• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PALADIUS: Btw zpětně díky za tip. Nebýt tvojí desítky, tak bych to nejspíš nechal být.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PALADIUS: Gratulki, ale... :-)

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Hi-Fi Rush / 8 hodin / #dohrano

    Bez mrknutí oka 10/10. Tohle si prostě musíte zahrát. No words needed.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Btw viděl jsem lightgun i pro ZX Spectrum :⁠-⁠) Je to prostě jedno, podmínkou je jen CRT zobrazovalo.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PRAASHEK: V principu je to u všech konzolí stejné:

    How light pens and light guns work NES Zapper
    https://youtube.com/watch?v=Nu-Hoj4EIjU
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    CROME: dík! Je to někde vysvětlené trochu podrobněji? Z tohohle popisu ještěd furt nejsem úplně moudrý :)
    CROME
    CROME --- ---
    PRAASHEK: Je to pomerne sofistikovanej proces, v lightgunu je fotodioda a kdyz zmacknes spoust obrazovka kratce blikne bile, to fotodioda zaznamena, nasledne konzole prepocita dle refresh signalu kam priblizne jsi na obrazovku miril a zaznamena zasah nebo miss. Tahle technologiie funguje pouze u CRT technologie.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    DAVESADE: symtě na jakém principu funguje ten lightgun?
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    A Plague Tale: Requiem/16hod/PC GamePass/#dohrano

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Cool, miluju hry s lightgunem :-) Což mi teda připomíná, že pro Dreamcast vlastně žádný kvér nemám! To budu muset napravit...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Confidential Mission / cca 20 hodin / Dreamcast / #dohrano

    Mel jsem o vikendu doma prima party, ktera se ponekud zvrhla v oslavu vysledku voleb. Ale k veci: Confidential Mission je hra se svetelnou pistoli pro automaty a Dreamcast, ktera je de facto nastupcem Virtua Cop a predchudcem Ghost Squad - cloveku prijde, ze tyto hry patri do jakesi nepsane serie. Zatim co v prvnim a poslednim dile hrajete za virtualni policajty, respektive virtualni vojaky, nyni hrajeme za virtualni agenty ala 007.

    Hru jsem za poslednich mnoho let rozehraval mnohokrat a vzdycky jsem se dostal do zacatku treti mise a tam jsem koncil. Popravde jsem ani nevedel, jak je hra dlouha - proste jsem to dycky bral tak, ze tam moje sily proste vzdycky dojdou a nemel jsem nikdy ambice se prekonavat. Je ale pravda, ze jsem nedavno prohnal perka Ghost Squad na Wii (vida, to jsem tady ani nehlasil :), tak mi prislo logicke si behem party zkusit i tuto klasiku prave na Dreamcastu s light gunem.

    Je teda pravda, ze mi tentokrat pomahal kamarad na gamepadu, takze jsem na to nebyl sam - no neco se zlomilo a do treti mise jsme nastupovali s tremi kredity v kapse, takze jsme najednou a naprosto necekane a nepredpokladane meli mnohem lepsi pozici ve hre. A protoze hra ma opravdu jen tri levely, tak jsem nevericne ziral na titulky a postupne se mi vybavovalo, kolik prezidentu se muselo u nas vystridat, nez jsme hru dohral.

    Pokud mate radi Sega arkady, tak nemusim hru dvakrat doporucovat. Vlastne ani nevim, proc se o hre moc nemluvi, prijde mi az neznama. A pritom je to klasicka povedena strilecka, ktera skvele navazuje na Virtua Cop a predehrava Ghost Squad. Za mne palec nahoru!

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Tomb Raider: Anniversary / 21 hodin / PS3 / #dohrano

    Tak tohle šlo ztuha :-/ Moje reverzní odysea světem Lary Croft pokračuje osmým dílem (pro mě pátým odzadu) a jsem upřímně rád, že už ho mám za sebou. TR:A je remake úplně prvního Tomb Raidera na PS1 z roku 1996 (kterého jsem nikdy nedohrál), vyšel původně v roce 2007 na PS2 (a další platformy), ovšem já jsem si dal HD remaster na PS3 z roku 2011 (v rámci HD Classics Tomb Raider Trilogy). Navazuju tak na začátkem ledna dohraný předchozí taktéž remasterovaný díl Tomb Raider: Legend z téže trilogie, který se mi víceméně líbil, takže jsem se docela těšil, jak ten remasterovaný remake bude na stejném engine vypadat... No a jsem z toho docela na rozpacích.

    Jak jsem už zmiňoval, prvního Tomb Raidera jsem nikdy nedohrál. Vlastně myslím, že jsem se snad horko těžko dostal za T.rexe a pak jsem to nějak nedával, navíc jsem to samozřejmě hrál na PC, protože PS1 jsem tehdy rozhodně neměl... A možná úplně stejný průběh jsem měl teď u hraní TR:A. Totiž poměrně rychle jsem proletěl první částí (Peru) a hodně mě bavily masivní puzzly, ale zjistil jsem jako už mnohokrát, že mám problém se zabíjením zvířat. V další části (Řecko) přituhlo jak co se týče do složitosti puzzlů, což mi rozhodně nevadilo, tak i zvířecích protivníků. A těch kočkovitých šelem mě bylo fakt líto... Asi mám nějaký problém :-)

    Abych to neprotahoval: než jsem se přes Egypt dostal na závěrečný pekelný ostrov, tak jsem se trochu otrkal, nicméně vůbec, jako ale vůbec jsem se nebavil. Souboje nakonec vyřešil dostatek lékárniček a brokovnice (rád hraju na jistotu), puzzly byly celkově parádní, ale ta kamera... Ta zkurvená kamera a ovládání! Asi tisíckrát jsem odněkud někam spadnul, protože mi o milimetr nevyšel odskok, případně jsem se včas něčeho nechytil nebo pozdě pustil, protože jsem pořádně neviděl odkud kam mám namířeno a nebo se kamera rozhodla, že se bude chvíli dívat jak chce ona. Přitom u Legend se mi to nikdy nestalo a engine by měl být stejný, tak nevím.

    O tom, jak moc mě tyhle nedostatky spolu s ne úplně svižným loadingem štvaly, myslím svědčí fakt, že jsem v pauzách mezi hraním úspěšně dokončil Inscryption (a přečetl několik knih, hehe). Prostě mi to nesedlo a dával jsem tak maximálně hodinku nebo dvě denně, vůbec jsem se do toho světa netěšil. Pevně doufám, že v trilogii následující Tomb Raider: Underworld, který mě čeká teď, bude lepší. Nicméně si myslím, že až se pustím do těch nejstarších dílů, tak se mi asi bude hrát pořád hůř... Ale teď si dám od Lary chvíli pauzičku - Infinite Backlog má challenge na Comix Zone na Mega Drive a to jsem měl stejně letos v plánu, tak aspoň budu mít zářez :-)





    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Rage 2 / 20 hodin / #dohrano

    První díl zanechal hořkou pachuť a tak jsem se do dvojky nehrnul zrovna ochotně. Ve výsledku hra působí spíše průměrně. Combat je super - spousta akce, velký areznál zbraní, rozmanití, ale dost hloupí nepřátelé. Kladně hodnotím i svět, který je tak akorát velký a není přeplněn POIkama. Tvůrci se ale bohužel moc nepoučili z první dílu a opět tak nabízí nudný, fádní příběh a nevýrazné, bezcharakterní postavy. Velice mě zklamala technická stránka hry, bugy a grafické glitche, které mi nejednou znemožnily dokonočit nějakou oblast, nebo pokračovat dál a musel jsem loadovat starší savy. Za nejdebilnější považuji, když se dostanete na okraj světa, kdy vás hra nehodí na nejbližší místo, ale na poslední save checkpoint.

    5/10

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Monster Hunter Rise, v ramci Game Pass na Xbox Series X

    videl sem titulky, tak to sem vrznu, ale titulkama vlastne hra teprv zacina :) hra vysla jiz drive na Nintendo Switch, takze asi neni treba nic moc psat.









    TOFI
    TOFI --- ---
    A Plague Tale: Requiem
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Thronebreaker: The Witcher Tales / 34 hodin / #dohrano

    Gwent jsem nehrál od vydání bety a bylo to znát zvlášť u puzzle bitev, který prakticky nedávaj žádnej prostor pro chybu a učí vás číst pozorně každou kartu.

    Než karetní hra to je spíš interaktivní (audio)kniha s nádhernejma ilustracema a standardně výbornou hudbou od Marcina Przybyłowicze.

    DWAY
    DWAY --- ---
    SWAMP_ASS: Mi prvni pruchod trval 166 hodin :) Vcetne Malenie that is :)
    GEE
    GEE --- ---
    Medium/9h/PS5/#dohrano
    Moc pěkná polská variace na Sillent Hill v moderním kabátku.
    - Vizuálně i hudebně je všechno vypilovaný do posledního detailu - Akira Yamaoka nezklame
    - Fakt bych chtěl polskej dabing - když už jsem v hotelu Niwa
    - První půlka mi přišla z nějakýho důvodu výrazně lepší - pak se začlo kouzlo z nějakýho důvodu vytrácet
    - Skvělá implementace Dualsense - světýlka a vibrace napovídají jestli jste vidět, padající déšť klepe do dlaní...
    - Hra je součástí předplatnýho PS+ Extra a výš
    - V příští práci měním titul a budu se nazývat Elder Project Ritualistou

    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    STARF: jsem si říkal, že mé aktualní pade, kdy se snažím teorve dostat k Renale je asi už trochu moc, ale jak vidím, ještě tam nějaká rezerva bude...
    STARF
    STARF --- ---
    Elden Ring (303h, 100%)
    - nejak se k ty hre stale sem tam vracim, obvykle po nekolika mesicich pauzy... zatim 3x dohrano
    - asi to nebyla ma posledni NG+
    - dokoncit to s 303 nahranyma hodinama, navic 23. ledna, me docela pobavilo (tenhle odkaz pochopi asi jen technari) :)

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Guardians of the Galaxy / 20 hodin / #dohrano

    Přiznám se, že nejsem moc velký fanoušek Marvelu, takže žádné velké nadšení [insert soyboy face] se nekonalo. Level design je fajn, grafika je fajn, souboje jsou fajn, hlášky jsou fajn. Je to prostě..fajn..což znamená, že už se k tomu s největší pravděpodobností nikdy nevrátím. Akční prvek v první půlce hry docela zaostával, což se snažila až přehnaně napravit druhá část, ve které se ukázala repetetivnost celého soubojového systému v plné kráse. Nešťastně vyřešený je i systém perků, respektive získávání surovin na jejich odemčení. Ty se totiž válí na každém rohu a když jsem v půlce hry zjistil, že už mám vše odemčeno, zmizel důvod suroviny v nejmožnějších zákoutích dál shánět. Zkrátka by to chtělo vše trochu víc rozprostřít napříč celou hrou.

    Co říct závěrem? Inu, je to Marvel, je to konzum - neurazí, neohromí.

    6/10

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam