• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRETAvtipné recenze a hodnocení různých služeb a produktů - naše před týdnem dodaná televize má už nahráno přes 1440 hodin
    JAKUBMOKRIS
    JAKUBMOKRIS --- ---
    TOOMIX: Dodnes chodí kadit k sousedům.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    BRETA: není tam někde jak to dopadlo?
    BRETA
    BRETA --- ---
    Dobry den

    Auto Esa nabizi neexistujici auta s tim,ze kdyz si auto rezervujete,prijedete na pobocku kde cekate rezervovany automobil tak Vam prodejce rekne,ze auto je prodane,problem je v tom ze se mi to stalo 4x , a pote se auto opet objevilo na inzeratu, pozoruji takhle jednu Skodovku uz 2 mesice ale nejsem schopny ji koupit protoze nikdy neexistovala, je levna az nerealne ale neni tohle podvod?
    BRETA
    BRETA --- ---
    ucpaný záchod, rozbité kachličky, stříkající voda, lži, arogance, vztek...Reklamace WC

    Dobrý večer,

    od dubna loňského roku (2015) řeším reklamaci WC a do dnešního dne tato společnost není schopná problém odstranit a já slyším jen hloupé výmluvy.... Jinak se to už snad nedá ani nazvat. Abych vám tedy přiblížil trošku situaci. Vždy po velké se záchod po spláchnutí ucpal a byl nutný výjezd technika RPG, který mísu " prošťouchl " a zase to nějaký den fungovalo. Po x výjezdech a řešeních se zjistilo, že se jedná o vadný odlitek mísy, takže byla mísa vyměněna za novou a zde začíná celý problém. Po spláchnutí voda stříkala neuvěřitelně z mísy takovým tlakem, že to byla funkce 2v1 :-) i umyte nohy :-). Protože u samotné opravy jsem nebyl přítomen, tak ihned po zjištění jsem požadoval opravu. Výrobce uváděl, že splachovač musí být maximálně ve výšce 150cm nad zemí, původně se jednalo o výšku téměř 220cm. Technik z RPG služeb snižil splachovač do výšky 157cm vzhledem k tomu, že kdyby se splachovač umístil níž, tak budu sedět na míse předkloněný. Voda opět po spláchnutí vystřikovala a tak byla závada předána výrobci. Ten zde přijel s novou mísou, aby vyloučil vadný kus, ale výsledek byl stejný. Pak se jednalo o následně seřízení hladiny a problém stále přetrvával, nehledě na to, že na zdi po původním místě splachovače zůstaly rozbité kachličky. Technik RPG služeb mi slíbil, že přijede zedník a toto dořeší... nic se nedělo a tak jsem se tedy opět upomněl u p. vedoucí daného technika a ta mi řekla, že ji to popřel a začlo dohadování... nakonec byly chybějící a rozbité kachličky doplněny. Ovšem problém s vystřikováním vody po spláchnutí z mísy přetrváva. Závada se projevuje tak, když utru sedací plochu, poklop a následně jej zavřu a 2 - 5x spláchnu, tak poklop je mokrý a voda stéká na sedací plochu. Je opravdu nepříjemné pořád běhat s hadříkem nebo toaletním papírem a tyto místa otírat hlavně v případěch, kdy zde máte návštěvu. Reklamaci jsem znova požadoval dořešit s tím, že mi byla 2x zamítnuta s odkazem, že si mám zajistit instalatéra na své náklady, který mi hladinu seřídí. To jsem razantně odmítl s tím, že problém nastal po zásahu pronajímatele a do dnešního dne nebyl vyřešen. Už mě unavuje dohadování s p. vedoucí K., která se tady od 17.10.2015, kdy jsem reklamaci napsal objevila 2x a vždy si udělala pár fotek a spláchnutí se slovy, že to budeme řešit. Ve čtvrtek 18.12.2015 zde přijel technik této firmy, který provedl seřízení splachovače a výsledek? Nulový... podle p. vedoucí, které jsem ihned obratem volal, že už toho začínám mít dost, tak mi odpověděla, že výrobce při samotném spláchnutí 10l vody uvádí 3 kapky a při 6l kapek 0. Jestli po jejich seřízení na 6l jsou tyto kapky nulové jak mi tato paní tvrdí, tak mám asi vidiny, že nějaká voda stéká na sedací plochu ... Odpověděla mi, že to dořeší s techničkou a ozve se mi s tím, že dnes ( čtvrtek 17.12.2015) to už asi nebude, takže zítra. Světe div se, pátek 18.12 po 14:00 hodině a nikdo nevolá, tak se tedy ozvu já. Po představení příjmení a připomenutí problému snad ironická reakce? " Jooo, zroooovna jsem vám chtěla volat. " No my jsme tu reklamaci uzavřeli, tak se ptám jak je to možné, že o ničem nevím ?!! Jen připomínám, že ve čtvrtek při seřízení váš technik chtěl podepsat prázdný protokol o odstranění závady!! Podepsal jsem, ale do řádku pod jsem svým písmem dopsal, že " Splachovač byl seřízený, ale pokud bude problém přetrvávat, tak požaduji opravu! "p. K. se opět odvolává na výrobce, ale mě jako koncového zákazníka nezajímá co uvádí výrobce. Tato závada se projevila po jejich zásahu a do dnešního dne není odstraněna a tím požaduji opravu! Po zhruba 10 minutovém rozhovoru s vedoucí, kdy už jsem byl nepříčetně vytočený jsem ji upozornil, že nebyla splněna ze zákona 30 denní lhůta na vyřízení reklamace a tudiž mám nárok na výměnu za nový kus ( což je bezpředmětné, protože to za vás provedl dodavatel, když testoval tu stejnou mísu zda není problém v ní) nebo výměnu za jiný kus. Paní se snažila ze mě udělat snad hlupáka o jaké to lhůtě mluvím. I přesto, že jsem ji upozornil, že veškeré hovory si nahrávám. Po skončení hovoru mi došlo, že se zmiňovala o tom, že původní mísa byla poslána přes výrobce k otestování do zkušebny a nebyla shledána žádná závada. A tak mi to nedalo, volám zpět a ptám se tedy jaká mísa byla poslána k otestování? Po strohé odpovědi " eeeee " mám to v emailu, pohledám to a zavolám vám zpět. Za cca 45 minut mi paní volá zpět se slovy " no mísa byla zaslána k otestování do zkušebny přes dodavatele " myslel jsem, že si snad už ze mě dělá srandu a tak se tedy znova ptám " KTERÁ MÍSA BYLA ZASLÁNA K OTESTOVÁNÍ DO ZKUŠEBNY PŘES DODAVATELE ? " Po určitých kličkách jak se vyvléct z této otázky jsem ji odpověděl sám. První ( původní mísa), kterou vaše společnost vyměnila za značku JYKA skončila před bytovým domem u popelnic a můj soused se upomněl, že to tady nemám nechávat a odvézt ji do kontejnera, a to jsem osobně učinil. Za cca měsíc, kdy přijel dodavatel se stejnou mísou firmy LAUREN a sundal vaší stávající mísu JYKU, kterou nešikovně pohodil na přední lodžii tak, že se keramika rozbila a odlomila se 1/3 mísy. Ta také skončila před domem a osobně jsem ji odvážel do kontejnera. Poté se opět znova p. K. ptám, kterou mísu teda zasílala ona nebo jejich společnost k otestování přes dodavatele do zkušebny? Na to rychle reaguje " To je pro mě nová informace, o tom já nic nevím .. " a tak ji nechám topit v tom, co si nadrobila jak mi lže, pak reaguji znova a její odpověď? To mi chcete říct, že nám dodavatel lže a posudek si vymyslel ? Teď už jsem si opravdu myslel, že tato paní si ze mě dělá promiňte mi ten výraz ***! Na začátku hovoru mi tvrdila, že mísa byla přes ně odeslána na otestování k dodavateli do zkušebny a na konci rozhovoru mi tvrdí, že jí dodavatel lže? Jak ji může lhát, když vlastně žádnou mísu nedostal? Milá p. K. dělá ze mě úplného hlupáka a lže mi neskutečný způsobem. Tento aspekt jsem pozoroval při dořešování obkladu na WC. Paní K. mi tvrdila, že technik, který tuto zakázku prováděl, tak se o žádném dodělání kachliček nezmínil. Po dohadování se to dořešilo a údajně opravu platilo RPG. Když zde ve čtvrtek na seřízení splachovače byl ten stejný technik, tak jsem mu jen sdělil, že když mi něco příště slíbí, tak ať dodrží slovo jako chlap a nepopře to. Samozřejmě se bránil s tím, že on požadavek zadal a pravděpodobně byl někde založen a všechna vina padla na něj a náklady spojené s touto opravou hradil z vlastní kapsy ( dolepení obkladu ). Už teď jsem tušil, že p. K. nebude mluvit až tak pravdu, jak jsem ji věřil. Následně ve výše popsaném se mi to potvrdilo. Na konci samotného rozhovoru jsem ji upozornil, že reklamaci chci mít vyřešenou do konce letošního roku, tzn. 31.12.2015. Pokud se tak nestane, podniknu právní kroky a tuto reklamaci dávám do televize, aby byla zveřejněna kvalita jejich služeb, protože se obávám, že nic jiného už nepomůže! Evidentně by celý problém vyřešilo WC s provedením COMBI, které po investicích, proježděného benzínu a času jejich zaměstnanců bylo zaplaceno minimálně 2x. Zároveň jsem požádal několik televizních pořadů o natočení reportáže, podal na p. K. stížnost k vedení. Do dnešní dne jsem nedostal odpověd. Když jsem na začátku ledna 2016 volal p. K. jak moje reklamace vypadá, tak reagovala tak, že ještě něco u výrobce zkouší :-)... poprosil jsem ji, aby mi písemně zaslala kopii protokolu o odstranění závady, který jsem podepisoval a dopisoval vlastnoručně výše uvedený text a zároveň vyjádření od výrobce o ukončení reklamace. Prý to standardně nedávají, tak jsem ji upozornil, že z jejich strany mi nebyl předán protokol a to požaduji. Pořeší to s technikem a bude mi volat. Dávám ji ještě pár dní a budu muset opět přitlačit na pilu, protože týden uběhl a zatím bez reakce ...


    Požadované řešení

    Výměna za combi WC mísu
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Snažil jsem se jich pár přečíst, ale jsou to jen špatné zkušenosti nebo demence lidí co nakupují ve "správných obchodech"...

    No nic mizím...
    BRETA
    BRETA --- ---
    TOOMIX: z některejch ta blbost přímo sálá, ostatní jenom nechápou...koupit si spotřební elektroniku v krámech typu Elektro expert, Planeo, Okey, Euroniks a tak dál je diagnóza samo o sobě :)

    STEVIE: mě asi stačí hrozně málo, hranice mezi vtipem a demencí je pro mě fakt tenoučká...
    STEVIE
    STEVIE --- ---
    Pardon, ale me tyhle neprijdou vtipne, proste jen spatne zkusenosti... procet sem jich jen par TLDR...

    Tohle je vtipne:
    http://www.boredpanda.com/funny-amazon-reviews/
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Já to čtu, ale dobře jim všem tak, že kupujou spotřebiče v Electroworldu, mají si je kupovat v pořádným obchodě. Navíc si nechaj všichni srát na hlavu
    BRETA
    BRETA --- ---
    Před Vánoci jsme se v tomto kamenném obchodě rozhodovali, jestli si koupíme hru Battlefield 4. Zdejší personál nám několikrát odpověděl, že hra na našem xboxu 360 půjde naprosto bez potíží a nemusíme mít nic extra navíc. OMYL. Hra jde pouze s hard discem speciálním pro xboxy.
    Při pokusu hru reklamovat, jelikož nám nešla ani nainstalovat, hru samozřejmě nevzali zpět s tím, že jsme ji otevřeli (jak jinak zjistit, že nám nejde, že ;) ). Kupodivu se do rozhovoru dal další pracovník a po delším rozhovoru nám prodal 16GB fleshku s tím, že s ní to určitě půjde.
    Nejsme žádní odborníci ohledně her, tak proč nevěřit lidem, kteří by o tom měli něco vědět. Samozřejmě, že ani s fleshkou to nefunguje. Kdo chce tuto hru musí si k ní přikoupit hard disc, teď už jsme o něco chytřejší, díky jiným obchodům, bohužel vánoční dárek se moc nepovedl.
    Děkujeme prodejcům z electroworld Prahy - Černý Most a garantujeme Vám, že už k Vám rozhodně nepáchneme :)

    doporučuji prodavačům z Electroworldu v ČB Géčku školení na téma slušné chování, protože to, co jsem tam při pokusu o nákup zažila, to patří do masny v roce 1980, případně do Tuzexu z téhož roku. Otevřená sprostota, slovní agrese a pohled svrchu, za který by se nemusel stydět ani vekslák nejtěžšího kalibru, naprostá laxnost ve stylu "co je mi ty póvle zákaznickej po tobě", prostě síla. už nikdy víc, i kdyby prodávali zlatý prasata za dvacku, na tohle chování zkrátka nemám žaludek!!!

    Asi před třičtvrtě rokem jsem zakoupil telefon v ElectroWorld v Hradci Králové Březhrad... Kupoval jsem na splátky,vybral jsem a šli jsme septat papíry,ujal se mě takový mladý,arogantní ,,kluk". Jeho arogantnost bych pochopil ale opravdu mi vadí,když se prodavač věnuje zákazníkovi a během toho řve na kolegy kam mu dali cigára,kam půjdou na oběd,že to dnes stojí za hov.. a tak... Po sepsání mi oznámili že telefon bohužel není na skladě,ale do příští týden dorazí,chteli mlj kontakt,že mi určitě zavolají...jo jasný... uplynul týden a já tam volal a řekli mi že telefon ještě nemají,asi po deseti dnech zas neměli,bylo mi to divné a schodou náhod jsem tam ten den měl cestu a šel jsem se do prodejny zeptat. Nevím jestli si mě od minule pamatovali,nebo takhle vítají kazdého zákazníka,ale se slovy A CO VY TU ZAS CHCETE jsem byl přívítán.Znovu jsem se zeptal na telefon a ten ,,mlaďas" na mě vybalil no ten už tu pár dní leží,proč jste si nezavolal ?? Neměl jsem chuť jsem se s ním dohadovat,poprosil jsem ho o papíry abych si ho mohl na informacích vyzvednouta a mě po chvíli bylo oznámeno že to asi kolega nějak zapoměl zapsat,že všechno musíme zapsat znovu,ale že on nemá čas a kolegy od oběda rušit nechce... musím poškat...a tak jsem se šel projít a asi po třičtvrtě hodině jsem šel do obchodu a že se kolegové ještě z oběda nevrátili.... Po hodině a půl semnou a znovu s arogantním klukem byl sepsán papír a byl jsem poslán na informace... OPRAVDU,CO SE TÝČE ZAMĚSTNANCŮ TAK STRAŠNÝÝ!!

    myslel jsem si, že Elektro World je dobrý obchod a objednávka bude v pořádku. Objednal jsem si lednici a také odvoz staré lednice. Lednici dovezli dva takoví, no nebudu komentovat. Lednici vyložili u vedlejšího domu, kde ji také chtěli doručit, i když měli jasně danou adresu na dodacím listě. Musel jsem tedy pospíchat ven, abych je zastavil. Lednici tedy přenesli k mému domu. Cestou ne jednou přešli po rozbláceném trávníku a stěmi to ušpiněnými botami mi vstoupili do bytu a jen tak se mi po celou dobu rozbalování lednice procházeli po kobercích. Když přišlo na řadu převzít starou lednici, přepravci mi oznámili, že jí nevezmou, protože je prý neodmražená. V mražáku bylo opravdu asi šest kapek, které nestačily zaschnout. Řekli mi, že zavolají na nějaký jejich dispečink a že lednici odvezou příštího dne. Lednice mi stále stojí na chodbě, ale hlavně že si Elektro Word vzalo 299 Kč za odvoz starého elektro spotřebiče. Zítra volám do Elektro Wordu a jsem zvědav jak to budou řešit.
    BRETA
    BRETA --- ---
    nevim, jestli to tady vůbec někdo čte, ale já se toho nemůžu nabažit... ještě že si tady můžu vesele tapetovat, jak se mi zlíbí ;-D

    Právě jsme se dozvěděli, že naše, z Electroworldu před týdnem dodaná, televize má už nahráno přes 1440 hodin a vypálený pruh přes celou obrazovku a to jsme si ještě připláceli za certifikát "start a kalibrace nového televizoru".
    TV je ted na reklamaci v servisu, tak čekáme na vyjádření.

    e, ne a ne. Rozhodně NEDOPORUČUJI. Velmi neprofesionální jednání ze stran prodávajících.
    Na dotaz, zda pochází telefon z oficiální české distribuce, mi bylo odpovězeno "No já nevím, asi jo, problémy s tím nejsou."
    Na žádost, o vydání záručního listu, mi bylo řečeno "To nepotřebujete, v autorizovaných servisech Vám to opraví i jen s účtenkou od nás.", čemuž jsem bohužel uvěřil a až doma zjistil, že se jednalo o sprostou LEŽ. Takže pokud se telefon rozbije, tak jsem odkázán na servis electro worldu na nemohu telefon reklamovat v autorizovaných servisech.
    Shrnu-li to: Absolutní neznalost o prodávaných produktech. LHANÍ do očí o důležitých záručních informacích.
    Paní prodávající příjemná, dokud jsem se nezačal zajímat o distribuci a záruku...od té doby velmi nepříjemná.

    NIKDY VÍCE.
    Objednaná TV. Telefonát z dopravy, že řidič má zboží ve voze a dorazí okolo 18. hod. Nikdo nepřijel, nezvedali tel. Až třetí den po opakovaných urgencích na vedení dopravy mi bylo zboží doručeno.
    Při vybalování jsem zjistil, že zboží již bylo někým vybalováno a používáno . Tv jsem řádně vrátil.Dnes je 37. den od vrácení zboží a peníze stále nemám na účtu. Po mnohých urgencích mi bylo řečeno, že zřejmě došlo k chybě v účtárně ale, že mají nyní dovolenou a proto budou věc řešit po návratu z dovolené.
    Na tak velký obchod považuji takovou řadu diletentských pochybení za šokující a nepochopitelné.
    Nikomu nedoporučuji tento obchod. Osobně si zde již nekoupím ani tužkovou baterku.Při útratě více než 30 tis.bych očekával jiný přístup.
    A perlička na závěr. Při mé první návštěvě tohoto obchodu v oddělení tv. jsem chtěl předvést mnou vybranou tv. Prodavač řekl, že tuto tv vůbec na krámu nemají. Tato tv byla asi 3m od něj vystavená. Když jsem mu to řekl, vůbec ho to netrápilo a pokračoval v zábavném rozhovoru s kolegou.
    BRETA
    BRETA --- ---
    Tato síť obchodů je naprosto k hov....u dotazy neodpovídají když zvednu telefon a dovolám se tak 30 minut trvá než zjistí dostupnost, po následném objednání přijde po týdnu email že zboží nemají a nebudou mít. Jejich doprava od firmy Segmüller je ubohá nepřesná a lednice po měsíčním dohadováním ji upadla u mě na dlažbu. Oprava dlažby 6500 Kč. Co mě nejvíce dosralo je že jsem dostal poukázku na 200 kč jako omluvu za škodu kterou mi nikdo nezaplatil. Naprosto NEDOPORUČUJI !!!!

    Opravdu extrémní zklamání...klamavá reklama v TV, kde nabízejí XBOX jen zítra z cenu 4999,- místo 7999,- Objednal jsem ihned po půlnoci, měli 100 a více skladem, objednávku potvrdili a slíbili odeslat tentýž den. Když ani druhý den nic neodeslali, volal jsem...omluvili se, že to vidí, že tam zboží mám, ale že prý nestíhají a že ho dostanu určitě příští týden. A dnes večer? Přišla mi SMS, že mi objednávku zrušili, že můj xbox prodali někomu jinému, ale že místo slevy 38% si mohu koupit jinou konzoli a to dokonce se slevou 10%....nehorázný přístup, klamavá reklama, klamou zákazníka nejen reklamou, ale lží že zboží si koupil, že jej vyskladňují, že jej mají pro zákazníka rezervováno. Toto jim neprojde...pokud nenajdou přijatelné řešení budu si stěžovat na české obchodní inspekci a jinde v médiích...

    Jen bych přidal klepšímu zkušenost s nákupem v EW Mladá Boleslav. Na můj dotaz, zda-li bych mohl vidět normální vysílání (ne jen dokola přehrávané HDrybičky z BR) se na mně prošedivělý strýc zvýšeným hlasem obořil, cituji: "Co máte všichni s tím normálním vysíláním. Já jsem si tu televizi taky koupil. Mám jí doma hraje krásně !!!" Načeš se ode mne odvrátil, a šel "obsluhovat" další zákazníky.
    BRETA
    BRETA --- ---
    Bohužel se musím přidat na stranu většiny diskutujících. Nákup v Electroworld byl jedno velké fiasko.Koupil jsem si v kamenném EW lednici Liebherr za 20.000,-Kč a objednal si tzv.V."KOMFORTNÍ DORUČENÍ". Výsledek byl následující: dopravce EW dovezl lednici úplně rozmlácenou (vnitřek byl jak rozmlácený kladivem) a při té příležitosti mi poškrábali plovoucí podlahu,urazili sokl,zdemolovali přechod.lištu a obouchali drahé shrnovací dveře.
    Po nepředstavitelné anabázi,která celkem trvala 3 týdny a stála mne celkem přes 10hodin času mi milostivě vyměnili lednici a nechali provést opravu škod.
    Že bych však od Electrowordu slyšel-promiňte,je nám to líto,máme pro Vás malý dárek za to, co jste si s námi musel vytrpěl, to absolutně nehrozí.
    Celkové jednání vyznělo tak, že buďte rád, za to co máte, Váš čas my neřešíme, nicméně potřebujeme ještě k tomu, abyste poněkud zalhal našemu dodavateli z Liebherru jak to bylo s rozbitou lednicí,abychom neměli žádné ztráty.
    To však beze mne.
    Aleš

    V EW nakupuji jen v případě největší nouze, zboží jen s minimem popisků, takže když o něm něco chcete vědět musíte najít krabici (pokud je). Koupil jsem si tam věž, takovej shit si neumíte představit, přehrává all formáty to ano, ale neumí je přetáčet a ani přeskakovat kapitoly/songy i přesto že na to na věži tlačítka jsou. Při reklamaci mě poslali někam že to není vada výrobku a že nikde není uvedeno že to ta vež musí umět!

    V EW už nikdy nic nekoupím!!! Prodali mi nefunkční výrobek a když jsem chtěl za dva dny zboží vrátit a žádal jsem peníze (odstoupení od kupní smlouvy), tak trvali pouze na sepsání reklamačního protokolu a 30-ti dnech, než se věc vyřeší. A navíc jednání prodavačů mě šokovalo, když jsem chtěl vedoucího, chtěli mě nechat vyvést z prodejny. Jedná se o prodejnu v Ústí nad Labem (vedle Baumaxu). Takže palec absolutně dolu...
    BRETA
    BRETA --- ---
    Dobrý den, přidám svou zkušenost z kamenného obchodu. V neděli jsme si jeli 50 km pro vyhlédnutou televizi Samsung UE40J6272 do prodejny v Karlových Varech. Na stránkách obchodu bylo uvedeno, že na prodejně je 5 a více kusů. Prodavač nám nabídl možnost nastavení za poplatek 900 Kč, to jsme odmítli. Televizi jsme zaplatili a šli vyzvednout, jaké však bylo naše překvapení, když jsme se dozvěděli, že televize je již nastavena a abychom si ji mohli vzít, musíme ještě za doplatit 450 Kč! To jsme odmítli, peníze nám tedy byly vráceny zpět na kartu, tzn., že k dispozici budou až někdy po čase, odjížděli jsme tedy značně zklamáni, bez peněz i televize
    BRETA
    BRETA --- ---
    Musím se s vámi ostatními podělit o zkušenost s pobočkou Electro World na adrese Chlumecká, Praha - Kyje / Černý Most.

    Před asi třemi měsíci jsem dával do reklamace notebook zn. Asus s tím, že se z ničeho nic vypl a již nešel zapnout. Protože jsem ale nechtěl, aby mi byla v záručním servisu odcizena nebo nedopatřením odstraněna nezálohovaná data, vyjmul jsem tedy HDD a notebook odeslal do servisu bez něj. Tím jsem ztratil nárok na záruční opravu. Jelikož jsem při koupi notebooku zaplatil také pojištění HAPPYCARE, které je smluvně spjato s prodejnou Electro World, Jelikož jsem tedy ztratil nárok na záruční opravu, po asi měsíci se notebook odeslal do autorizovaného servisu pojišťovny, na kterou se vztahuje HAPPY CARE. "OPRAVA" trvala dva měsíce s tím, že mi notebook vrátili NEOPRAVENÝ. Servisní technik totiž - místo toho, aby opravil závadu - vyměnil DVD mechaniku a přidal nový HDD, ale závadu, kvůli které se tam notebook odesílal, neopravil. Odeslal to tedy zpět na pobočku a 19.9.2016 jsem si počítač vyzvedl. Dojel jsem domů, notebook zapnul. Po asi 4 hodinách "práce" na notebooku se opět vypl a již nešel OPĚT zapnout. Při koupi notebooku (tehdy na splátky) s námi sepisoval smlouvy jistý zaměstnanec slovenské národnosti na pobočce Chlumecká, Praha. Sdělil nám NEPRAVDIVÉ a NEÚPLNÉ informace ohledně pojištění. Řekl nám, že při nahlášení pojistné události máme nárok na OKAMŽITOU výměnu za jiný kus s podobnými parametry. Jméno pracovníka teprve dohledávám, na účtenkách a smlouvách je pouze: "Obsloužil vás pokladní č. 45**. Takže nikde žádné jméno, podpis zaměstnance nečitelný, takže se zde jedná z 95% o úmyslné uvedení nepravdivých informací, uvedení v omyl a poskytnutí nepravdivých informací k vlastnímu prospěchu (čím více uzavřených pojistných smluv, tím líp, že?!).

    Zkontaktoval jsem tedy ředitelku pobočky paní FIALOVOU, která - krom toho, že je nepříjemná a arogantní, zřejmě souhlasí s tím, aby její zaměstnanci podávali nepravdivé informace klientům, hlavně že to prospěje firmě. Dnes jsem byl notebook opět dát do reklamace, tentokrát reklamuji reklamaci. Nechal jsem si zavolat paní Fialovou. Tak arogantního člověka jsem již dlouho neviděl. Dle paní Fialové jsou totiž nepravdivé a neúplné informace, které poskytují její zaměstnanci klientům, INTERNÍ ZÁLEŽITOSTÍ! Takže se zde dá mluvit o podpoře těchto lží, podávání neúplných informací klientům. Krom toho, že na této pobočce nikdy nikdo nic neví, neumí, neovládá, je tahle pobočka úplně na bednu. Takže moje hodnocení Electro Worldu je díky této pobočce a díky paní vedoucí Fialové bohužel záporné.
    BRETA
    BRETA --- ---
    Electro World jsou lháři a zloději koupili jsme tiskárnu kterou prodávaly jako novou, po závadě byla daná na reklamaci a jaké bylo zjištění ze servisu že dochází toner co jsi o tom myslet. Nová tiskárna a dochází toner po 10 vytisknutých listech. měl jsem ji měsíc z toho 3 týdny ležela na stole netknutá. Po 1 měsíci jsem přišel a to tam ležela už 27 dní od podaní reklamace, žádné info že je vyřazená, a ochota jsou to prasata i s tím manažerem na pobočce v Avioun na rudné v Ostravě pokud můžete tak se vyhněte velkým obloukem a na reklamy nedejte jsou to LHÁŘI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nejlépe všechno hodit na zákazníka. U nich už nenakoupím ani baterky.
    BRETA
    BRETA --- ---
    Dobrý den,
    Electro World, jak zde píše spousta lidí, je banda podvodníků. Zakoupil jsem telefon. Po necelém měsíci přestal fungovat mikrofon, druhá strana mě prostě neslyší. Mikrofon se musí poklepat, pak teprve začne na chvíli fungovat. S touto závadou jsem zavezl telefon na reklamaci. Zhruba po 14 dnech přišla SMS, že reklamace nebyla uznaná, závada se neprojevila. Při vyzvednutí telefonu jsem paní, která mi tel. vracela, položil pár otázek. Paní se neobtěžovala ani otevřít pusu. Měla mě naprosto někde u ...!!! Super přístup k zákazníkovi. Telefon jsem tedy odvezl domů a vyzkoušel ho. Závada se samozřejmě projevila ihned.
    Musím popravdě říct, že jsem se pro nákup telefonu v tomto obchodě rozhodl proto, že jsem si myslel, že takovýto obchodní gigant bude vše řešit poctivě, že si prostě podle svého chvástání se super obchodní značkou nebude dělat co se mu zachce. Zároveň jsem se chtěl vyhnout malým eshopům, které tyto postupy reklamací mají na denním programu, protože prodávají pouze šedé dovozy a tak jsem si raději připlatil. Mýlil jsem se! A nakonec jsem zjistil, že telefon vůbec není z české distribuce, jak mi tvrdila obsluha, ale je také dovoz a proto takto odbytá reklamace.
    Telefon jim tam odvezu podruhé a naposledy. Pokud bude výsledek stejný, přistoupím k nezávislému prozkoumání znalcem a pak si s Electro Worldem vytřu ... já, tak jak oni poprvé se mnou. Na hlavu si od nich určitě sr.. nenechám!!!
    Totéž už zkoušeli i v A3 Sport a nakonec utřeli nosánky oni, ne já. Velice dobře znám svá práva a hodlám jich docílit jakýmkoliv legálním způsobem, na rozdíl od těchto super prodejců.
    BRETA
    BRETA --- ---
    vsevakci.cz

