• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAJKAPosta 120, clo a DPH aneb kde je kua muj balicek?
    Sdílení zkuseností, postupů, rad, a nebo frustrace z komunikace s prislusnymi urady.
  • ŽÁDOST o elektronické oznámení o příchodu zásilek z ciziny - Stáhnout -urychlení procesu doručení zásilky o další kousek. Podepsat, oskenovat a poslat na email sklad.praha120@cpost.cz nebo na adresu na adresu Pošty Praha 120
    Pokud vám pošta vyměřila neoprávněně 180 kč, můžete podat elektronicky stížnost na ČOI ZDE. ČOI zas má ze zákona povinnost se tím zabývat.Podrobnosti viz nástěnka
  • rozbalit záhlaví
    FINSON
    FINSON --- ---
    Tak můj balík z U.S. dorazil - zhruba o měsíc později, než je obvyklé, zato bez vyclívky a bez doplatku :-)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    FINSON: jo, na USA hranicích to přečíslují na PNJxxxxx
    FINSON
    FINSON --- ---
    SKOKY: Můj případ - zásilka s trackingem LN...US je v podstatě obyčejný balík, trackuje si ho jenom USPS na "svém" území.
    SKOKY
    SKOKY --- ---
    DOBYTEK: Na baráku s EMS žádný problém není. Mají max prioritu. Rozlišoval bych jestli to tvrdne na vyměňovací poště nebo třeba už na letišti.
    Ems jsou vypravovány nejbližším možným leteckým spojem, tzn denně. Jestli bereš do těch 4 dnů vánoce, tak 24 a 25 se na poště celkově nepracovalo, takže nic neodcházelo do ciziny.


    QUIP: Tak to je stále stejná pohádka. To ID co si dali v CN není mezinárodní a nepředává se do zahraničí. Stejné je to třeba u zásilek z USA (začínají myslím na L). Jsou to jejich vnitrostání sledované zásilky, které ale do ciziny odcházejí jako obyčejná listovní zásilka (netrackovaná), tzn není chyba zemí určení, že to ID neznají
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    mne to nejspíše vyhodili ještě někde před ČR... podle yuntrack.com to visí od listopadu v Číně :(
    QUIP
    QUIP --- ---
    SKOKY: Problem je, ze na cinskem webu to tracking zobrazuje, ale jen do doby, nez to dojde do CR, pak uz se dalsi detaily nevypisujou a CP tracking tyhle cisla vubec nezna:

    YANWEN-TRACK
    http://track.yw56.com.cn/en-US/
    tracking number: 11606434655

    Tohle je zrovna vec, co mi posilal prodejce jako bonus navic, takze to uz mi znovu neposle.
    A ten druhej balicek mi prodejce ochotne refundoval. Ale i tak me to stve, protoze za bordel v postovnich sluzbach musim trpet ja jako zakaznik (zbozi mi neprijde vubec, nebo za ctvrt roku - kdyz ho prodejce posle znovu) a zaroven i prodejce, kterej to bud refunguje, nebo posle dvakrat.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    tak u me pokrok..byl sem se fyzicky zeptat na poste kde mi rekli ze tam nic ze zahranici nemam, ale mam tam dva dopisy (ktery mi neprisly do schranky..ouje)..oba sou z posty 120 ze tam mam baliky ze zahranici a mam dokazat ze sou k osobni potrebe apod..omg :)
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    A jak vám chodí EMS? Z Číny ji tu mam většinou tak za čtyři dny, ale z Prahy odeslanou do Pekingu 18.12. pořád ješte nedoručili (z toho čtyři dny ležela na Poště 120). Předpokládám maji část na svědomí Vánoce, ale za ty peníze mi to už přijde dlouho (posledně obyčejný doporučený dopis šel celkem týden:)
    SKOKY
    SKOKY --- ---
    KOUDY: pošli mi ID té zásilky. Uvidíme, jestli je to mezinárodně trackovaná zásilka. Jestli ano, tak se ti mrknu na její přepravní historii.


    VYHULENY_UFO: Celníci na letišti s tím nemají nic moc společného. ti se tam starají o obsah z pohledu drog/nebezpečných látek atd. Až celní úřad na Plzeňský řeší skutečný obsah.


    QUIP: chyba trackingu není na straně ČP, ale na usps, kdy o těchto zásilkách neposílají informace do zahraničí. A cos e týče té reklamace, tak tu skutečně musí podat odesílatel. Protože ty jako příjemce nejsi vlastníkem zásilky, takže nemužeš reklamovat něco, co ještě není tvoje.


    QUIP: tak to přece není tvoje chyba, že se to cestou ztratilo. Odesílatel by ti měl zaslat nový. Zvláště, když je to trackovaná zásilka a je tudíž doloženo, že si jí nepřevzal. A máš to číslo?


    PRDELOID: pokusil bych se zjistit, zda si celní úřad eviduje platby za zásilky. Jestli ano, tak dohledají že jsi již za tu zásilku jednou clo/dph platil.


    BUDDHA: že jsi to ty, tak mi pošli číslo, dnes tu budu do 5ti :-)
    BUDDHA
    BUDDHA --- ---
    Tak to vypadá, že jsem se také stal obětí některého z české počty. Naštěstí dodavatel (eBay) ztratil track a nabídl se zaslat zboží znovu. Tak se chci zeptat KOUDY: , kam se chystáš volat? Resp. rád bych zásilku dohledal, abych nemusel čekat na 3týdenní shipping z Chine!
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    SKOKY: Vyclívám osobně. V mailu budu mít akorát to elektronické oznámení. Elektronickou komunikaci ohledně reklamace samozřejmě k dispozici mít budu, otázka však je, jak se k tomu hoši na celnici staví. Holka jednou reklamovala triko z USA, poslali ji tedy správný kus a celníci si to nechali zaplatit dvakrát. Nebyla s nimi řeč.
    QUIP
    QUIP --- ---
    KOUDY: me takhle zmizely balicky, co jsem objednaval na eBay a AliExpress. Ten jeden od prodejce, od ktereho mi predtim prisel balicek z Ciny za 10 dnu. Ten dalsi byl v CR taky zhruba za 10 dnu, ale me uz nikdy nedorazil. (prodejce mi poslal vypis jeho trackingu)
    Takze proste "vanocni corka" na C. Poste.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    QUIP: prave ze nemam no..jinak bych si to vyhledal..ale prijde mi divny ze sem objednal vic baliku a nektery normalne dosly a tenhle ne..fuck
    VYHULENY_UFO: zkusim to nejak jeste obvolat no
    QUIP
    QUIP --- ---
    KOUDY: Mas k tomu tracking number, ktery funguje i na TrackAndTrace webu Ceske Posty? Pokud ne, tak to povazuj za ztraceny. Me takhle nedorazily dve zasilky. Jedna byla v CR uz na zacatku Listopadu, druha ke konci Listopadu. Bohuzel bez trackingu neni co a jak reklamovat u Ceske Posty. (navic vetsinou CP tvrdi, ze reklamaci musi podat odesilatel)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KOUDY: pak me samozrejme jeste napada stara dobra predvanocni corka, ale asi bych fakt zacal s otazkamu na celnim uradu na ruzyni :D
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    VYHULENY_UFO: to si nemyslim..objednaval sem tri baliky z toho sameho eshopu a dva normalne dosly..tenhle je nicmene rozmernejsi..tak sem cekal ze jen prijde listecek s "mas to na poste vole"..ale nic neprislo a na poste nic neni..
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KOUDY: nezaseklo se to na celnici nekde? nepribalil ti nekdo par kilo kokainu? :D
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Je nejaka moznost jak zjistit kde je muj balik?..Objednaval sem si z usa nejaky plakaty..slo to prej normalni postou..je u toho tracking kterej rika ze je zasilka uz dva tydny v CR..ale moje posta tu zasilku udajne nema/na me jmeno ci adresu jim nic neprislo apod.


    SKOKY
    SKOKY --- ---
    PRDELOID: Zplnomocnil jsi ČP nebo sis to přišel vyclít osobně. Jestli ČP, tak by doklad neměl být problém dohledat podle dobírky na zásilku.
    Zachovej si komunikaci s tím eshopem, kde řešíte tu reklamaci. To pak bude pro celní úřad/deklaraci
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    Ahoj,prosim o radu. Chystam se reklamovat telefon a poslat ho do Ciny. Je nejaka procedura,jak se pak vyhnout opetovnemu placeni dph,az mi ho budou posilat zpet? Obavam se,ze potvrzeni o procleni a dph jiz nemam.
    FINSON
    FINSON --- ---
    S mými balíky 10.12. z U.S a 14.12. z Číny se pořád nikdo neozývá :-) Dnes mi přišla SMS, že mi bude doručován balík z ČR - a nedorazil :-)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Hmm, můj z 20/11 z Shenzhenu tam podle trackingu ještě někde visí...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam