• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: A da se to hrat ikdyz clovek predtim nehral zadnou Yakuzu? Od te doby co jsem videl trailer po te hre dost pokukuju.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    AI: The Somnium Files - nirvanA Initiative/60 hodin/#dohrano

    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Tak i když jsem Cyberpunk dohrál "do umření", tak jsem se vrátil o krok před Hanako a hraju dál. Je tam spousta příběhů o které jsem tím "dohráním" přišel. Nejen klasické repetitivní kšefty (i když tvůrci se snažili aby to bylo vždy aspoň něčím odlišné), ale i zajímavé příběhy s silným nábojem. O jeden náboj navíc se mi ale postarala chyba hry. Když jsem "zachránil" ten AI automat na jídlo před posprejováním, vypálil na mě v diskuzi, že už jsem mrtvola a že ví o Johnym. No a na to přišla porucha relikvie, ale ta nechtěla přejít. Stále se obraz třepal a zrnil během celého příběhu toho automatu od jeho odvezení od opravy po utěšení jeho "klientky" psychoterapie. Říkal jsem si, že tohle je konečná. Jít se domů pořádně vyspat nepomohlo. Ani se pořádně opít, nebo najíst. Ani léky. Nic. Že mě to prostě donutí za Hanako zajít, protože takhle to bylo nehratelné. Nedala se ani řídit motorka. Nakonec mě napadlo to uložit, ukončit hru, znova ji spustit a načíst a ejhle! Ono to bylo v pořádku. Chyba hry se zakomponovala do příběhu tam mocně, že mi docela chvíli zvedala adrenalin :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: (muj oblibenej) Aniki! CG!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Like a Dragon: Ishin / 207 hodin / PS4 ve vertikální poloze #dohrano

    Spin-off série Yakuza. Plnohodnotný fanservis, ve kterém se střídají vážná témata se sympatickým bizárem vydaný v roce 2014 pouze pro japonský trh a titul, na který se na západě čekalo dobrých děvet let. Like a Dragon: Ishin. Ti, kteří se nemohli dočkat hráli tuhle samurajskou verzi Yakuzy s japonskými titulky, kdy měli tablet otočený směrem k televizi, aby si s pomocí google translatoru překládali dialogy. Nic takového jsem podstupovat nehodlal a počkal jsem si na 19. únor 2023, kdy vyšla po všech prosbách a peticích fans jeho remasterovaná verze určená pro západní trh.

    Kolega TERZ tu pár dní zpátky psal, že pro něj byla nejsložitější a nejdelší platinou ta z Yakuzy 0 a vůbec se nedivím. Pro mě byla tou nejtěžsí a zároveň nejzábavnější ta dnešní. Abych se k ní dostal, tak jsem se naučil Mahjong, Cee-lo, Koi-Koi s hanafuda kartami, Cho-han a x dalších divočin a stejně tak jsem si prošel peklem s několika stranami excelovských tabulek craftingu na stole, proti kterým bylo získávání zbraní v Dark Souls rozvernou kratochvílí na nedělní odpoledne.

    Tenhle videoherní výlet do bouřlivé éry, kdy se Japonsko po roce 1853 přerodilo nejen pod namířenými hlavněmi děl americké flotily z feudální zaostalé země s vojenskou vládou samurajů do moderní společnosti a absolvovalo hospodářský skok, který neměl obdoby byl naprosto skvělej. Kromě toho, že jsem se během hraní skvěle bavil, přečetl jsem si během toho i pár knih pojednávajících o dané éře a pochopil jsem díky tomu běh událostí, které měly v následujících letech dopad na celý svět.

    Kdybych se od začátku soustředil na trofeje, tak bych stáhl herní dobu o padesát hodin, ale moc se mi po třech měsících z historického Kyota, kde se proháněli Vlci z Mibu, respektive krvelačné jednotky Shinsengumi nechtělo, tak jsem si ten výlet dobrovolně trochu protáhl.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PALADIUS: amen
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    PowerWash Simulator / 48 hodin / #dohrano

    Kdo by sakra hrál simulátor vapkování? Dal jsem tomu šanci a, doprdele, větší satisfakci jsem nezažil. Chci víc!

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Days Gone / 61 hodin / #dohrano
    Skvělá a velmi nedoceněná hra. Výbornej příběh, sympatický a uvěřitelný postavy. Ježdění po zpustošeným Oregonu i po šedesáti hodinách zábavný oproti třeba GTA V, kde mě to neustálý ježdění tam a zpátky začalo srát už tak asi po dvaceti hodinách. Imho to je tím, že člověk nejede neustále po silnici ale jízdu si osvěžuje vytvářením zkratek skrz lesy :) frčet si to mezi stromy na plnej plyn na nabušený motorce je asi fakt zábava, ale na živo to asi zkoušet nebudu. Takto stačilo :D
    Zombíci jsou tu samostatnou kategorií. Jsou totiž naprosto skvělí. Zajímavej je koncept bossfightů. Místo nějakýho mega obřího ultra zombíka, tu je prostě maga obří zombie horda. Vyžaduje to uplně jinej způsob likvidování. Pocit po vyhubení první hordy byl naprosto skvělej, a ani likvidace dalších hord nebyla nijak nudnější. Tuhle hru fakt hodně doporučuju.
    Hrál jsem vesměs na velkým počítači ale i na Steam Deck to šlapalo moc hezky. Jen tedy tady už je vidět ten rozdíl ve výkonu a díky týhle hře jsem si uvědomil, že jenom Steam Deck by mi na hraní nestačil. Prostě hrát něco v plných detailech v absolutně locaknutých 60 fps na obřím monitoru je opravdu znát oproti nižším středním detailům a 40 fps s občasnýma dropama na Steam decku. Na druhou stranu nemít to okamžitý porovnání, tak by mi to asi ani nepřišlo hru bych si skvěle užil i jenom na tom Steam Decku.




    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Redfall / 16:30 / PC/ #dohrano

    Hrali jsme s kamaradem v co-opu. Musim rict ze jsem dlouho nehral hru ktera by byla zajimava a spatna zaroven. Nicmene styl hry nas dovedl az na konec. Je tam spousta zbytecnosti, nedomyslenosti. Hru bych situoval nekam jako např. Generation Zero. Prima nápad, ale neni to vubec dotazene. Potencial zustal nevyuzity. Vizualne pro me asi ok, satisfakce dokoncovani upiru byla, gunplay stredni ale nenudil. Bopssfighty bez nápadu. Sub-bossy jsme nekolikrat zabily omylem! Doufam ze se nekdo vyda cestou tohoto zanru a udela opravdu dobrou fps hru. Osobne bych rad smes COD a Secret Worldu. Tady to je spise malovany Fortnite s rádoby pohybem Apexu. Opakovani asetů extra nevadilo, glitchovani se take konalo, asi 2x jsme museli reloadnout session, aby nas hra pustila dal. Lituju jedince, kteri to koupili za plnou cenu. My to hrali z Game Passu. Trochu wtf moment bylo presunuti na druhou mapu, kdy v podstate objevujes nove zony znova. Mohli to dat na jednu vetsi mapu. Logika nachazeni safehousu a fasttravel pointů uchychluje pruchod, ale nejak jsem nepochopil, proc to po hraci chteji v podstate 2x. Bylo citit ze to nekdo chce necim vyplnit. Nektere questy byly takove o nicem. Napr. dones stroj na popkorn tusim ? Jindy zase sezen knihu. Bylo tam ale i par peknych lokaci. No davam tomu tak 6/10 jenom kvuli tomu, ze to ma co-op potencial. Jestli to nekdo zpravi, bude to jednou zajima hra tak za 10-15eur max

    TOFI
    TOFI --- ---
    Ravenlok / 9 hodin / PC / #dohrano
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Lara Croft GO / 14 hodin / SteamDeck / #dohrano

    Aktuálně se prokousávám dvěma tisícovkama stran komiksových Tomb Raider Archivů (je to boží!) a dostal jsem chuť si k tomu s Larou zahrát něco menšího. Z rozehraný trilogie Legend / Anniversary / Underworld mi zbývá už jen ten poslední díl, ale do něj se mi úplně nechtělo. Co takhle něco mobilního? Prastarý Relic Run je kopírka Temple Run a tenhle styl mě nikdy moc nebavil, "novinka" Tomb Raider Reloaded je pro změnu kopírka Archero s otravnými mikrotransakcemi na každém kroku... No a pak je tu ještě tahové puzzle Lara Croft GO a to bylo přesně to, co jsem potřeboval :-)

    Na mobilu jsem tuhle graficky nádherně stylizovanou a místy pekelně těžkou logickou Laru sice dotáhnul do konce už před pár lety, ale opakování u těchhle her úplně nevadí. Dal jsem si ji znovu a tentokrát na Steam Decku, protože proč ne. Navíc jsem zjistil, že ve Steam verzi je kromě rozšíření The Shard of Life, které bylo zdarma všude, navíc i Mirror of Spirits od KO_OP (mají na svědomí skvělé 3D puzzle GNOG), které bylo původně jen na PS Vita. Takže jsem tu padesátikačku obětoval moc rád a následujících skoro patnáct hodin trápení mozkovny si moc užil.

    A proč mi to trvalo dvakrát tak dlouho, než by podle How Long to Beat mělo? No... Říkal jsem už, že někdy jsou ty puzzly opravdu těžké? :-) Zjevně nejsem zase taková bedna, protože jsem někdy opravdu desítky minut marně zkoušel, kudy se dostat ven a umíral a zasekával se a nadával a vypínal to a šel radši přelouskat zase pár stránek komiksové Lary. Nakonec se ale podařilo a padly i všechny achievementy. Pěkné to bylo, děkujeme!









    LEFTY
    LEFTY --- ---
    LEFTY: akorát teda hlavní hrdinkyn jsou dobrý terminátorky - ty ve story přiznaný zranění by i s moderní medicínou vedly ke kriplkáře raz dva
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    The Last Of US Part 2 / čas nevím, tipl bych tak 50 hodin/ PS4/ #dohrano

    Obrázek je někde z první třetiny. Několikrát jsem si myslel, že mám hotovo, a ono ne. Většinu času jsem procházel všechna zákoutí a hledal resources a collectibles. ale storytelling špičkovej a prostředí taky.

    CROME
    CROME --- ---
    Xenoblade Chronicles, 4 roky a 40 hodin
    #dohrano

    Dalo to zabrat, pres nekolik let a vsechny porty od Wii, New 3DS a nakonec finalne dojeto na Switch.
    Epicka saga a must play pokud mate trosicku radi JRPG.
    Trvalo, nez jsem si uvedomil, ze travit desitky hodin u spaceopera RpG je kvalitne straveny cas. Tesim se na XCH3!

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DEEFHA: Už jsem to tu jednou tuším psal. Těch důvodů je víc, ale převážně to používám na benchmarky, když zkouším různý nastavení overclocking/undervolting gpu a cpu. Jednou mi to zase pomohlo odhalit problém VRAM leaku u RDR2 při Vulkan api (tuším že dodnes to Rockstar neopravil). Ještě k tomu používám AMD Ryzen Master na zaříznutí kmitočtu na CPU u nenáročných her, protože to fakt nemusí jet třeba na 4,5GHz. Díky tomu mám nižší spotřebu a nižší teploty. A rušivý mi to už ani nepřijde, jsem na to zvyklej :D
    DWAY
    DWAY --- ---
    Dying light 2 | PC | 58 hodin

    hratelnost dobra, pribeh dost WTF :)

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    PALADIUS: Docela chápu, hlavní hru jsem dohrál cca před rokem. Příběh klasickej Ubisoft, zklamal i ten nezajímavej generickej svět. To mě víc bavil předchozí díl. Ale ty boje, aktivity, námořní bitvy mě i docela bavily. No docela jsem koukal, když jsem rozehrál DLC. První teda nebyl až tak špatnej, ale bohužel ta slavná Atlantida jo. Svět nudnější než v hlavní hře, příběh naprosto tragickej. No skončil jsem na konci druhý části a spíš kolikrát kroužim myší kolem uninstall, ale pak si řeknu, že tomu třeba ještě někdy dám šanci...
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PALADIUS: To jsem se chtěl už kolikrát zeptat - vy někdo fakt hrajete s tím overlayem v levém horním rohu? Mě by to teda strašlivě sralo :-D
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DAVE2: Určitě stojí za to dohrát alespoň příběh, ale žádný další "wow effect" už tě asi nečeká :)
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Assassin's Creed: Odyssey / 98 hodin / #dohrano

    Po bezmála sto odehraných hodinách kroužím kurzorem nad DLC questy a říkám si, co dál. Představa, že mám investovat dalších +10 hodin do naprosto nudného, generického světa bez špetky nápadu a originality, ve mě vzbuzuje akorát tak chuť vzít si život.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam