BLOWUP: a nešlo by k tomu spíš sehnat nějaké bližší info? aby to nebylo jen "jedna paní povídala", ale něco konkrétního? u nás místní plátky píšou i o tom, že v Brně hořel pařez, tak aspoň nějakou zprávu ze zpráv, z webu nádraží, od hasičů nebo kdo to pak řešil atd., kde by bylo napsáno jaké auto a z jakého důvodu... i u vybitého elektroauta se dá zařadit neutrál a odtlačit pár metrů... nebo třeba z vlastní zkušenosti - i můj spalovací Passat skončil jednou na dálnici, odešla mechatronika převodovky a nešlo zařadit neutrál (dokud nepřijel týpek s odtahovkou bez ramena, kterej sundal kryt pod řadící pákou a zamáčknul čudlík, aby tam šel zařadit neutrál a mohl to auto naložit)
ona každá situace má nějaké řešení - že to občas nejde tak jednoduše je časté, ale kdybys přišel s konkrétním případem - jaké auto, co se stalo, co zkoušeli - tak se můžeme dopátrat toho, jak se to dá řešit nebo co s tím příště, jak tomu předejít... tvůj příspěvek
BLOWUP je ale jen o tom, jak někdo říkal, že elektroauto způsobilo problém - přitom řešení mohlo být jednoduché, jen ho nikdo v okolí neznal, nebo taky příčina mohlo být cokoliv, co vůbec nesouvisí s elektropohonem... (třeba vypadl kabel od 12V baterky a nenaběhl infotainment?)
PS: já ti mínus nedal, ale za tohle se jim nedivím... ;-)