• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    HAFI
    HAFI --- ---
    SAMOUT: tak v Praze asi Vrbovka. Je tam honda, je tam yamaha, je tam yshop, bikercrown, kawasaki a dalsi
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SAMOUT: Hele já byl v Motozem.cz (odbočka z D1 na Říčany) a kousínek od toho je Motovsem.cz (cestou od D1 před Jesenicí). Jsou to krámy kousek od sebe a mají celkem velkou nabídku. Já hledal současně i reflexní a vybral jsem si na od LS2 a jsem moc spokojen. Cena kvalita váha. Ale příště si koupím i se sluneční clonou.
    LS2 FF353 RAPID CARRERA Black H-V Yellow MotoVšem
    https://www.motovsem.cz/cz-detail-818382-ls2-ff353-rapid-carrera-black-h-v-yellow.html
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Novackovskej dotaz - planuju koupi Hondy PCX, a potreboval bych poradit obchod v Praze s nejlepsi nabidkou skladovych prileb, abych si na moji sisatou a neforemnou kebuli neco vybral.
    HAFI
    HAFI --- ---
    HARVIE: je super, dik. Jsem uz dlouho uvazoval, ze to jen tak z hecu testnu, abych se podival na ten elektromotor:-)
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Kdybyste nekdo chteli 30 minut zadaco jezdeni na be-rider.com skutrech, tak tady je kod: KtEPGw3Rg1
    EZOP
    EZOP --- ---
    PAN_MYVAL: Díky za odkaz na ty stránky
    EKIM
    EKIM --- ---
    Úvodní stránka - Motorkáři pomáhají
    https://motorkaripomahaji.eu
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    FUNIAK: s Kymcama nic špatného není, mám dvě a jsem naprosto spokojený.
    ALE nemám ty nové přeelektrizované - vysloveně nenávidím software a digitální elektroniku v mission-critical funkcích jakéhokoli vozidla. Nic se nekazí víc než ŘJ, a to i podle statistik.

    JAVESEU: to, co si na svých Kymco neopravím sám, mi levně a snadno opraví mechanik neautorizovaný. Jinak po první zkušenosti s Kymco Grand Dink jsem šel do dalšího Kymca právě kvůli tomu, že jsou to mašiny skvěle navržené pro jednoduchou údržbu a servis. Tedy ty neelektronické starší.

    UF0UN: spotřebu i skútrů pěkně dokumentuje spritmonitor.de. Člověk si rychle udělá obrázek o průměrné spotřebe očištěné od extrémů na základě slušného vzorku dat.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23: Slezák měl být slepák
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23
    NTR23 --- ---
    UF0UN: Není potřeba kupovat výfuk, ten Slezák se odreze a díry zavaří. Výfuk ani nesundávali (myslím-je to fakt davno)

    Za začátku jsem to sledoval a zapisoval. Vycházela nějak nad 3 litry.

    Ty nové 125 3V už jsou super Evi, myslím ze udávají spotřebu litr na 42 km
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    NTR23: díky moc za zkušenosti. Já právě před 2 lety koupil 2t Primaveru z roku 2017, pomalu se blíží 10k a tak zjišťuju, co bude potřeba udělat.
    Protože jsem v DE tak jsem to zatím nechal uškrcené na 45 kmh. Minulý rok se totiž vláda začala bavit o tom, že povolí větší mašiny na řidičák B... no dopadlo to tak, že musíš na kurz, který stojí jako půlka A řidičáku a jako výsledek dostaneš defacto povolení na A1, které ovšem platí jen v Německu.

    No a korona mi překazila plány na áčko..


    Takže Dumám jestli vybrat kroužek a koupit vejfuk bez dusítka, ať to trochu jede, protože tenhle rok asi upgrade na větší kubaturu nebude

    Spotřebu máš mimochodem jakou?
    HAFI
    HAFI --- ---
    no ja dneska sel zprovoznit manzelce pcxo a zjistil jsem, ze nam tam bydlela mys:-( Nastesti vse funguje




    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23: Jezdí to na město skvěle. Mimo město už je to omezující když brzdíš ty, co jedou devadesátkou. A nedej bože když přijde kopeček. Ale město super. Co jsem potřeboval kdy převézt, tak se vešlo pod sedadlo, do kufru nebo mezi nohy (výhoda rovné podlahy).

    Kupoval jsem to v době, kdy na B řidičák ještě nebyly 125ccm. Dnes už bych kupoval 125. Ale zas mi to přijde takové hezké retro, “bezúdržbové”, a je to v takovém stavu a kráse, že je Škoda se toho zbavit. S téma 125 navíc ty padesátkové dvoutakty spadly na ceně.

    Takže ji mám vlastně rád.


    NTR23
    NTR23 --- ---
    UF0UN: Krouzek z variatoru a odrezat slepé rameno výfuku. U novych 50 už je ta restrikce dělaná softwarové a prý se musí vyměnit jednotka.
    U servisní prohlídky při 10000 je výměna válečků předepsaná. Řemen jen kontrola a ještě byl dobrej.
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    NTR23: dělal jsi I něco s karbem a vejfukem, nebo jenom kroužek z varia? Jak to jezdí? Máš 2t?
    Ty válečky jsi měnil kvůli akceleraci nebo byly opotřebované?
    NTR23
    NTR23 --- ---
    FUNIAK: Však jsem psal oleje. Do benzinu. A při servise se měnil v převodovce. Jiný se tam nemění
    FUNIAK
    FUNIAK --- ---
    NTR23: olej nic?
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Mám vespu 2012, 50 ccm, takže servis je asi jednodušší než u stříkačky. Mám najeto 13000km.
    Jediný servis byl u nového odstranění restrikce na 45 km/h (to ale nebyla závada). U 10kkm výměna valečků, barvení rezaveho výfuku. Koupě zadní pneu. Dvě svíčky. A oleje.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam