CORWEX: S tím charakterem písňového textu je to pravda. Ale mně přijde, že v první strofě to coby text, který si na nějakou "hoch" poesii určitě nehraje, celkem obstojí i jen ke čtení - ten obraz se zrnky písku by byl sám o sobě opravdu hodně otřelý, ale bere-li se v návaznosti na to, že "v bezčasí se milujem", určitou míru enigmatičnosti má. A pak přijde ten zpívající chlápek s křídly na střeše, který už sám o sobě není úplně z arsenálu těch největších triviálností.
A na tom trojverší, co cituješ, mě neruší tolik ten skok - abych upřesnil, co jsem psal, přijde mi víc, že z toho trčí, že se chce zachytit celková vymknutost situace, vlak nebo jinej prostředek řítící se bez řízení a ples či jiná veselice v pozdní fási jsou asi dvě věci, co se k tomu nabízej úplně nejvíc, tak se po nich sáhne, šoupnou se tam, je to furt totéž, bez vývoje a pomocí klišé. Jo, v písňovém textu se to snese mnohem spíš, můžou to taky zachránit jiný aspekty písně, ale je to z mýho hlediska škoda - kdyby se to vylepšilo, mohl by to být text, který neurazí ani bez hudby a při hudbě se před ním jako před celkem nemusí vůbec "přivírat uši".
(Po tý úpravě předposledního verše, co jsme navrhoval, se to podle mě zas dá i přečíst tak, že to zní vlastně celkem zajímavě.)