    Renata
    25. 5. 2017
    Kritika: Veškeré zboží tohoto e-shopu pochází z Číny - objednané z Aliexpress, Ebay apod. Někdo si tady slušně mastí kapsy na zboží, které se dá sehnat za pár korun - např. forma na palačinky - údajná původní cena 599,-Kč, cena v akci 299,-Kč, ale jaká je skutečnost? Z Aliexpress ji pořídíte v přepočtu za nějakých 75 korun. Nenechte se napálit, akorát z lidí dělají blbce. Dodací lhůta je dlouhá, jelikož vám to přijde rovnou z Číny. A dle komentářů níže se to očividně ani nesnaží přebalit. Lidi, otevřte oči.
    BRETA
    BRETA --- ---
    Gsm-market.cz

    Krzok Tadeas
    7. 12. 2012
    Kritika: Jedná se o nepoctivý e-shop, který lže zákazníkům. 3.12. jsem objednal mobil s osobním odběrem v Ostravě. Tentýž den byla objednávka potvrzená - „Připraveno k odběru“. 5.12. jsem si chtěl mobil vyzvednout - prodejce oznámil, že mobil bohužel nemají! Slíbil, že nejpozději 7.12. určitě bude a že mi předem zavolají. 7.12. nikdo nevolal, tak jsem zavolal já - mobil stále neměli, ale prý mám počkat do oběda, že jej určitě sežene a zavolá. Nikdo se už neozval, v nabídce však celou dobu měli a mají "skladem" ...
    Chvála: NEDOPORUČUJI!
    BRETA
    BRETA --- ---
    Měli nejnižší cenu
    Lži
    Nerespektování obchodních podmínek
    Podvádění zákazníka
    Rozhodně se tomuto člověku vyhněte velkým obloukem!!
    Nakoupil jsem zde 15.12.2016, zboží jsem obdržel 17.12, bohužel vadné. 27.12 jsem zaslal zpět s tím, že chci odstoupit od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě. Pan Tabery zásilku nechal na poště dokud se mi nevrátila zpět. Pak začal operovat s tím, že jsem zboží nestihl vrátit ve 14ti denní lhůtě. Musel jsem podruhé na vlastní náklady zaslat zboží zpět. Potom začala tahanice o peníze a až pod výhružkou trestního oznámení ´tedy souhlasil s tím že "projeví dobrou vůli" a peníze vrátí. Poslání peněz trvalo asi dva týdny. Poté volali, že peníze zaslali. Nic ovšem nepřišlo a až po další výzvě jsem se s nimi opravdu shledal dne 1.2.2017.
    Zkoušeli na mě i to, že neposlali žádnou fakturu - až na vyžádání.

    Pan Tabery je VELKÝ PODVODNÍK A LHÁŘ!
    Prosím nepodporujte tohoto křiváka!
    BRETA
    BRETA --- ---
    Radek Růžička
    (ověřený zákazník) 24. 1. 2017

    Kritika: zboží nepřišlo ani po týdnu a navíc mi po urgenci, kdy už přišel zbytečný další (třetí) potvrzovací email, bylo sděleno, že když se mi to nelíbí, ať objednám jinde a objednávku mi stornovali... objednal jsem tedy jinde a druhý den zboží bylo doma (stejné a levnější) :-) mrzí mě jen ta ztráta času s tímto obchodem...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam