelze vrátit zpět o jeden krok, ale pouze do základního menu = když chceš pokračovat v nastavení, tak se musíš proklikat zpět), nutnost zvolit při každém startu uživatele - pokud za den popojíždíš 20x, tak to musíš udělat pokaždé (ani po rozjetí se nenavolí automaticky poslední uživatel ale ten dialog zůstane pořád zobrazený dokud se nestiskne "OK" klidně za jízdy, což je nebezpečné), špatně řešené menu s oblíbenými rádii (zbytečně velké ikony = málo zobrazených stanic), hláška že se přestal nabíjet mobil (špatně vyřešená podložka pro bezdrátové nabíjení - některé telefony přestane po chvíli nabíjet) přes půlku displeje a nezmizí dokud ji ručně neodklikneš = za jízdy nutnost trefit malý ok na hlavním displeji.
Online služby: neustálé výpadky i několikrát během jedné jízdy - zmizí informace o dopravě a ty pak skončíš v zácpě, dodnes není možné na dálku otevřít auto, appka ztrácí kontakt s autem - neukazuje stav nabízí či ho ukazuje ale nelze nic dělat (změnit limit nabití, spustit na dálku vyhřívání atp.), nefunkční e-shop.
Absence služeb jako Spotify, Netflix, YouTube.
Absence základní funkce předehřevu baterie, navigace která bere v úvahu elevaci a možnosti pokročilejšího filtrování nabíječek (aby tě neposlal z dálnice 20 km pryč nabíjet do zhasnutého business parku).
Absence OTA updatů - pokud např. Modely S z roku 2013 dostávaly donedávna přes OTA opravy a nové funkce, tak rok starý Enyaq nedostal žádnou novou funkcionalitu či opravu něčeho, jak je výše uvedeno.
V těchto věcech je benchmarkem Tesla a VW těžce prohrává. A přestávám věřit, že se někdy vzpamatuje.