• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    MINER
    MINER --- ---
    NIKDAS: jo, viděl jsem zprávu. Prej to stojí (necelej míč) i váží stejně jako EV s dvojnásobnou baterkou. 35 kWh baterkou. Nákupní taška, no. Ta cena mi teda dobrá nepřijde…
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    MINER: Už to je venku, jo? Vím, že se o tom hrozně dlouho mluvilo, netušil jsem, že už to konečně dotáhli do produkce :)
    MINER
    MINER --- ---
    Mazda udělala EV s range-extenderem na Wankelu(!): MX-30.
    Wankel má blok zpevněnej keramikou, jestli to zvýší životnost Wankela, uvidíme.
    Baterka asi 17 kWh.

    Já bych to nechtěl, ale přijde mi to zajíjmavej protiproud:)

    Divim se, že tohle cestou nenavázala Toyota na Priusy…
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DRAGON: Mě se to vizuálně docela líbí, ale vevnitř je na tom fakt strašně moc vidět, jak se šetřilo...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NTR23: skoda ze je to tak neskutecne hnusny auto, jinak vypada zajimave.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    JIMIQ: rozhodně jsou.
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Škoda chystá malý elektromobil v ceně do půl milionu, vyráběl by se v Indii | ČeskéNoviny.cz
    https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/skoda-chysta-maly-elektromobil-v-cene-do-pul-milionu-vyrabel-by-se-v-indii/2478756?

    nejsou náhodou lifepo levnější než NMC (v článku chybně BMC)?
    NTR23
    NTR23 --- ---
    TEST VOLVO EX30 AWD - 430 k, 540 Nm a stovka za 3,6 sek? Zbláznili sa?! 😁
    https://youtu.be/g6sjny8FLKk?si=rz9E6TFzhZ_ZG3_Z
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Stellantis brands have finally adopted Tesla’s NACS charger
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ELIJEN: Z hlediska zákazníka ano, ale když se o tom bavíme do hloubky, tak tohle není problém Škodovky, ale koncernu.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    MINER: No, manželství takového východního typu, kde si manželku kupuješ ;)
    MINER
    MINER --- ---
    JYRKA: Moc nerozlišuju, jestli Škodovka nebo VW. Je to manželství v dobrém i zlém. Sdílí lecos od motorů po baterky.
    Někdo v koncernu rozhoduje o tom, že tohle je way to go. Předpokládám, že se to nelíbí lidem ani ve VW, a všichni společně můžou dělat tlak, ať to kua vyřešej.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MINER: Jasne ze jo. Jen ten framework vybral premier Klaus v roce 1991 :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    ELIJEN: Jasne ze ano. Jen si myslim, ze kdyz drzkovat, tak ne na aplikaci, ale na backendy
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    BOBASH:
    AXTHEB:

    Zakaznikum je (pravem) uplne u zadku proc neco nefunguje nebo kdo za to muze. Drzkovat je fer vzdy a muze za to ten, kdo auto prodava (Skodovka).
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    AXTHEB: Technicky vzato je fér držkovat na Volkswagen, protože Škodovka s tím nemůže nic udělat, nemůže si pořídit vlastní softwarovou divizi.

    Do jistý míry můžou pracovat s tím, co dostanou, protože je taky jejich MIB podle mě lepší a přehlednější než u VW, a třeba mají kolečka a čudlíky. Ale s tímhle neudělaj nic.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    FEDAJKIN: Čili je úplně fér držkovat na Škodovku, že má appka potíže.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    FEDAJKIN: Ano, vážně mu nasadili i kšiltovku :)

    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    AXTHEB: Cariad je SW "divize" VW. Jsou tak chopní, že nedávno vyházeli celý top management a nahradili ho mimo jiné týpkem na pozici CEO, kterého na uvodní konferenci oblékli do kostýmu Silicon Valley IT founder (no kidding).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam