KEDRIGERN: podle mě se ale nediskutujou nápady, které by vzešly třeba i z brainstormingu členské základny, dostaly by se do programu a zvolení zástupci by je prosazovali.
Námatkou, s našim "sharing is caring" přístupem by nám mohla přinést body zaměřit se na poli automobilové dopravy na prioritizaci spolujízdy (tedy, že ve špičce by auto obsazené více, než jen řidičem, automaticky mělo status TAXI, z hlediska buspruhů). Tohle by měl být společný zájem Středočechů a Prahy (vyjede méně aut, v první řadě). Na úrovni městských částí by to pak ale naopak měla být P+R parkoviště, která omezí tranzit skrz městské části ještě víc (Praha 6 teď nemá jediné P+R).
Důraz na MHD je dobrý, pokud jde o dopravu uvnitř Prahy, ale tam vyrážíme otevřené dveře, většina Pražáků už na MHD spoléhá a přeje si jen zkvalitňování. Systémové řešení pro mimopražské, tedy terminály u VRT, které by jim umožnily odstavit auta slušně daleko od Prahy a dojezdový čas do centra stáhnout na 15 minut, bude k dispozici tak za 10 let nejdřív, a podle mě politici musí mít nějaký plán, jak těch 10 let překlenout. Plán "rozkopeme všechno současně", i když možná byl vynucený pasivitou předchozích reprezentací, prostě nasral spoustu lidí (i když vlastně poukázal na dlouhodobou neužitelnost aut, ale otázka je, jestli jsme tím získali nějaké politické body)