TEAPACK:
1) pokud se bavíš o vnitřní konstrukci křídel, jistě. pokud se bavíme o vzpěrách, tak tam bude hrát roli čelní průřez, kvůli odporu vzduchu. (to je asi tak jediné, čím jsem si jist - jinak žádný expert na trubkové konstrukce samozřejmě nejsem)
2) ok, dural, proč ne...ale bojím se, že by mi to hmotnostně nevyšlo. 30 kg na samotný drak letadla je fakt děsně málo (bez motoru, baterií a vrchního potahu křídel... ale zase s kokpitem a kolečky a řídícími plochami). tolik může vážit i těžší kolo, a já chci rozpětí 10m (ve verzi v0.2). takže ono to bude skutečně na hranici možností
3) teď se bavíš o FV? tam těch 100W je relativně konzervativní odhad, nominální účinnost může být 22%, u komerčních flexi panelů, a insolace v létě může být přes 1kW/m2. když tak linkni, co si počátal - kvůli intenzivnímu tapetování klubu nejvášnivějším debatérem ledacos odrolovalo...