Tak mi konecne prisel ten SCX-10 co jsme tu rozebirali a ke kterymu jste me donutili! :) Vypada to jako tohle RTR:
http://www.axialracing.com/products/ax90028
Byla to trosku jebacka, cekal jsem na to pres mesic pacz to nejdriv prodejce poslal nekam jinam a ja pak mel 2 tydny sluzebku. No a za par hodin letim na 3 tydny dovoleny, takze misto hrani si s autem budu v riti :(
Prvni pozorovani po dnesni prvni projizdce, razeny podle dulezitosti:
- Skripe to jak retez u kola co nikdo 2 roky nemazal. Asi to budu muset rozebrat, vycistit a promazat. Cim se to maze? Pripadne jakou vazelinu (pokud vubec) narvat do naprav, na ty prevody kam vedou kardany atd?
- Zpatecka je tak 2x rychlejsi nez dopredu, pricemz by mi to stacilo dozadu tak pomaly jak dopredu (rychlejsi chuze). Tohle je dost voser, protoze pri nejaky pomaly technicky pasazi to vyrazi zpet jak krava. Je to standard Axial regulator a standard Axial motor, mozna se to da nejak nakodovat, budu muset nacist. Soucasne jak tu nedavno nekdo resil, pri jizde dopredu to taky nejdriv brzdi a pak teprve couva.
- Nevim jestli to je default, ale oba diferencialy jsou zavreny, coz je fajn.
- Brzda v neutralu by byla fajn, ale neni :)
- Radio jen 2 kanaly, takze az prijde navijak, budu muset resit :-/ Zvykam si na pistolovy, cekal jsem vopich zvyklej na packy, ale jde to.
- Kastle me moc nebere (kua proc delali kabrio?), ale po tech par kotrmelcich dneska asi na omlaceni dobra :)
- Nedostal jsem k tomu zadny naradi, vubec nic, tak budu muset asi poridit nejaky sroubovacky atd.
- Ma to nejakej set svetylek co sviti, brzdi a blika pri zataceni. wtf, nastesti se blinkry daji vypnout, nebo trvale rozsvitit.
Mno a foto: