• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALEFČeská pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu
    OTZ
    OTZ --- ---
    HOWKING: nejak ti z ty rovnice vypadla casova uspora zejmena pri delsich presunech, treba ze smichova na jizak, na P10, z dediny na barrandov a dale, z uhrinevsi na cernak, ad. vsemozny i nemozny trasy, to jsou desitky minut az nasobky, a treba ta usetrena hodina dve denne je pro vetsinu lidi a rodin dost zasadni na to, aby meli auto misto litacky. pochybuju, ze nekdo jezdi denne treba jenom kilometr do prace autem, to uz je proti vsi logice. na druhou stranu vsichni z aut se do MHD proste nevejdou (i kdyz jezdi idioti po jednom), ja ve spicce nejel nikam uz dlouho, ale dovedu si predstavit, jak je to naslapany.

    pohodli nevim, v busech asi zadna slava tj. jasny, v tramvajich imho pohodicka pokud sedis, o metru nemluve (..jasne, v aute si sednes vzdycky).
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    si tu jen tak odložím (sic o americké infrastruktuře ale spousta jejich chyb se aplikuje i u nás.)

    Book — Confessions of a Recovering Engineer
    https://www.confessions.engineer/about-the-book

    In Confessions of a Recovering Engineer, Marohn pulls back the curtain on the North American transportation system. He explains how transportation got so bad, and why it keeps getting worse. He writes about the deadly toll of bad design, why the conventional approach puts cities on the road to insolvency, and why public transit is in trouble. He also talks about how transportation can be fixed—and why fixing it will involve not just engineers, but local residents and officials who have become effective and empowered advocates, connected with others to make real change.
    ADAM_SKIN
    ADAM_SKIN --- ---
    FRANZIMOORE: jaky dalsi alternativy navrhujes?
    ADAM_SKIN
    ADAM_SKIN --- ---
    KEMAL: jen pro zajimavost, kdo je postava ve tvem avataru?
    KEB
    KEB --- ---
    Jak si tak čtu kotlika, tak si začínám říkat, jestli se z hribatora nestala ČSSD. Čili úspěchy neumím prodat, ale průšvihy si vyzeru...
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    KAMAHL: A taky kde je dneska US, SZ nebo ČSSD (protože co potřebovali, prohlasovali s ODS nebo KSČM a SPD).
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    PRAASHEK: míra má ty kokoty pirátský rád už přes dekádu :)

    Kokot Kalousek versus Piráti - YouTube
    https://m.youtube.com/watch?v=xmc8dMI6Zpo
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    CYBERKOTLIK:Pardon, že reaguji tak pozdě. Máš nějakej odkaz na to zdražování ročního kuponu? Mé google-fu očividně není tak silné, takže jsem o tom nic nenašel. Bulvární kecy o víkendové cestě na chatu nechávám stranou.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KAMAHL: kdo to je a co jste udělali s Kalouskem? :))
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    HONZA09: to urcite.
    ja jen rikam ze stejne jako s kazdou statistikou je potreba se podivat i na "externi" vlivy (nebo jak to nazvat).

    To cislo je hezke na titulni strance, ale neni vypovidajici protoze je zasadne nepresne. Zvlast v praze kde sidli hodne firem (at uz maji svoje auta nebo leasingovek). Spusta tech "prazskych" aut prahu vidi parkarat do roka na vylet...

    ale tvrdit ze je praha "naklonena" autum je podle me naprostej nesmysl...
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MAWERICK: No to klidně může být, ale neříkej mi, že neznáš žádný rodiny, který mají víc aut než jedno a ty lidi jezdí v autech sami, čistě z pohodlnosti.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    HONZA09: protoze se do toho pocitaj fleetovy auta... a ty vetsinou patri leasingovce ktera sedi v praze...
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    FRANZIMOORE: Neznám přesný čísla, ale poměrně k počtu obyvatel je tu aut asi 1:1,3. To je nesmyslně moc.
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    FRANZIMOORE
    FRANZIMOORE --- ---
    HOWKING: důvody proč je jsou ty, že Praha je autům velmi nakloněna- nesmyslně levný parkování, dálnice skrz město, minimum alternativ krom MHD, nedostatečně rozvinutý možnosti sdílení aut...
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    FRANZIMOORE: podle těch minusků budou tyhle názory na auta tady dost nepopulární bohužel. kdo bude mít koule posunout ČR do 21. století?
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    CYBERKOTLIK: ty jsi vážně jako zdroj informace poslal přesně ten "text" na expresu, který zmiňuju ve svym předchozim postu :)
    SAT_ANN
    SAT_ANN --- ---
    SAT_ANN: 158kou myslím 135ku.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    FRANZIMOORE: Není dobrý pohled hodnotit to, že je, ale hledat důvody proč je. (Neřešit persekucí IAD, ale motivaci MHD). Lidi co si mohou dovolit používat majoritně automobil hledají především pohodlí a hygienu. Pokud bude tam málo spojů, že se každý nesedne a pokud bude eklhaft se čehokoli v MHD dotknout, tak neexistuje persekuce IDA, která by od ní odradila.
    FRANZIMOORE
    FRANZIMOORE --- ---
    No problém s dopravou v Praze je v tom, že je v Praze příliš mnoho individuální automobilový dopravy.
    A řešit tu situaci znamená regulovat IAD a podporovat další typy dopravy- a to prostě tak nějak nejde, protože tady si 90% obyvatel myslíže auto je svatej grál a že jediný způsob, jak dostat svoje děti 3km na kroužky je hodit je tam autem.. to je realita kterou je třeba akceptovat, většinovou podporu zatím antiIAD politika nemůže získat, tak se to musí řešit tak nějak salámovou metodou...

    A lidi to zkrátka vnímaj tak, že za všechno může Hřib, ačkoli dopravu má na starosti PrahaSobě. Je to docela pochopitelný, protože prostě první kdo je zodpovědný za město je primátor. A taky proto, že Piráti proti některým debilitám Scheinherra vůbec nikdy nevystupovali, nebyl tam žádný spor o to, jak to dělat líp, ale pořád hrozný kamarádství.
    Takhle to dopadne tak, že dopravu si vyžerou Piráti a PrahaSobě si v klidu naopak připíše body za to, jak opravila Výstaviště.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam