N_I: to budu rozporovat, klidně a bartošek taky dvakrát žádnej žhavej kandidát na objektivního arbitra žánru není.
Na začátek ale - drahej dragománe, mě tak vymrdává jak cituješ (ano dělám to taky), ale já nikdy nevím, jeslti jako tu frázi nějka jdeš analyzovat, rozporovat nebo jí jenom dáváš ostatním naodiv jako absolutní píčovinu kterou ten druhej napsal - já vím je to tvůj styl, ale trochu mi to komplikuje s tebou o tom rozumně diskutovat aniž bych necítil na pozadí nějakou antipatii či nekompetentnost k diskuzi.
Víc voňavý před patnácti lety? 2008: Jay-Z signs a $150,000,000 deal with Live Nation, A G-Unit representative denies the reports of the $300,000,000 deal, totální diskoúletová doba byla podle tebe, nebo snad Karla Veselého víc autentická v ohledu na původní "sociální tradici a myšlenu" žánru? Podle mě to spíš byla krize žánru, když si "velký strážci stylu" hráli na to že se rap točí ve velikánskejch studiích a produkce se dělá pomalu jak kdyby se nabírala Berlínská Filharmonie a jsem rád že to nevoní už touhle slámou z bot.
přikláním se k tomu, že je to spíš krize sentimentálních boomerů, který se snažej nebejt boomeři, ale jsou alespoň sentimentální
ale nevim jeslti je to krize, je to prostě jen jev.
Ona ta krize musí taky mít nějakej atributy a někdo to musí nějak rozumě interpretovat. Za mě to je buď tenhle motiv co jsme nastínili "Někdo má představu o zlatém věku žánru - neměném období kdy bylo všechno lepší, ať už to bylo takové, a cokoliv se změní nehledě na kvalitativní kategorizaci, je pro toho člověka znamením krize." pak tu ale může být druhý přístup "Někdo nesetrvává v představě o zlatém věku žánru a ví, že buducnost může přinést mnohem invenčněnší věci než pilování starého a lěpní na postupech." Ten druhý pak vnímá krizi žánru třeba údobí deseti let kdy se vůbec nic nového nestane, k tomu se trochu přikláním i já.