• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RADOWAN: ve skutečnosti ten chlap dostal banan protože nějak dokázal být současně on-line na stejným serveru se dvěma svejma postavama a tu jednu používat jako mulu. Ve skutečnosti nikdo žádný banány za dlouhodobé férové hraní tam nikdy nedostal. To spíš budeš mít smůlu u rockstaru v GTAčku, když ti na server vleze pičus s trainerem. Tam to pak lítá automaticky.
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    TRAGED: pocital jsem - dokonce 12,9h denne..dobrej no-lifer..jeste stesti, ze to neni bethesda, uz by dostal banan :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    mno, já jsem už vlastně něco jako veterán Warframe, vedu i klan, stavěl jsem DOJO, a koukal jsem že se blížím k tisíci odehraným hodinám (s tím, že steam to počítání za svoji historii párkrát resetoval a já hraju WF od začátku).

    V black desert on-line když člověk chce lodičku, může si i postavit. Sběr surovin, pracovníků, peněz a pak stavba vám zabere klidně rok :D. bez prdele, rok se bude stavět.

    Takže říkáte 500 hodin v onlajnu a dostanu spešl odměnu?

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Uz to nekdo spocital, je to od vydani 12h denne :-)
    WRATA
    WRATA --- ---
    Bry nihao..,
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Champion of Tarsis (tech 3x 50k repky) za 530h done:

    I have done it! : AnthemTheGame
    https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/b9gm06/i_have_done_it/
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Super! Po 9ti! EC mam konence jeden dekal! :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Nejak k tomu jeste nebyl duvod a prilezitost. :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: se ho zeptej
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: To vis, vychazi toho moc a redaktoru je malo...


    VIRIK: Ja si porad nejsem jistej, jestli Janchr na NYXu je Janchor z Pruvodce/Okouna
    KORAL
    KORAL --- ---
    Hrej.cz čtu právě jen proto, že se snaží hry recenzovat nestraně a když už vždy jasně v recenzi zminuje, že je to jen jejich dojem a podkládají to i zkušenostmi ze hry, tedy ne z internetu co si někde přečetli.

    Schází mi stare Score i Lelvel, kdy se hry hráli měsíc v kuse a teprva poté se napsala recenze. Pricházel se příběh a recenzent měl jen jednu hru na měsíc, pokud to tedy byla AAA hra a věnoval se jí naplno, aby člínek měl hlavu a patu.

    V době netu tohle jaksi chybí a já sem přestal hrát hry na základě recenzí jak z netu, tak z časopisů(level a score).

    Škoda, ale prostě doba se změnila a já jsem už asi starší člověk co si pamatuje, jak se recenze dělali pořádně a k těm několika málo výkřikům docházelo fakt zřídka.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tam je toho víc.
    Americký i kanadské zákony jsou v tomto ohledu strašně přísné a pokud někdo dovede zaměstnance k tříměsíční rehabilitaci, už je to pro inspekci ze strany úřadů. V částečně socialistický kanadě na vás vlítne úřadů hned několik.
    Současně je v USA i dobrým zvykem, když nekomunikuje management, vytvářet zaměstnanecký rady nebo i odbory. Ty v praxi slouží pro vlastní organizaci jeslí (tam kde nejsou a jsou potřeba), zubařů nebo i pracovního plánu, pokud toho není nadřízenej schopen. Zaměstnavatel tomuhle nesmí bránit.
    taky nikde není jak to potom ta firma odměňuje, jestli náhodou s tímhle tempem taky zaměstnanci sami neosuhlasí, protože jsou finančě kompenzováni (potom je to ale pomluva).

    V BioWare nepracují dělníci z nižších sociálních tříd, kteří jinde práci neseženou, ale často vysokoškolsky a odborně vzdělaní dospělí lidé. Navíc je tam i fůra zahraničních pracovníků – ergo tedy i úřady jsou přítomny, ti si jistě hlídají daně a aby je cizinci správně odváděli, na to jsou přísní.

    Reakce novinářů jsou různé, hrej.cz to prostě shrnuje bez inektiv, ale games.cz začala mlít sračky a to i na Inkvizici, už je jim jasné proč je špatné DA 2, rozumí problémům s enginem Frostbite (který je tak špatný, že si jej vybrala firma NVIDIA na prezentaci svých technologií), objevila se i ta pohádka o tom že DA Inkvizice je sračka, MMO bez lidí a podobný hejty postavený na neznalosti her a mající původ na informací z internetu. Že je anthem sračka prezentují jako fakt, padali tam i nesmysly od lidí co to nehráli, že videa nedávají smysl, aha tak proto (problém je, že uvedenej příklad ale není ve videu, ale tady vůbec ty argumenty jsou vachrlaté). A samozejmě "my jsme čekali singl player příběhovku, jak je zvykem", tedy nenávist k open worldům, čímž se tato redakce vedená dokonce člověkem co je zde na nyxu sama definuje. Inu, profesionálové, že.
    Vlastní subjektivní názor prezentovaný jako fakt, pravda načetlá z redditu (hru nikdo nehraje).

    Traged si pamatuje, že jsem patřil mezi velice kritické jedince k tenkrát uvedené hře Anthem. TO jsem pořád, ale hejtit je za to nehodlám a kopak do hry taky ne.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: tak musí se snažit vydělat na chleba, ne? :) ...a případného zubaře a tak...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Ja to cetl na 3x. Do pulky se tomu da jeste relativne verit, tam jeste cerpa z v podstate verejnych zdroju, od pulky se ovsem rozjzdi ta spravna dojmologie naplno, se sikovne zasanemymi a samozrejme nedatovanymi former emplyee said. Ma oblibena je "Tyden jsem nemohl nic delat, protoze nejeli servery!" ale kdy to bylo? V ktere casti vyvoje? To uz se neuvadi.

    A o panu novinari nejvice vypovida fakt, jak ted na svem Twitteru prezvykuje reakci od BW. Co cekal? Ze mu poklepou na rameno a reknou, "Jo, presne takhle to bylo, so skveli investigativec!", nebo "To bylo uplne jinak, ve skutecnosti takhle...", ale mozna nejvic doufal ve vyhruzky ze strany EA, aby clanek stahnul. A oni m u chudakovi napisou "No commnet, tuhle hru s tebou hrat nebudem", takze se kontroverzi zase musi zaslouzit sam. Tezka to drina.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BTW: v EA by někdo zasloužil pár facek. Ráno přišel mail s release notes... po týdnu...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: já ho dočetl tak do půlky, je to příliš dlouhé, ale tak dá se předpokládat, že assety jako je mapa vytvářeli postupně, ty se měnily relativně málo, ale věci jako příběh, obleky a detaily vytvářeli až v té fázi, kdy už jeli v módu "nespím, makám". A že je špatně vedený projekt, to je taky běžné...

    Na druhou stranu, ta hra má potenciál, makají na ní a je to sakra vidět. Sice imo měli ještě dva měsíce počkat s full releasem, ale co už...
    PIETA
    PIETA --- ---
    Co ale tomu novináři opravdu věřím, je tohle ze včerejška: "I've gotten a number of messages from developers who work or worked at beloved AAA studios saying, "Replace BioWare with [my studio] and it's the same story." Which is heartbreaking. But I can't imagine anything changing unless we keep reporting and talking about these stories."
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Akorat ze uz v tom demu jen pro EA management jsou videt lokace, ktere jsou i ve hre. Takze tipuju ze minimalne mapu meli hotovou uz dlouho.

    To co celej ten clanek srazi, jsou vsichni ti Former employee zdroje.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: nepodceňoval bych je
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    v tom případě musej bejt geniální, protože třeba u toho lítání je vidět, jak bravurně je pro to designovaná mapa, včetně chytře rozmístněných vodopádů a vody, aby se daly dobře chladit trysky javelinu a do hromady míst doletět bez nutnosti přistávat na zem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam