DOCKINEZ: Jojo, určitě nejde jen o zvýšenou frekvenci zastávek, ale ten zbytek jsou problémy, které se ruku v ruce s dostatečným rozšířením a vývojem technologie relativně rychle vyřeší. Rychlost nabíjení každých pár let výrazně poskočí a brzy bude snesitelná i pro běžného uživatele. Dnes je to kolem 20 minut a ze 10 let věřím, že může být reálné nabíjet do 80 % za 5–10, což už je ta zastávka na záchod. Dostupnost a kvalita infrastruktury se taky významně zlepšuje a když to člověk porovná se situací před 10 lety, je to propastné. Auta budou levnější, pohodlnější a chytřejší. Ale kratší dojezd tu s velkou pravděpodobností bude i za 10 let, protože menší baterka znamená menší váhu, dostupnější cenu vozidla a z relativního hlediska i kratší nabíjení. A i když dnes každý druhý průměrný uživatel tvrdí, jak by si nikdy nekoupil elektromobil, dokud to na jedno nabití nenajede 1 000 km, jako jeho Octavia 2 diesel, tak za "pár let" bude úplně v pohodě jezdit elektromobilem s dojezdem 400 km, protože provozovat ICE bude v porovnání s tím asi tak pohodlné, jako fungovat v dnešní době s Nokií 3310. Ale jak jsem psal níž, tohle ještě nějakou dobu potrvá a i když EV technologie je dnes už použitelná, pořád je to pro nadšence a boháče, kteří za ostatní oddřou tyhle začátky, ve kterých se pořád ještě nacházíme.